Gå til innhold

Erfaring med rema-appen nå som det har gått et par uker?

Anbefalte innlegg

Leste en tråd her ang misnøye med rema-appen. 

Min erfaring er at handleturene føles dyrere nå som vi ikke får priskutt rett i kassa på samme måte som før (får noe, men ubetydelige summer).

Men igjen så hoper det seg opp med bonus, som kan trekkes fra på neste handel. 

Så det går vel opp i opp tenker jeg, og synes rema appen er gunstig for meg med rema som nærbutikk. 

Har også laget handlelister i appen, fantastisk!

Anonymkode: 2af5f...08b

Fortsetter under...

Jeg er skuffet over at de ikke har gjort noe med de personlige tilbudene som ofte ikke er i nærheten av å være personlige, men mer som pushing av deres egne merkevarer. Det er jo noe mange har klaget på, så synd at de ikke gjør noe med det.

Anonymkode: 2db51...af1

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er skuffet over at de ikke har gjort noe med de personlige tilbudene som ofte ikke er i nærheten av å være personlige, men mer som pushing av deres egne merkevarer. Det er jo noe mange har klaget på, så synd at de ikke gjør noe med det.

Den erfaringen har ikke jeg. Jeg skulle gjerne hatt mer av billigvarene, for det er mye av det jeg faktisk handler. Nå har jeg to ulike tine-produkter som jeg kjøper mye av. Og 2 typer solvinge kyllingprodukter som jeg kjøper iblant. Har sjelden noe jeg ikke har handlet før eller bruker mye av. 

Har allergi, og annenhver uke har jeg 25 eller 30 % på de produktene. 

Virker som det er store forskjeller ute og går.

Har nesten 200 kr i bonus bare siden appen ble fornyet.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Den erfaringen har ikke jeg. Jeg skulle gjerne hatt mer av billigvarene, for det er mye av det jeg faktisk handler. Nå har jeg to ulike tine-produkter som jeg kjøper mye av. Og 2 typer solvinge kyllingprodukter som jeg kjøper iblant. Har sjelden noe jeg ikke har handlet før eller bruker mye av. 

Har allergi, og annenhver uke har jeg 25 eller 30 % på de produktene. 

Virker som det er store forskjeller ute og går.

Har nesten 200 kr i bonus bare siden appen ble fornyet.

De her tingene sirkulerer hos meg hele tiden :

bønner, linser & kikerter fra kolonihagen
R texmex
R vaskemidler
en verden av oster
pizzasauser fra R/salatmesteren
rema 1000 muslibarer

Jeg har aldri kjøpt noe av dette, likevel kommer det gang på gang på gang.

Utenom det så kommer det ting som kanskje er kjøpt en gang eller to. Hadde blitt glad hvis jeg hadde fått produkter som jeg faktisk kjøper, som tine -eller kyllingprodukter

Jeg ser og at du har tilbud på 25 og 30%. Her er det som regel 10 og 15, av og til 20 %.

Skjønner ikke at det kan være så forskjellig.

Jeg er foreløpig fornøyd. Har 130kr på bonuskontoen. Og jeg får ofte ting jeg kjøper ofte som personlig priskutt. Nå har jeg 30% på 10pk cola bokser, 20% på kyllingfilet, 20% på stor Tine youghurt og 20% på den type brød jeg kjøper.

Anonymkode: b4f89...b85

Anonym bruker skrev (1 time siden):

De her tingene sirkulerer hos meg hele tiden :

bønner, linser & kikerter fra kolonihagen
R texmex
R vaskemidler
en verden av oster
pizzasauser fra R/salatmesteren
rema 1000 muslibarer

Jeg har aldri kjøpt noe av dette, likevel kommer det gang på gang på gang.

Utenom det så kommer det ting som kanskje er kjøpt en gang eller to. Hadde blitt glad hvis jeg hadde fått produkter som jeg faktisk kjøper, som tine -eller kyllingprodukter

Jeg ser og at du har tilbud på 25 og 30%. Her er det som regel 10 og 15, av og til 20 %.

Skjønner ikke at det kan være så forskjellig.

Nei det skjønner ikke jeg heller. Denne uka er det 15, 20, 20 og 30%.

Har det noen sammenheng med hvor ofte man handler? Altså, siden jeg stort sett kun handler på rema i mangel på konkurrenter, får jeg bedre tilpassede varer enn de som handler 1/3 av det he handler siden de også handler andre steder? 🤔

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei det skjønner ikke jeg heller. Denne uka er det 15, 20, 20 og 30%.

Har det noen sammenheng med hvor ofte man handler? Altså, siden jeg stort sett kun handler på rema i mangel på konkurrenter, får jeg bedre tilpassede varer enn de som handler 1/3 av det he handler siden de også handler andre steder? 🤔

Jeg handlet mye på rema før uten at det endret noe på tilbudene eller % på tilbudene. Men handler mindre og mindre der, og etter at det ikke ble bedre i det hele tatt med ny app, så har jeg handlet kun 1 gang der. Det irriterer meg at det er så veldig forskjellsbehandling av kunder, så da gir jeg de mer eller mindre opp.

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg handlet mye på rema før uten at det endret noe på tilbudene eller % på tilbudene. Men handler mindre og mindre der, og etter at det ikke ble bedre i det hele tatt med ny app, så har jeg handlet kun 1 gang der. Det irriterer meg at det er så veldig forskjellsbehandling av kunder, så da gir jeg de mer eller mindre opp.

Det irriterer meg og at hvis jeg har kjøpt en vare, så får jeg kanskje % på tilsvarende vare, men da kun med de sitt eget merke, selv om det ikke var det jeg kjøpte.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det irriterer meg og at hvis jeg har kjøpt en vare, så får jeg kanskje % på tilsvarende vare, men da kun med de sitt eget merke, selv om det ikke var det jeg kjøpte.

Helt enig.  Jeg kjøper forresten så og si aldri EMV. De få gangene jeg gjør det, er når det ikke er noe alternativ og jeg ikke har tid eller mulighet til å stikke bort til neste butikk å kjøpe det der, og jeg må ha akkurat den varen.  Men likevel dukker det stadig opp som mine personlige tilbud (eller kanskje er det Rema's personlige tilbud de mener....)  

Da Lidl prøvde å etablere seg i Norge for omtrent 20 år siden, om jeg ikke husker feil, var det jo ramaskrik og ingen ville handle der fordi de hadde egne merkevarer, "vi" ville ha utvalg og kjente, gode varer.  Vel, nå er vi der....  ikke bare på Rema men de fleste steder. Trist. Lurer på hva som skjer når merkevarene er borte og emv er det eneste alternativet...  lurer på hvor "billige" de er da.  De er jo ofte ikke særlig billige nå heller. 

Anonymkode: dae00...3b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...