Anonym bruker Skrevet 12. februar #26 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Du kom styrtende til han sur. Her kunne du reagert anderledes. Så sa han at han kunne hente den. Da kunne problemet være løst. Men du ble sint. Se det fra hans side... Dere får skjerpe dere begge to. Og prise dere lykkelig over at dere ikke har større problemer. Anonymkode: 2c0f7...3ca Han trenger jo ikke skjerpe seg mener han. Han mener det er innafor å alltid skylde alt på at jeg er psykopat. Han har aldri noensinne tatt på seg skylda for noe, aldri sagt unnskyld. Slår han borti deg ved et uhell så får du høre "måtte du stå i veien?" Andre ville sagt, "oi beklager". Anonymkode: 0dc0b...d03 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150183986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #27 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Du kom styrtende til han sur. Her kunne du reagert anderledes. Så sa han at han kunne hente den. Da kunne problemet være løst. Men du ble sint. Se det fra hans side... Dere får skjerpe dere begge to. Og prise dere lykkelig over at dere ikke har større problemer. Anonymkode: 2c0f7...3ca Og. Det var nå han som IGJEN hadde flyttet på mine ting uten å sifra. Jeg bruker mye tid hver eneste dag på å lete etter alt mulig som egentlig har faste plasser. Anonymkode: 0dc0b...d03 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150183987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #28 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): For det første så sier du ikke at tingene er din, men at det er du som bruker den mest. Det betyr ikke at du kan reagere slik du gjør når han har brukt tingen, eller forventer du å skulle styre over alt i hjemmet selv om det ikke er din personlige eiendel? Jeg synes du reagerer helt feil, og jeg hadde personlig ikke brukt noe mer av livet mitt på deg hvis jeg hadde vært gift med deg. Dere begge gjør nok feil og dere er kanskje ikke en god match, men når ditt reaksjonsmønster er å bli først irritert, så sint og så begynne å gråte så har du jo null kontroll på deg selv. Hvorfor kunne ikke du sagt på en hyggelig måte "Å ja var det der den var, veldig fint om du henter den da jeg trenger den". I stede for velger du å skape ett problem og begynne med ett drama som er tatt helt ut av proposisjoner. Anonymkode: a2015...751 Jeg begynner jo å gråte etter å ha blitt kalt jævla rasshøl da. Og jeg forventer faktisk at en voksen mann kan respektere andres eiendeler og ikke flytte dem bort igjen/ rote dem bort hele tiden. For så å ikke engang beklage seg men begynne å hakke og bryte ned meg. Nekter å ta skylda for hans umodne oppførsel altså. Hadde det vært motsatt skal jeg love deg han hadde vært rasende fra starten. Jeg får jo knapt lov å kikke inn i garasjen "hans" som jeg har betalt for å bygge. Anonymkode: 0dc0b...d03 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150183988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #29 Del Skrevet 12. februar Her er det ikke mange som har erfaring (heldigvis) med å leve i slike forhold. Det han bedriver er psykisk vold. Han tirrer deg opp, gjør deg sur og sint og kjefter på deg for at du reagerer. Det er ikke greit. Dette handler jo på ingen måte om den ENE tingen han lånte og ikke la tilbake. Dette er jo summen av dårlig opplevelser du har med han. For å snu på det alle andre sier da, jeg tenker at når dette er noe som skjer ofte så må du få lov å si "jammen i alle dager, kan du ikke legge ting tilbake?!" uten ta han skal bli sur. Hadde han reagert annerledes så hadde jo ikke du blitt sur. Jeg har det mye likt med min "partner". (er skilt, bor sammen, vanskelig sak). Jeg blir sjeldent sur for situasjonen som er, men hvordan den blir håndtert i etterkant. Det jeg leser av alle svarene her HI er at du har det bedre uten han. Og jeg håper du velger å gå. Evt tvinger han med på FVK Anonymkode: 2adf9...686 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150183990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #30 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Her er det ikke mange som har erfaring (heldigvis) med