Gå til innhold

Hva har dere på i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joggedress som igrunn har blitt fast antrekk hjemme i motsettning til jobb der jeg jobber med de hele dagen. Aldri brukt en joggebukse eller joggedress før jeg starta i denne jobben og nå har jeg grodd fast i de sier ungene. Noe de begge to også har grodd fast i, de skifter så fort de kommer innenfor døra.

Gleder meg tillitt varmere vær og det blir kortere bukse. Nå er joggebuksa ofte på pga at jeg ikke gidder å fyre opp eller det var kjølig når jeg kom hjem før jeg fikk fyrt opp. 

Anonymkode: 4c0ef...403

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Joggedress som igrunn har blitt fast antrekk hjemme i motsettning til jobb der jeg jobber med de hele dagen. Aldri brukt en joggebukse eller joggedress før jeg starta i denne jobben og nå har jeg grodd fast i de sier ungene. Noe de begge to også har grodd fast i, de skifter så fort de kommer innenfor døra.

Gleder meg tillitt varmere vær og det blir kortere bukse. Nå er joggebuksa ofte på pga at jeg ikke gidder å fyre opp eller det var kjølig når jeg kom hjem før jeg fikk fyrt opp. 

Kan jeg spørre hvilken joggedress du bruker? 

Anonymkode: 3d5dd...2ac

Jeg har på meg en langermet kjole. Den har vært en av mine favorittkjoler i flere år og jeg har brukt den mye på jobb. Nå er den så utvasket og slitt at den kun egner seg til hjemmebruk. Kombinert med saueskinnstøfler og klype i håret så gir det en perfekt hjemmelook. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvor jobber du som kan gå i joggedress på jobb?

Anonymkode: 0f0f7...944

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...