Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvem kontakter man når man ligger i fosterstilling på badegulvet og bare gråter. Man er helt nede og har mistet alt av livsglede og håp. Alt er bare mørkt. Er ikke suicidal. Mental helse har jeg prøvd og det kan jeg ikke utsette meg for nå. De er sur, lei og etter man har fortalt problemet må de legge på for det er kø på linja. Det er kun belastende, så skjer ikke. Legevakt? Får ikke time der om man ikke er i fare. 
jeg har en smerte på innsiden og jeg er på bristepunktet 

Anonymkode: 3975a...a46

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452578-hva-gj%C3%B8r-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen venner eller familie du kan ringe da? Ellers akutttime hos fastlegen i morgen.

Prøv legevakten om du ikke kan vente. 

Hjelper det å føle at du ikke er alene? Sette på TV eller radio så du hører folk?

Stor klem❤️ Håper du får rask hjelp, vanskelig å vite hva du bør gjøre, men det finnes en del nr som kan ringes, men virker som du har dårlig erfaring der. 

Anonymkode: 40606...2dc

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har du noen venner eller familie du kan ringe da? Ellers akutttime hos fastlegen i morgen.

Prøv legevakten om du ikke kan vente. 

Hjelper det å føle at du ikke er alene? Sette på TV eller radio så du hører folk?

Stor klem❤️ Håper du får rask hjelp, vanskelig å vite hva du bør gjøre, men det finnes en del nr som kan ringes, men virker som du har dårlig erfaring der. 

Ting jeg står i er så komplisert at ingen klarer å forstå. Det blir bare masse spørsmål og kan du ikke bare gjøre slik og slik.. jeg orker ikke. Vil ikke snakke med noen. Men vil snakke med noen som kan og som kan bidra. Alt annet er belastende. Jeg har også bursdag i morgen og jeg har ikke lyst til noe. 

Er det psykiatrisk legevakt der du bor? Hvis ikke er vanlig legevakt rette instans om du ikke orker å vente til i morgen og fastlegen. Psykiske lidelser kan være like akutte som armbrudd og halsbetennelse. Uansett må du nok belage deg på å forklare noe om hva det gjelder til noen som kanskje ikke er de rette til å hjelpe. Håper du får den hjelpen du trenger. 

Anonymkode: 13fd1...eba

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ting jeg står i er så komplisert at ingen klarer å forstå. Det blir bare masse spørsmål og kan du ikke bare gjøre slik og slik.. jeg orker ikke. Vil ikke snakke med noen. Men vil snakke med noen som kan og som kan bidra. Alt annet er belastende. Jeg har også bursdag i morgen og jeg har ikke lyst til noe. 

Skjønner. Prøv noen av hjelpenumrene da, og legevakten. 

Du er sikker på at du ikke er suicidal?

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Er det psykiatrisk legevakt der du bor? Hvis ikke er vanlig legevakt rette instans om du ikke orker å vente til i morgen og fastlegen. Psykiske lidelser kan være like akutte som armbrudd og halsbetennelse. Uansett må du nok belage deg på å forklare noe om hva det gjelder til noen som kanskje ikke er de rette til å hjelpe. Håper du får den hjelpen du trenger. 

Anonymkode: 13fd1...eba

Ingen slik legevakt på bygda. 

Annonse

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Tok kontakt med forsikringsselskapet mitt og blir oppringt av en psykolog innen en time på video konsultasjon. Da får jeg hvertfall noen å snakke med som har kompetanse, og jeg slipper å plage familie og venner 

Så bra. Men du plager dem ikke om du ringer familie og venner, de vil bare være glade for å kunne hjelpe. ❤️

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Så bra. Men du plager dem ikke om du ringer familie og venner, de vil bare være glade for å kunne hjelpe. ❤️

Har snakket en del med familie, med venner ikke så mye. Har funnet ut jeg har venner som liker best å snakke om seg og sitt. Og som har trekt seg unna meg i denne tiden. De sier; bare ring og bare kom.. men det er bare ord. Når jeg ringer tar de nesten aldri tlf. Får meld kjempe sent på kveld om at såg ikke du hadde ringt før nå osv. gang på gang. Jeg er der at jeg må beskytte meg selv, jeg tåler ikke avvisninger. 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Neida, men akkurat nå tror jeg en psykolog er det beste. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Neida, men akkurat nå tror jeg en psykolog er det beste. 

Ja, det er sikkert riktig. Du kjenner jo folka dine best og vet om de kan hjelpe. I din situasjon ville jo jatakk begge deler vært ideelt. Du trenger masse omsorg❤️

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Tok kontakt med forsikringsselskapet mitt og blir oppringt av en psykolog innen en time på video konsultasjon. Da får jeg hvertfall noen å snakke med som har kompetanse, og jeg slipper å plage familie og venner 

Så bra at du får snakke med en psykolog! 

Vet godt hvor vondt man kan ha det inni seg... Dessverre ikke like "akseptabelt" når det ikke vises på utsiden...

Stor klem til deg! ❤️

Anonymkode: f63a3...247

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så bra at du får snakke med en psykolog! 

Vet godt hvor vondt man kan ha det inni seg... Dessverre ikke like "akseptabelt" når det ikke vises på utsiden...

Stor klem til deg! ❤️

Anonymkode: f63a3...247

Fikk snakke med en psykolog i en time, helt fremmed person. Fantastisk dame. Følte jeg kom i balanse etter samtalen. Skal ha ny samtale neste uke. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, det er sikkert riktig. Du kjenner jo folka dine best og vet om de kan hjelpe. I din situasjon ville jo jatakk begge deler vært ideelt. Du trenger masse omsorg❤️

Helt sant. Fikk en god samtale med psykolog, og min magefølelse er helt riktig sa hun. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...