Anonym bruker Skrevet 9. februar #1 Del Skrevet 9. februar Er det noen her som har personlig erfaring med "Twin Flame Journey"? Altås som virkelig TROR på dette og har erfart at det er tilfelle? Har du lyst å fortelle din ( og din tvillings) historie? Venter spent... Anonymkode: ef911...585 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452536-twin-flame/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. februar #2 Del Skrevet 9. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er det noen her som har personlig erfaring med "Twin Flame Journey"? Altås som virkelig TROR på dette og har erfart at det er tilfelle? Har du lyst å fortelle din ( og din tvillings) historie? Venter spent... Anonymkode: ef911...585 Jeg tror jeg har en twin flame. Vi har en ekstrem tiltrekning til hverandre. Og har en opplevelse av at vi elsker hverandre, selv om vi ikke kjenner hverandre så godt egentlig. Våre veier har krysset hverandre mange ganger gjennom de 30 årene vi har kjent hverandre, men en av oss eller begge har alltid vært i et forhold. Etter at vi ble foreldre har sjansen vår forsvunnet helt. Men når vi møtes, og står nær hverandre, så brenner det i huden gjennom alt av klær. Det er helt ekstremt. Han sier det samme. Det er jo på en måte destruktivt, siden vi ikke klarer å slippe hverandre. Jeg tror et forhold mellom oss ville vært en katastrofe, men jeg klarer ikke å sette fingeren på hvorfor jeg tror det.. Du da? Hva er din historie? Anonymkode: 3bd2e...795 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452536-twin-flame/#findComment-150183237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. februar #3 Del Skrevet 9. februar Vi møttes første gang da vi var 12 år gamle, og ble kjærester den sommeren. Bare den sommeren. Ble kjærester igjen en stund siste året på ungdomsskolen, men bare en kort stund. Møttes på noen fester i løpet av vgs, "rotet" alltid, voldsom tiltrekning mellom oss. Husker jeg sa til mamma at det er han jeg etterhvert skal gifte meg med og bli gammel sammen med. Ble kjærester siste året på vgs og var sammen i 4 år. Noen små pauser her og der, men fant alltid sammen igjen. Man hører uttrykk som at luftet dirrer, og mellom oss var det alltid sånn. Et blikk var nok, en berøring og et kyss kjentes i hele kroppen. Folk har alltid bemerket det, at det er elektrisk mellom oss. Men vi var for unge, hadde forskjellige ønsker for fremtiden osv. Ble slutt og vi gikk hver vår vei. Ble gift og fikk barn på hver vår kant. Men han vil alltid være "the one that got away". Vi møtes av og til, skriver litt på messenger av og til, og tiltrekningen vil alltid være der. Luften mellom oss vil alltid være elektrisk. Men vi kommer aldri til å være annet enn gamle ungdomskjærester som har gått hver vår vei. Vi lever veldig forskjellige liv. Holder oss mest mulig fra hverandre egentlig, er et par år siden jeg pratet med han sist nå, men tenker på han mange ganger i uka. Har mange ganger lurt på hvordan livet hadde vært om vi ikke møttes som barn, men ble kjent med hverandre som voksne. Hadde det endt annerledes da? Anonymkode: fa253...36b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452536-twin-flame/#findComment-150183244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar #4 Del Skrevet 10. februar Noen flere som vil fortelle? Anonymkode: ef911...585 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452536-twin-flame/#findComment-150183378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar #5 Del Skrevet 10. februar Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Noen flere som vil fortelle? