Anonym bruker Skrevet 13. februar #1 Del Skrevet 13. februar Listhaug.. Vil sende barn som utagerer på skolen på spesialskole. - skal det bygges slike skoler i alle kommuner? Eller skal barn sendes bort og bo på internatskole som barn? Utvise dårlig adferd fra skolen over flere dager. - skal barn straffes med å få fri fra skolen og tape undervisning? I mitt hodet tenker jeg flere ansatte i skolen, assistenter på de som sliter. Hva er prognosen til å lykkes på en spesialskole sammen med andre som også utagerer? Hva med å finne årsaken til utagering? Sette inn tidlig hjelp og ha tilbud til hjelp til de som trenger det. Tror det er en lettvint løsning å sende barn bort på spesialskole. Vi som bor på bygdene, skal da barn bli sendt bort timesvis unna? Hvem skal ta seg av de? Er det bra for 12 åringer å bo på internatskole? Hva med omsorgsperson? Høres ut som hun sier mye rart, uten å tenke konsekvenser eller har planer for hvordan dette skal gjennomføres. Hun vil ha mindre lek i skolen og mer pugging.. dette i en generasjon der barn er presset nok fra før, og barn trenger å leke. Lek stimulerer språk og sosiale ferdigheter. Har egentlig likt Listhaug helt til dette Anonymkode: ea558...c1e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #2 Del Skrevet 13. februar Som lærer er jeg litt enig med Listhaug, men tenker at disse barna bør gå i mindre grupper og ikke være i en ordinær klasse. Etter at spesialklasser og små grupper ble forbudt, har barn med utfordringer blitt satt inn i ordinære klasser, og det skaper uendelig mange uheldige situasjoner. For det første forstyrrer disse barna arbeidsro og læringssitasjonen til de ordinære elevene, og for disse "spesialelevene" blir avstanden mellom dem og de "vanlige" veldig synlig. Det som kanskje var ment å skape inkludering, (selv om det egentlige målet nok var å spare penger) har hatt helt motsatt effekt, nemlig utenforskap. Før kunne disse barna ha tilhørighet i sin lille gruppe, nå er de bare "han tullingen" i klassen. Dessuten er det svært kritikkverdig at en eller to elever skal få ødelegge skolehverdagen til de andre ved å stjele all oppmerksomhet fra lærer og arbeidsro i timene. Anonymkode: 3b117...7c0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østerdølen Skrevet 13. februar #3 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Listhaug.. Vil sende barn som utagerer på skolen på spesialskole. - skal det bygges slike skoler i alle kommuner? Eller skal barn sendes bort og bo på internatskole som barn? Utvise dårlig adferd fra skolen over flere dager. - skal barn straffes med å få fri fra skolen og tape undervisning? I mitt hodet tenker jeg flere ansatte i skolen, assistenter på de som sliter. Hva er prognosen til å lykkes på en spesialskole sammen med andre som også utagerer? Hva med å finne årsaken til utagering? Sette inn tidlig hjelp og ha tilbud til hjelp til de som trenger det. Tror det er en lettvint løsning å sende barn bort på spesialskole. Vi som bor på bygdene, skal da barn bli sendt bort timesvis unna? Hvem skal ta seg av de? Er det bra for 12 åringer å bo på internatskole? Hva med omsorgsperson? Høres ut som hun sier mye rart, uten å tenke konsekvenser eller har planer for hvordan dette skal gjennomføres. Hun vil ha mindre lek i skolen og mer pugging.. dette i en generasjon der barn er presset nok fra før, og barn trenger å leke. Lek stimulerer språk og sosiale ferdigheter. Har egentlig likt Listhaug helt til dette Anonymkode: ea558...c1e Du, det er skjeldnere enn annet hvert skuddår, at jeg faktisk er enig i noe som kommer ut av munnen på denne kvinnen, men i denne saken har hun faktisk noe vettugt å komme med... Kan man ikke oppføre seg, blir konsekvensene spesialskole som har både ansatte med relevant utdanning og bemanning nok til å takle slike elever. De vil også ha mulighet til å ha et helt annet pedagogisk opplegg enn vanlig skole, fordi vanlig skole må kjøre opplegg som skal passe alle elevene på skolen, ikke kun en elev. Slik det er nå, kan en elev terrorisere en klasse og en skole i årevis, helt uten