Gå til innhold

Må noen mødre kommentere på alt hva barnas dere gjør og alt mulig?

Anbefalte innlegg

Jeg har unge på 5 år og aldri sendt så mye snapper til venninnene mine av mitt barn eller så vidt som denne ene venninnen i gjengen holder på med. Hun skal dokumentere nesten alt om barnet sitt og vis man ikke svarer på den snappen så sender hun i melding på snapchat. Så blir jo litt kvelt. I forrige uke var det full dokumentasjon av 1 åringen som var syk og spydde og skulle sende meg flere snapper om det. Jeg har sluttet å svare fordi det er ikke første gang. Hun er heller ikke ensom og har mann og andre venner med småbarn. Ja litt er koselig men skjønner ikke helt hvorfor noen går helt av. Da savner jeg gammle tider uten SoMe.

Anonymkode: d6132...271

Fortsetter under...

Man velger selv hvor aktiv man vil være på some, du tar et valg for deg og hun for seg.

Min sønn på 24 år gidder ikke og har skrudd av varsler på snap. Alle vet det, og alle vet at om det er noe viktig må de ringe eller sende sms, snap titter han innom et par ganger i uka.

Du kan fint si til din venninne at du ikke bruker snap så mye, så vil hun skravle eller møtes får hun ringe.

Anonymkode: dcd39...452

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Der var du igjen. Nesten som man har savnet deg og alle de rare vennene dine. 

Anonymkode: 340f4...840

Ok? Hvem en du er som fortsatt er ute etter den personen, så savner du vist den personen du nevner da du svarer og spekulerer i min tråd. 

Anonymkode: d6132...271

Jeg kjenner meg igjen, selv om det ikke er snaps fra småbarnslivet jeg får, men middager, konserter, «se den fine kveldshimmelen» osv. Særlig på kvelden renner det inn intetsigende mas, det slutter jo aldri. Jeg har løst det med å skru av varsler på Snap og messenger, anbefaler deg å gjøre det samme. Det er helt nydelig. Stikker bare innom en sjelden gang hvis jeg kjeder meg.

Anonymkode: dc681...a6a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...