Gå til innhold

Alle andre, men ikke meg...

Anbefalte innlegg

Dette er kun ment for moro skyld, altså! 

Jeg er helt sikker på at de fleste her inne har noe de enten liker eller misliker, men som det ofte føles som om alle andre har motsatt mening, selv om man vet at det ikke er slik sånn egentlig. Her er noen av mine:

Alle damer bruker tights når de trener, utenom om meg, som hater tights og bruker litt løsere treningsbukser i stedet.

Alle andre voksne drikker kaffe eller te, utenom meg, som helst bare vil ha kaldt vann.

Alle andre lytter til musikk og har spillelister og apper som Spotify, YouTube el., bortsett fra meg som omtrent aldri hører på musikk. 

Jeg har selvfølgelig flere, og vet også at jeg selvfølgelig ikke er den eneste på ordentlig, det bare føles slik. Hva er deres?

Anonymkode: 0c55b...587

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452588-alle-andre-men-ikke-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Er dette en fordekt ny tights-tråd? 🤔

Anonymkode: 6d7bf...e38

Haha, nei, jeg lover! Men jeg må innrømme at jeg kom på idéen etter å ha lest den ene tråden 😅 Det kan like gjerne være det med kaffe, musikk eller helt andre ting, som at jeg føler at alle andre liker reality-programmer, mens jeg aldri ser på dem osv. 

HI

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Haha, nei, jeg lover! Men jeg må innrømme at jeg kom på idéen etter å ha lest den ene tråden 😅 Det kan like gjerne være det med kaffe, musikk eller helt andre ting, som at jeg føler at alle andre liker reality-programmer, mens jeg aldri ser på dem osv. 

HI

😄👍 

Alle andre hører på podcast og ser videoinnhold. Jeg misliker alt innhold jeg ikke kan lese! 

Anonymkode: 6d7bf...e38

Annonse

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Så bra vi er forskjellig. Vi liker ulike ting, og føler oss fin og komfortabel i ulike klær. 
noen liker hunder, mens andre liker katter. 

Anonymkode: 90bcf...ddb

Absolutt! Det hadde blitt usigelig kjedelig om alle var like. Har du noen særheter da?

HI

Har inntrykk av at alle liker pasta? Ingen saus i verden kan gjøre pasta appetittvekkende for meg.

Men jeg spiser og gjør gode miner til slett spill når det serveres, så kanskje alle andre gjør det samme? Kanskje er det egentlig bare er et fåtall som faktisk liker det, men alle lager det fordi alle tror at alle synes det er så godt... 

Anonymkode: 4fe54...d72

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Har inntrykk av at alle liker pasta? Ingen saus i verden kan gjøre pasta appetittvekkende for meg.

Men jeg spiser og gjør gode miner til slett spill når det serveres, så kanskje alle andre gjør det samme? Kanskje er det egentlig bare er et fåtall som faktisk liker det, men alle lager det fordi alle tror at alle synes det er så godt... 

Haha, jeg tenker ofte det samme om kaffe 😂 Men jeg kan forsikre deg om at det går an å elske pasta. Det er faktisk noe av det beste jeg vet, med rett saus ol. selvfølgelig, men jeg virkelig elsker selve pastaen også og har til og med laget det selv flere ganger, altså helt fra bunnen av. 

HI

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg elsker pasta 😅 Lager den selv, da blir den best synes jeg. 

Drikker ikke brus og spiser lite kaker. Føler meg som avvik i de fleste selskap 🙈 Pølser også, noe med konsistensen og smaken. 

Anonymkode: a81f5...97d

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...