konsekvenser. Hvorfor skal tredve andre elever lide fordi en elev (av en eller annen grunn) er voldelig,ufyselig og slem? Flere elever (av de få som går på slike spesialskoler) trives på spesialskoler, fordi de endelig ikke er alene om å være "spesiell". De fleste elever er smertelig klar over at de ikke er som alle andre, noe som kan trigge oppførselen deres enda mer. Må barnet ditt starte på spesialskole, mener jeg at det er en selvfølge at slike skoler ligger slik til at alle kan ta buss eller gå. Det står nok av nedlagte skolebygg rundt omkring som kan tas i bruk. Når det gjelder mindre lek i skolen, er jeg ikke enig. Bare se til Finland, som har nesten mer lek enn undervisning i skolen. Når det gjelder mer pugging av fagstoff, helt enig! Det er så rart at våre unger ikke skal klare å jobbe med fagstoff til det sitter, mens stort sett alle andre barn i verden må pugge fagstoffet og jobbe mye mer med skolearbeidet enn de norske ungene må. Er våre barn så sartere enn andre barn?Eller er det vi voksne som har gjort dem slik? Er du genert, får du diagnosen introvert. Er du litt redd av deg, har du angst. Er du litt lei deg, er du deprimert. Har du litt lopper i blodet, eller er litt umoden, har du ADHD. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #4 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Listhaug.. Vil sende barn som utagerer på skolen på spesialskole. - skal det bygges slike skoler i alle kommuner? Eller skal barn sendes bort og bo på internatskole som barn? Utvise dårlig adferd fra skolen over flere dager. - skal barn straffes med å få fri fra skolen og tape undervisning? I mitt hodet tenker jeg flere ansatte i skolen, assistenter på de som sliter. Hva er prognosen til å lykkes på en spesialskole sammen med andre som også utagerer? Hva med å finne årsaken til utagering? Sette inn tidlig hjelp og ha tilbud til hjelp til de som trenger det. Tror det er en lettvint løsning å sende barn bort på spesialskole. Vi som bor på bygdene, skal da barn bli sendt bort timesvis unna? Hvem skal ta seg av de? Er det bra for 12 åringer å bo på internatskole? Hva med omsorgsperson? Høres ut som hun sier mye rart, uten å tenke konsekvenser eller har planer for hvordan dette skal gjennomføres. Hun vil ha mindre lek i skolen og mer pugging.. dette i en generasjon der barn er presset nok fra før, og barn trenger å leke. Lek stimulerer språk og sosiale ferdigheter. Har egentlig likt Listhaug helt til dette Anonymkode: ea558...c1e Du vet, det må mer penger i skolen og i psykiatrien. Men kommunene vil heller gi småbarnsforeldre 7-8000kr i måneden for å gå hjemme et år til….. etter permisjonen. Hadde krf og vært litt på banen her og tenkt hva pengene burde gått til, hadde det gjerne blitt litt mer levelig i samfunnet for alle. Tipper de som nyter pengene fra kommunen nå, og kanskje får barn som sliter når de begynner på skolen, kanskje får en annen tankegang og partivalg etter hvert! Anonymkode: 3b320...24d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pele Skrevet 13. februar #5 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Som lærer er jeg litt enig med Listhaug, men tenker at disse barna bør gå i mindre grupper og ikke være i en ordinær klasse. Etter at spesialklasser og små grupper ble forbudt, har barn med utfordringer blitt satt inn i ordinære klasser, og det skaper uendelig mange uheldige situasjoner. For det første forstyrrer disse barna arbeidsro og læringssitasjonen til de ordinære elevene, og for disse "spesialelevene" blir avstanden mellom dem og de "vanlige" veldig synlig. Det som kanskje var ment å skape inkludering, (selv om det egentlige målet nok var å spare penger) har hatt helt motsatt effekt, nemlig utenforskap. Før kunne disse barna ha tilhørighet i sin lille gruppe, nå er de bare "han tullingen" i klassen. Dessuten er det svært kritikkverdig at en eller to elever skal få ødelegge skolehverdagen til de andre ved å stjele all oppmerksomhet fra lærer og arbeidsro i timene. Anonymkode: 3b117...7c0 Er det forbudt? Her har de ASK alternativ skulekvardag. Eget bygg på skulen. En til en ofte. Utflukter ol men og kan de vere inne i klassen i enkelte fag. F eks gym. