Gå til innhold

Så var det Rød Ungdom bak hets mot Tesla-eiere.

Anbefalte innlegg

Ser nå på debatten at det faktisk er feig Rød Ungdom som utnyttet logoen til Akershus fylkeskommune for å fremme sitt usmakelige budskap. De burde legge seg flat og si unnskyld, får håpe de ramler under sperregrensa på valget til høsten. 

Anonymkode: 4a98e...a4a

Fortsetter under...

Rødt er et parti med tøffe folk som er opptatt av at alle skal føle seg trygge. Jeg er glad noen gjør det som er godt og riktig. Rød Ungdom er tøffe som våger å mukke med rike folk som støtter nazister.

Anonymkode: 78d06...9f7

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Det er jo kult at de tar et så tydelig standpunkt! Heia RU👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: fd212...423

Å hitle mot folk som ikke har gjort annet enn å kjøpe seg en bil er både barnslig og slemt. Posører hele gjengen.

Anonymkode: 00181...480

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Å hitle mot folk som ikke har gjort annet enn å kjøpe seg en bil er både barnslig og slemt. Posører hele gjengen.

Støtter du donalden?

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Næsj. Det er kult at noen gjør mer enn å bare prate. Uskyldig aksjonsform mot mennesker som tåler det. 

Og det er jo det motsatte av å hitle (som er et tåpelig begrep). Man står jo opp MOT nazisme og fremmedhat. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Næsj. Det er kult at noen gjør mer enn å bare prate. Uskyldig aksjonsform mot mennesker som tåler det. 

Og det er jo det motsatte av å hitle (som er et tåpelig begrep). Man står jo opp MOT nazisme og fremmedhat. 

Å påstå at noen er nazister fordi de en gang kjøpte en bil er bare hjelpeløst og lite kreativt. Mener du at Tesla-eiere støtter nazismen?

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Av samme grunn som du spør. For å få svar.

Vel, da får du leve i uvitenhet, for hvorvidt jeg støtter Trump eller ikke er komplett itrelevant for det vi diskuterer her.

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Rødt er et parti med tøffe folk som er opptatt av at alle skal føle seg trygge. Jeg er glad noen gjør det som er godt og riktig. Rød Ungdom er tøffe som våger å mukke med rike folk som støtter nazister.

Alle skal føle seg trygge, bare ikke Teslaeiere som kanskje har hatt bilen i åresvis....

Å si at folk som kjører Tesla støtter nazister er bare idiotisk, og sier mye om evnenivået både hos deg og rød ungdom.

Anonymkode: 0f7a5...fb8

Annonse

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Slutt å si hitle, du høres bare dum ut.

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Jeg synes det er bra at det kom frem det var Rød Ungdom som Hitlet helt vanlige bileiere.Det tar på en måte litt brodden av det, når det viser seg å være disse marginaliserte tullebukkene på ytterste venstreving. Og ja, det er facistiske tendenser selvsagt. Mindretallstyrani. Men rødt har jo alltid vært antidemokratisk.

Anonymkode: 6efc9...4a5

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Absolutt alle. Bortsett fra de som ikke synes det samme som de selv gjør. De kan gjerne føle seg litt utrygge. Hmmm. Har en føllelse av at det har et navn

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du føler deg ikke trygg når noen driver hærverk akkurat. 

Artig at rødt formidler via X forresten. Litt av en dobbeltmoral. Musk er eneeier av X med 100 % styringsrett, i motsetning til Tesla, hvor han på ingen måte har styringsrett med sine knappe 13 % aksjer. Idioter. 

Anonymkode: 726da...312

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Du føler deg ikke trygg når noen driver hærverk akkurat. 

Artig at rødt formidler via X forresten. Litt av en dobbeltmoral. Musk er eneeier av X med 100 % styringsrett, i motsetning til Tesla, hvor han på ingen måte har styringsrett med sine knappe 13 % aksjer. Idioter. 

Anonymkode: 726da...312

😂 Ja du sier noe. De burde vel heller benyttet seg av Telegram som det er støtte for i Russland. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er jo kult at de tar et så tydelig standpunkt! Heia RU👏🏻👏🏻👏🏻

Det var jo ikke noe tydelig standpunkt for de utgav jo seg ført for å være Akershus fylkeskommune og jeg er enig med hun på debatten som sa at dette er med på å undergrave myndigheten, neste gang man ser den logoen så tenker man falske nyheter. 

Hadde det stått for sitt standpunkt kunne de brukt sin egen logo.

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Å påstå at noen er nazister fordi de en gang kjøpte en bil er bare hjelpeløst og lite kreativt. Mener du at Tesla-eiere støtter nazismen?

Jeg påstår ikke at noen er nazist, men det å være kritisk til Musk er det motsatte av å være nazist, eller altså å hitle (som er så dumt uttrykk at det knyter seg i meg). 

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Slutt å ha så høye tanker om deg selv. Jeg slutter ikke å bruke begrepet «hitle» bare fordi du ikke liker det. Du må slutte å tro du kan bestemme hva andre skal si og mene, det er ikke sånn et demokrati og fritt samfunn fungerer.

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg synes det er bra at det kom frem det var Rød Ungdom som Hitlet helt vanlige bileiere.Det tar på en måte litt brodden av det, når det viser seg å være disse marginaliserte tullebukkene på ytterste venstreving. Og ja, det er facistiske tendenser selvsagt. Mindretallstyrani. Men rødt har jo alltid vært antidemokratisk.

Dere har jo helt misforstått hva hitle betyr. Det er superkleint når noen har oppdaget et uttrykk de syns er kult for så å bruke det feil.

https://naob.no/ordbok/hitle

Anonymkode: 0e91b...e05

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

🤮

Anonymkode: 38aed...107

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Vet du egentlig hva nazisme er? Det virker i allefall ikke slik

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Vet du egentlig hva nazisme er? Det virker i allefall ikke slik

Det er ikke meg du spør, men reaksjonene mot Tesla er jo pga at Musk lefler med nazismen. Da blir det teit å påstå at de som kritiserer han hitler

Anonymkode: 0e91b...e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...