Gå til innhold

Lage egen ukeplan - tips til nettside?

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å få bedre oversikt over dagene mine og har prøvd mange ulike ting og systemer, men ingenting har virket over tid. Ikke før nå, men jeg skulle gjerne gjort det litt mer lettvint for meg selv og lurer på om det jeg leter etter i det hele tatt finnes? Jeg har prøvd å google, men finner ikke akkurat det jeg er på jakt etter, selv om almanakk-siden kom nærme.

Formatet må være minimum A4, og liggende. Det må være enten litt kraftig/solid spiral i toppen (altså på langsiden) og helst avstivede front/slutt-sider, eventuelt en blokk med ark som kan rives av som kan festes på et clip-board, men aller helst med spiral slik at det er lett å bla litt fram og tilbake. 

Innholdet må være, eller at en designer relativt enkelt selv, slik at ukedagene kommer bortover på toppen, og inndelingen av annet (avtaler/gjøremål, må huske ol.) kommer nedover. Og på norsk helst, men om engelsk, så med mandag først! Og kun for én person, og ikke hele familien. Jeg har funnet en del som har stående format med dagene under hverandre, eller liggende på engelsk med "sunday" først, men ingen som er akkurat slik jeg vil ha det.

Foreløpig har jeg funnet en god tegneblokk med spiral i toppen og skriver manuelt inn dager osv og streker opp med linjer i mellom, og det fungerer, men blir også litt tungvint i lengden. Tips til hvor jeg kan finne det jeg leter etter?

Anonymkode: 72e49...202

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452567-lage-egen-ukeplan-tips-til-nettside/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...