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pele Skrevet 13. februar #6 Del Skrevet 13. februar Løsningen er vel eget bygg på skolen. Alternativ skulekvardag. Egne folk som jobber der. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #7 Del Skrevet 13. februar Her er jeg enig med Listhaug. Er også enig med henne i å straffe unge kriminelle hardere. Så fra å gå fra AP, vet jeg hav jeg skal stemme neste gang. Anonymkode: 5414e...b0f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #8 Del Skrevet 13. februar pele skrev (1 time siden): Løsningen er vel eget bygg på skolen. Alternativ skulekvardag. Egne folk som jobber der. Ja hvis det hadde vært eget bygg på skolen er jeg enig. Men tror det kan bli vanskelig å vurdere hvilke elever som skal være der. Mange elever som er bøller er faglig sterk, og da bli satt sammen med de som ikke er det kan sette de tilbake. Disse elevene skal også ha karakterer og komme seg videre i utdanningen sin. Hva med de som mobber andre elever men som er faglig sterk? Hvor skal grensen gå? Skal de føres tilbake i klasserommet når de har skjerpet seg? Det blir nok en del gråsoner. Anonymkode: ea558...c1e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSaigon Skrevet 13. februar #9 Del Skrevet 13. februar Dere som er enig i at elever skal på spesialskoler, hvordan ser dere for dere at dette skal ordnes sånt rent praktisk? Hvem skal betale for disse skolene, skal det være spesialskoler i alle kommuner og hvordan skal kriteriene for hvem som skal tas inn der settes? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #10 Del Skrevet 13. februar MissSaigon skrev (1 minutt siden): Dere som er enig i at elever skal på spesialskoler, hvordan ser dere for dere at dette skal ordnes sånt rent praktisk? Hvem skal betale for disse skolene, skal det være spesialskoler i alle kommuner og hvordan skal kriteriene for hvem som skal tas inn der settes? Dette tenker jeg på også. Skal det være en straff å gå på spesialskole? Hvis målet er å gi ordinære elever trygghet for læring i klasserommet er det mange mobbere som må ut av skolen, og disse er ofte store gjenger med flere tilhengere Anonymkode: ea558...c1e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #11 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Ja hvis det hadde vært eget bygg på skolen er jeg enig. Men tror det kan bli vanskelig å vurdere hvilke elever som skal være der. Mange elever som er bøller er faglig sterk, og da bli satt sammen med de som ikke er det kan sette de tilbake. Disse elevene skal også ha karakterer og komme seg videre i utdanningen sin. Hva med de som mobber andre elever men som er faglig sterk? Hvor skal grensen gå? Skal de føres tilbake i klasserommet når de har skjerpet seg? Det blir nok en del gråsoner. Anonymkode: ea558...c1e Har da ingenting å si om bøller og mobbere er faglig sterke eller ikke, de skal holdes unna de andre elevene. Hvor de skal være driter jeg i, det viktige er jo at de ikke er i posisjon til å plage andre. Hvis de faller tilbake faglig sett, så er jo det verst for dem. Dette unngår de ved å slutte å bølle og mobbe, så det er et valg de kan ta. Anonymkode: 39ce3...42e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSaigon Skrevet 13. februar #12 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har da ingenting å si om bøller og mobbere er faglig sterke eller ikke, de skal holdes unna de andre elevene. Hvor de skal være driter jeg i, det viktige er jo at de ikke er i posisjon til å plage andre. Hvis de faller tilbake faglig sett, så er jo det verst for dem. Dette unngår de ved å slutte å bølle og mobbe, så det er et valg de kan ta. Anonymkode: 39ce3...42e Det er jo veldig enkelt å si at du driter i hvor de skal være, men du skjønner jo at man må ha noen klare kriterier for å ta elever ut av ordinær skole. Hvordan ser du for deg at dette skal ordnes rent praktisk? Hvem skal på disse spesialskolene, bøllene, de med lærevansker, de med diverse diagnoser