Gå til innhold

Dere som ikke har små barn, hva gjør dere på fritiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jobber kriminelt mye, men elsker jobben min som også er en livsstil (er kunstner). Trener, sover mer enn før, snakker mye med mannen og de store tenåringene som fremdeles trenger mamma. Og bruker endel tid på gamle foreldre som trenger mye hjelp og støtte. Og er så mye i skogen jeg har tid til, på ski eller på bena. Dårlig på å treffe venner, der sitter tidsklemma i systemet som da barna var små. Leser bøker, går mye på konserter, endel på teater og dans. Ser aldri på tv

Anonymkode: 15c76...7f5

Trener mye, 1-2 timer 5-7 dager i uka, følger opp yngste sønn med fotball, 15-åringen er svært aktiv. Er dugnadsansvarlig i klubben hans, en del kjøring mm. Han trener der 4 dager i uka og noen kamper i vinterserien. Eldste sønn trener ikke lagsport, klarer seg mer på egen hånd. Ser på serier, liker å sysle rundt i huset og heeelt ærlig blir det mye klesvask med 4 aktive mennesker som trener mange ganger i uka. Så jeg pleier å si at klesvask er «hobbyen» min😩

Anonymkode: 9474d...9b4

Kjører til og fra treninger, trener sammen med tenåringene på styrkedager. De trener 3-6 ganger pr uke hver+ kampdager i helgene som gjerne varer fra morgen til kveld. Ut over det driver jeg litt med håndarbeid, leser og ser litt på TV, men 90% av tiden min går fortsatt til barna

Anonymkode: d1e75...62c

Annonse

amandine skrev (1 time siden):

Det har jeg ikke lyst til å skrive under nick, jeg vil ikke bli gjenkjent☺️

Skal litt til med tanke på alle millioner vi er såfremt du ikke er kronprinsesse i Norge eller no…

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Skal litt til med tanke på alle millioner vi er såfremt du ikke er kronprinsesse i Norge eller no…

Vel, jeg har vært lenge nok på forumet til å vite at folk blir gjenkjent og det er ikke alltid greit. Men jeg  har som du skjønner en jobb jeg trives med og føler meg veldig heldig.

Jeg har ikke små barn, men store barn som holder på med mange ulike aktiviteter. Pga beliggenhet for disse er det vanskelig med kollektivtransport. Så synes ikke det er blitt så mye mer fritid. Selv om jeg kan lese i bilen mens jeg venter på ungdommer. Når jeg får mer tid har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal bruke den på å jobbe mer. Så kanskje trene mer, lage mer spennende mat, lese bøker og treffe venner som også har store barn.

Anonymkode: 7b51c...ad5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...