å leve i slike forhold. Det han bedriver er psykisk vold. Han tirrer deg opp, gjør deg sur og sint og kjefter på deg for at du reagerer. Det er ikke greit. Dette handler jo på ingen måte om den ENE tingen han lånte og ikke la tilbake. Dette er jo summen av dårlig opplevelser du har med han. For å snu på det alle andre sier da, jeg tenker at når dette er noe som skjer ofte så må du få lov å si "jammen i alle dager, kan du ikke legge ting tilbake?!" uten ta han skal bli sur. Hadde han reagert annerledes så hadde jo ikke du blitt sur. Jeg har det mye likt med min "partner". (er skilt, bor sammen, vanskelig sak). Jeg blir sjeldent sur for situasjonen som er, men hvordan den blir håndtert i etterkant. Det jeg leser av alle svarene her HI er at du har det bedre uten han. Og jeg håper du velger å gå. Evt tvinger han med på FVK Anonymkode: 2adf9...686 Hadde jo ikke blitt sur om han sa sorry den har jeg. Men han sier aldri det. Han bare gjør som han vil, legger ting der ham vil. Gjør aldri noe i huset, men klager om det ikke er gjort. Hadde jeg tatt hans ting og lagt inn feks hadde jeg nok fått høre det lenge om jeg ikke tryglet og ba om tilgivelse. Men det er alltid andre regler for ham. Han gjør som han vil, og gjør ikke jeg som han vil, dvs ikke sier fra om ting han har gjort som han ikke burde eller overskredet mine grenser, så blir det et helvete. Han kjeftet til og med på dattera si for at hun stod i veien når han tråkket henne hardt på foten så hun gråt. Det var han som tok et steg bakover og der var hun. Og så er det bare å si du skulle jo ikke stått der, slik går det når du står i veien, og det gjør da vel ikke så vondt. Griper jeg inn og trøster henne får jeg kjeft. Anonymkode: 0dc0b...d03 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150183994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #31 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hadde jo ikke blitt sur om han sa sorry den har jeg. Men han sier aldri det. Han bare gjør som han vil, legger ting der ham vil. Gjør aldri noe i huset, men klager om det ikke er gjort. Hadde jeg tatt hans ting og lagt inn feks hadde jeg nok fått høre det lenge om jeg ikke tryglet og ba om tilgivelse. Men det er alltid andre regler for ham. Han gjør som han vil, og gjør ikke jeg som han vil, dvs ikke sier fra om ting han har gjort som han ikke burde eller overskredet mine grenser, så blir det et helvete. Han kjeftet til og med på dattera si for at hun stod i veien når han tråkket henne hardt på foten så hun gråt. Det var han som tok et steg bakover og der var hun. Og så er det bare å si du skulle jo ikke stått der, slik går det når du står i veien, og det gjør da vel ikke så vondt. Griper jeg inn og trøster henne får jeg kjeft. Anonymkode: 0dc0b...d03 Dette er faktisk ikke greit, og det vet du. Hva er det som gjør at du ikke går? Anonymkode: 2adf9...686 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150183996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #32 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dette er faktisk ikke greit, og det vet du. Hva er det som gjør at du ikke går? Anonymkode: 2adf9...686 Er redd for hvordan han reagerer og at han skal ha barna alene. Dessuten så går jeg hele tiden tilbake i sporet at han sikkert har rett og jeg er unormal siden det er det han skal ha meg til å tro. Jeg greier liksom ikke få hodet så over vann at jeg greier holde det der over tid. Får glimt av at han ikke har rett også går jeg under igjen. Anonymkode: 0dc0b...d03 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150183997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #33 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er redd for hvordan han reagerer og at han skal ha barna alene. Dessuten så går jeg hele tiden tilbake i sporet at han sikkert har rett og jeg er unormal siden det er det han skal ha meg til å tro. Jeg greier liksom ikke få hodet så over vann at jeg greier holde det der over tid. Får glimt av at han ikke har rett også går jeg under igjen. Anonymkode: 0dc0b...d03 Jeg skjønner. Det er en vond spiral å havne i. Har du noen du kan snakke