eller en salig blanding av alle som ikke er innenfor A4-malen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #13 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Ja hvis det hadde vært eget bygg på skolen er jeg enig. Men tror det kan bli vanskelig å vurdere hvilke elever som skal være der. Mange elever som er bøller er faglig sterk, og da bli satt sammen med de som ikke er det kan sette de tilbake. Disse elevene skal også ha karakterer og komme seg videre i utdanningen sin. Hva med de som mobber andre elever men som er faglig sterk? Hvor skal grensen gå? Skal de føres tilbake i klasserommet når de har skjerpet seg? Det blir nok en del gråsoner. Anonymkode: ea558...c1e De skal da ikke få spsialbehandling fordi de er faglig sterke, det er ikke noe frikort for å slippe unna. Anonymkode: 9ee70...abf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lus Skrevet 13. februar #14 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (29 minutter siden): De skal da ikke få spsialbehandling fordi de er faglig sterke, det er ikke noe frikort for å slippe unna. Anonymkode: 9ee70...abf Bølle og mobber er ingen diagnose. Det er ikke disse man sikter til når det er snakk om spesialskoler eller spesialklasser. Det kan jo være at en del barn med diagnoser er bøller, og mobbere (slik som en del barn uten diagnoser), Men det vil jo være evnen til å motta læring i en normal klassesituasjon, som ligger til grunn her. Tror noen blander sammen spesialskoler og anstalt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #15 Del Skrevet 13. februar Lus skrev (1 time siden): Bølle og mobber er ingen diagnose. Det er ikke disse man sikter til når det er snakk om spesialskoler eller spesialklasser. Det kan jo være at en del barn med diagnoser er bøller, og mobbere (slik som en del barn uten diagnoser), Men det vil jo være evnen til å motta læring i en normal klassesituasjon, som ligger til grunn her. Tror noen blander sammen spesialskoler og anstalt. Det er ingen som har nevnt diagnoser heller. Anonymkode: 9ee70...abf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #16 Del Skrevet 13. februar MissSaigon skrev (2 timer siden): Dere som er enig i at elever skal på spesialskoler, hvordan ser dere for dere at dette skal ordnes sånt rent praktisk? Hvem skal betale for disse skolene, skal det være spesialskoler i alle kommuner og hvordan skal kriteriene for hvem som skal tas inn der settes? Dette tenker jeg på også. Skal det være en straff å gå på spesialskole? Hvis målet er å gi ordinære elever trygghet for læring i klasserommet er det mange mobbere som må ut av skolen. I dag så er det mobbe ofrene som faller ut av skolen, må bytte skole eller må slite seg gjennom. Det er ofrene som må endre seg, skjerpe seg og ta konsekvensene av plagene de sliter med. dagens foreldre er også med på å stenge ute elever, invitere nesten alle i en bursdag bortsett fra få stk. foreldre som kjemper for at barnet skal havne i den populære klikken. Det er et helt samfunnsproblem. skolen hjelper ikke de som blir mobbet i dag. 80% av mobbesaker får medhold av Statsforvalteren da skolen ikke følger aktivitetsplikten. Kanskje vi burde starte med å gi kommunen bot når de bryter aktivitetsplikten?? Kanskje skolene får fart på seg og rydde opp i ukulturen på skolene sine? Anonymkode: ea558...c1e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #17 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Her er jeg enig med Listhaug. Er også enig med henne i å straffe unge kriminelle hardere. Så fra å gå fra AP, vet jeg hav jeg skal stemme neste gang. Anonymkode: 5414e...b0f Eg og, har ikkje stemt FRP før men nå er eg heilt sikker. Skal til og med forhåndsstemme i tilfelle noko skjer meg på stemmedagen. Har og meldt meg inn i FRP. Anonymkode: eb090...903 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #18 Del Skrevet 13. februar MissSaigon skrev (2 timer siden): Det er jo veldig enkelt å si at du driter i hvor de skal være, men du skjønner jo at man må ha noen klare kriterier for å ta elever ut av ordinær skole. Hvordan ser