Gå til innhold

Når vet vi at vi ikke ble smittet, omgangssyke

Anbefalte innlegg

Ene barnet kastet opp kl 16 i går torsdag og fram til midnatt natt til fredag. Når vet vi om vi andre gikk klar? Vi har planlagt ferie med noen venner, men vil ikke dra med oss smitte dit... hvis ingen flere blir syke i løpet av i morgen lørdag/ natt til søndag kan vi dra søndag da? 

Anonymkode: 57fef...2c0

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nei dere er fortsatt smittsomme da. Tenker når man er voksen så skjønner man at man skal holde seg hjemme da.

Anonymkode: f7016...8e5

Det er jo normalt 48 t som gjelder og det har jo gått over 48 timer til søndag? Hva er det jeg ikke skjønner?

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Fredag i forrige uke? Dere er helt klart ikke smittsomme lenger. 

Anonymkode: 0bd75...e46

Natt til i dag da, skrev det slik så det skulle være lett å se hvilken dag det gjaldt også for de som leser i morgen. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Natt til i dag da, skrev det slik så det skulle være lett å se hvilken dag det gjaldt også for de som leser i morgen. 

Da hadde jeg ventet 48 timer etter siste oppkast og tenkt vi var innafor. 

Anonymkode: 0bd75...e46

Spørsmålet er vel også om det er greit for de dere skal være sammen med at dere kommer. Hva med å høre hva de tenker? Hvis det var meg ville jeg ikke vært sammen med dere før det hadde gått minst tre døgn etter siste oppkast fordi det erfaringsmessig tar mellom. 1-3 døgn før nestemann starter spyinga... Håper dere får en god ferie!

Anonymkode: 911f1...2b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...