med da? For du vet jo innerst inne at han ikke har rett. Du vet jo hvilke råd du ville gitt venninna di om det var henne... Jeg skjønner så altfor godt hvordan du har det og det er beintøft. Men man må bare komme ut av det tilslutt. Men det krever mye. Anonymkode: 2adf9...686 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150183999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #34 Del Skrevet 12. februar Uansett hvem som har skylda for deres destruktive forhold så er det jo ikke greit å fortsette sånn. Du sier du er redd for hvordan barna skal få det når de er sammen med han alene, men det barna lærer ved å vokse opp i denne familien er jo at det er sånn det skal være. Dvs at sønnene dine blir som han, og døtrene dine finner menn som er som han. De vil gå inn i like destruktive forhold som det du har. Det er bevist mange ganger at "arvesynden" rammen barn som vokser opp i destruktive forhold, det er til og med sånn at barn som vokser opp i familier hvor far slår mor går inn i voldelige forhold når de blir voksne, de finner trygghet i det kjente... Om du går fra han vil barna ha noe av tiden med deg, og noe av tiden med han, og ser forskjellen. Da er det mye større sjanse for at de får en riktigere ballast med seg inn i voksenlivet. Dere liker ikke hverandre engang, hvorfor i alle dager er dere fortsatt gift? Anonymkode: 2301c...5a9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #35 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg skjønner. Det er en vond spiral å havne i. Har du noen du kan snakke med da? For du vet jo innerst inne at han ikke har rett. Du vet jo hvilke råd du ville gitt venninna di om det var henne... Jeg skjønner så altfor godt hvordan du har det og det er beintøft. Men man må bare komme ut av det tilslutt. Men det krever mye. Anonymkode: 2adf9...686 Nei, tør ikke si noe om dette til noen i frykt for at de også skal tro jeg er gal. De vet forholdet hangler, men ikke hvorfor. Ja, det er jo økonomiske og praktiske ting også. Jeg er sykemeldt for tiden (utbrent), og går straks over på AAP, da får man ikke lån, så ikke lett å skaffe seg bolig. Anonymkode: 0dc0b...d03 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #36 Del Skrevet 12. februar Hvor ofte har dere sex? Har dere sex regelmessig? Jeg er MYE mer hyggelig når vi er nære hverandre på kjærlighetsfronten. Anonymkode: 2c0f7...3ca Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #37 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, tør ikke si noe om dette til noen i frykt for at de også skal tro jeg er gal. De vet forholdet hangler, men ikke hvorfor. Ja, det er jo økonomiske og praktiske ting også. Jeg er sykemeldt for tiden (utbrent), og går straks over på AAP, da får man ikke lån, så ikke lett å skaffe seg bolig. Anonymkode: 0dc0b...d03 Er ikke så sikkert noen tror du er gal. Det skjer mer bak lukkede dører enn man tror Om du blir kvitt han blir du kanskje kvitt grunnene til at du er utbrent også. Har du snakket med en psykolog? Anonymkode: 2adf9...686 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #38 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hvor ofte har dere sex? Har dere sex regelmessig? Jeg er MYE mer hyggelig når vi er nære hverandre på kjærlighetsfronten. Anonymkode: 2c0f7...3ca Man belønner ikke dårlig oppførsel med sex Anonymkode: 2adf9...686 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #39 Del Skrevet 12. februar Han er giftig. Den måten han skal overbevise seg om at du er gal og psycho er gaslighting på høyt nivå. Kom deg vekk!!! Anonymkode: 85f16...787 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #40 Del Skrevet 12. februar For meg høres det ut som om han svarte deg på akkurat samme måte som du snakket til han på, og du gjør en filleting til en enorm sak. Får han ikke lov til å være med å bestemme noe som helst, forventer du at han skal gjøre nøyaktig som du ønsker hele tiden? Hva viss han mener den tingen, hva det når enn er, skal ligge i garasjen? Men det får jo ikke han lov til å mene noe om siden du har bestemt av den skal ligge i skuffen. Skjerp deg! Anonymkode: 