du for deg at dette skal ordnes rent praktisk? Hvem skal på disse spesialskolene, bøllene, de med lærevansker, de med diverse diagnoser eller en salig blanding av alle som ikke er innenfor A4-malen? Jeg ser ikke for meg noe som helst, dette får være opp til skoleeier å løse. Det viktigste for meg er at barn med utfordringer får et godt, tilpasset tilbud, og at bøller og mobbere holdes unna de andre elevene slik at disse slipper å plages av deres tilstedeværelse. Anonymkode: 39ce3...42e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #19 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Jeg ser ikke for meg noe som helst, dette får være opp til skoleeier å løse. Det viktigste for meg er at barn med utfordringer får et godt, tilpasset tilbud, og at bøller og mobbere holdes unna de andre elevene slik at disse slipper å plages av deres tilstedeværelse. Anonymkode: 39ce3...42e Enig med deg, men mobbere er også barn. Ofte barn som selv blir mobbet eller sliter. de trenger hjelp til å endre adferd. Anonymkode: ea558...c1e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lus Skrevet 13. februar #20 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Det er ingen som har nevnt diagnoser heller. Anonymkode: 9ee70...abf Men spesialundervisning/skoler, er for de som ikke klarer å nyttigjøre seg ordinær undervisning (på den ene eller andre måten) Ingen regel uten unntak, men det vil stort sett gjelde barn med en diagnose. Det er de barna som tidligere gikk i spesialklasse/skole, som skal tilbake dit. Ikke alle andre. Det sier seg jo selv at mobbing eller bøllete oppførsel i seg selv ikke sender noen inn i spesialundervisningen. Jenter mobber ofte i det skjulte. Men uansett hvor stor drittsekk Aurora er mot den tykkeste jenta i klassen, så blir hun ikke sendt på spesialskole av den grunn. De som dette gjelder, er å finne blandt de barna som har et vedtak om tilrettelegging allerede i dag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSaigon Skrevet 13. februar #21 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg ser ikke for meg noe som helst, dette får være opp til skoleeier å løse. Det viktigste for meg er at barn med utfordringer får et godt, tilpasset tilbud, og at bøller og mobbere holdes unna de andre elevene slik at disse slipper å plages av deres tilstedeværelse. Anonymkode: 39ce3...42e Det er jo det enkleste i verden, og om jeg må få si det, ganske symptomatisk for Listhaug og venner, å rope opp at ting må endres uten å ha tenkt det minste over hvordan det kan ordnes i praksis. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #22 Del Skrevet 13. februar MissSaigon skrev (1 minutt siden): Det er jo det enkleste i verden, og om jeg må få si det, ganske symptomatisk for Listhaug og venner, å rope opp at ting må endres uten å ha tenkt det minste over hvordan det kan ordnes i praksis. Har du løsning på alt du mener bør endres på? Anonymkode: 9ee70...abf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSaigon Skrevet 13. februar #23 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har du løsning på alt du mener bør endres på? Anonymkode: 9ee70...abf Jeg har i hvert fall tenkt gjennom hvordan en eventuell endring kan gjøres. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. februar #24 Del Skrevet 13. februar MissSaigon skrev (10 minutter siden): Jeg har i hvert fall tenkt gjennom hvordan en eventuell endring kan gjøres. Men det hjelper jo ingenting om du mener du har en formening om det. Anonymkode: 9ee70...abf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSaigon Skrevet 13. februar #25 Del Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men det hjelper jo ingenting om du mener du har en formening om det. Anonymkode: 9ee70...abf Kanskje ikke, men da holder jeg misnøyen for meg selv. Hva skal det tjene til å rope ut om alt som er galt om man ikke har en tanke om hvordan ting skal bli bedre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452600-stusser-veldig-p%C3%A5-listhaug/#findComment-150184294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå