Gå til innhold

Clarion Hotel The Hub…..noen som har bodd der?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan er frokosten? Hørt frokostbuffen ikke er som vanlige hotellers buffé, men noe helt ekstraordinært 

Anonymkode: fd27a...34b

Jeg husker ikke helt hvordan den var, bare at helhetsinntrykket var godt. 

Anonymkode: a623e...1fc

Jeg har vært der noen dager. Fine rom, nydelige senger og helt fantastisk frokost. Utrolig utvalg av mat og fristelser. Noe helt annet enn andre hoteller jeg har vært på. Hotellet ligger ved siden av Oslo city, sentralt.

Hotellet er flott, alt er moderne og effektivt. Datteren min synes det var fantastisk gøy at heisen går så fort, sug i magen og etasjene unnagjort på et svisj ;)

Frokosten er veldig bra, stor buffet med godt utvalg, en frokost-kokk som står og lager ting. Sist jeg var der lagde han små omeletter som du bestemte hva det skulle være i. Veldig stor frokostsal, for det er jo et stort hotell. Men selv om alt er stort er det samme utvalget gjentatt på flere bord da, så utvalget er ikke så stort som det ser ut ved første øyekast.

Har bodd på hotellet to ganger, men i høysesong og perioder med mye folk og høye priser synes jeg ikke egentlig det er verdt de ekstra pengene. Flere andre hotell i Oslo som også har gode frokoster og rimeligere priser...

Anonymkode: 1fa1a...fea

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvordan er frokosten? Hørt frokostbuffen ikke er som vanlige hotellers buffé, men noe helt ekstraordinært 

Anonymkode: fd27a...34b

Den er ikke ekstraordinær (som for eksempel på hotellet på Solsiden i Trondheim). Men den er god😀 

Litt trang og knotete frokostsal

Anonymkode: 98630...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...