48abb...3ac Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #41 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor ofte har dere sex? Har dere sex regelmessig? Jeg er MYE mer hyggelig når vi er nære hverandre på kjærlighetsfronten. Anonymkode: 2c0f7...3ca Sex?? Haha, det er vel ca 8 år siden sist. Han har ingen interesse på det området som innbefatter meg. Vi sover ikke på samme rom heller. Jeg hadde også helt klart vært mye gladere om vi fortsatt var kjærester ja. Anonymkode: 0dc0b...d03 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184043 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #42 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (49 minutter siden): For meg høres det ut som om han svarte deg på akkurat samme måte som du snakket til han på, og du gjør en filleting til en enorm sak. Får han ikke lov til å være med å bestemme noe som helst, forventer du at han skal gjøre nøyaktig som du ønsker hele tiden? Hva viss han mener den tingen, hva det når enn er, skal ligge i garasjen? Men det får jo ikke han lov til å mene noe om siden du har bestemt av den skal ligge i skuffen. Skjerp deg! Anonymkode: 48abb...3ac Mine ting skal da uansett ikke ligge I garasjen og den har ingenting der å gjøre heller. Det høres ut som du er i slekt med ham. Anonymkode: 0dc0b...d03 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #43 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (51 minutter siden): For meg høres det ut som om han svarte deg på akkurat samme måte som du snakket til han på, og du gjør en filleting til en enorm sak. Får han ikke lov til å være med å bestemme noe som helst, forventer du at han skal gjøre nøyaktig som du ønsker hele tiden? Hva viss han mener den tingen, hva det når enn er, skal ligge i garasjen? Men det får jo ikke han lov til å mene noe om siden du har bestemt av den skal ligge i skuffen. Skjerp deg! Anonymkode: 48abb...3ac Og det er jo nettopp det at han skal bestemme alt som er problemet da, jeg har ikke stemmerett i eget hjem. Hans regler gjelder, men de gjelder ikke for ham for han gjør som han vil. Anonymkode: 0dc0b...d03 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #44 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Og det er jo nettopp det at han skal bestemme alt som er problemet da, jeg har ikke stemmerett i eget hjem. Hans regler gjelder, men de gjelder ikke for ham for han gjør som han vil. Anonymkode: 0dc0b...d03 Ut fra hva du skriver høres det motsatt ut Anonymkode: 48abb...3ac Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #45 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ut fra hva du skriver høres det motsatt ut Anonymkode: 48abb...3ac Motsatt? Hvordan får du det dit? Jeg har da lov å prøve å bestemme over mine egne ting eller? Jeg må jo konstant, daglig lete etter ting og rydde etter ham. Han gjør aldri noe annet enn det han selv vil. Anonymkode: 0dc0b...d03 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
prekæs Skrevet 12. februar #46 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg lette og lette etter en ting som jeg bruker endel, som alltid ligger på en fast plass i en skuff. Stort sett bare jeg som bruker den. Til slutt ga jeg opp leting og gikk ut for å spørre mannen om han hadde sett den. Joda, den hadde han i garasjen svarer han. Da blir jeg jo umiddelbart litt irritert, for hva gjør den der, ikke et naturlig sted for en slik ting og hvorfor kunne han ikke sagt han lånte den? Det er ikke første gang han bruker ting og ikke legger det tilbake eller han bare legger alt på nye steder. Umulig å finne ting. Når han ser jeg blir irritert så kommer han først med "ro deg ned nå, jeg henter den". Og da blir jeg litt sint, for jeg var jo ikke hissig og trengte slettes ikke roe meg ned. Hersketeknikk, også typisk ham. Så nå er jeg jo blitt litt hissig for aldri kan han respondere slik jeg ville tenkt var mer vanlig, feks "beklager, den har jeg lånt, glemte å sifra". Eller noe i den duren, da hadde jeg ikke blitt irritert engang for sånt skjer og han beklaget. Men istedenfor å ta ansvar for det han hadde gjort så skal han begynne å pirke på min oppførsel, antyde at jeg reagerer "galt" og for mye. Så når jeg da blir sint og forklarer hvorfor jeg blir sint, ikke pga at han hadde lånt tingen, men hvordan han snakker til meg, begynner han sitt vante rakke ned på meg spill. Jeg er unormal, overreagerer, er syk i hodet. Kaller med nedsettende ting. Og når dette skjer igjen for nte gang, alt ender i dette med ham, så bryter jeg litt sammen for jeg orker ikke denne behandlingen fra ham hver gang HAN har gjort noe dumt han ikke kan ta ansvar for. Og jeg begynner å gråte, da rygger han liksom dramatisk tilbake mens han ser på meg i vantro og sier "du er jo ikke frisk". Jeg er liksom fullstendig gal som oppfører meg slik. Dette kan umulig være normal og sunn oppførsel fra en mann? Dette er slik alle diskusjoner og krangler ender. Krangler som han ypper opp til ved å svare meg med hersketeknikk og personangrep når jeg bare tar opp/spør om en helt banal ting. Han ser ikke at han starter dem heller (jeg prøver jo desperat si fra at sånt ikke er greit, og sette grenser), og etter disse rundene later han som ikke noe har skjedd mens jeg går og er lei meg og føler meg dårlig behandlet lenge etterpå. Er jeg helt på bærtur, er det jeg som er problemet her? Anonymkode: 0dc0b...d03 Tipper han visste du ville ta til tårene. Neste gang blir du iskald og responderer ikke som han forventer. Ikke mat trollet, la han føle usikkerhet. Sleng på noe hoderysting og hånflir, snu ryggen til å gå. Dere skal være likeverdige, så tål aldri å bli behandlet som du ikke er det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #47 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hadde det vært en gang så er jeg enig. Dette er derimot et mønster. Hver eneste gang jeg tar opp eller spør om noe uskyldig og han føler seg "truffet" så skjer dette. Jeg må gå på eggeskall og prøver si minst mulig til ham for jeg aner jo ikke hva som kan utløse dette. Jeg vet jo at jeg ikke kan si noe som kan oppfattes som kritikk, men det er helt utrolig hva gan greier tolke som det. Holder at jeg har feil ansiktsuttrykk når jeg er i nærheten av ham enkelte ganger. Anonymkode: 0dc0b...d03 Hvorfor spør du her hvis du allerede sitter på fasiten? Anonymkode: f4e66...d16 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #48 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (6 timer siden): Blir jo sånn etter år med slik behandling, en må jo beskytte seg litt så den guarden har sikkert jeg også ubevisst. Hva skulle jeg gjort da? Kom du fram til det? Hvordan skulle jeg håndtert dette bedre? Er jo så ille at jeg ikke tør si hei når han kommer hjem fra jobb fordi om tonen min er feil får jeg spørsmål om hva er feil nå da. Jeg føler også avsky og vet at jeg må gå, men ikke lett det heller med barn og når jeg vet hvilket helvete hannkommer til å la meg få framover. Anonymkode: 0dc0b...d03 Tror ikke du han har det på samme viset selv? At han og sitter med guarden oppe og står dermed klar i forsvar fordi han kjenne ditt reaksjonsmønster? Anonymkode: f4e66...d16 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #49 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hehe, nei. Det var min ting ja, han bruker den aldri. Og uansett om det hadde vært saksen, så hadde ikke han lagt den tilbake i kjøkkenskuffen heller. Han hadde feks lagt den på kommoden i stua og der blir den til jeg rydder den bort. Anonymkode: 0dc0b...d03 At han bruker den aldri er vel en sannhet med modifikasjoner iom at den nå var i garasjen? Anonymkode: f4e66...d16 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar #50 Del Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Mine ting skal da uansett ikke ligge I garasjen og den har ingenting der å gjøre heller. Det høres ut som du er i slekt med ham. Anonymkode: 0dc0b...d03 Hvis dette er måten du svarer han på så skjønner jeg godt han ber deg roe deg ned. Passiv aggressivitet er sjeldent sjarmerende eller bygger opp til god kommunikasjon. Anonymkode: f4e66...d16 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452590-er-jeg-gal-eller-gjorde-han-feil/page/2/#findComment-150184068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå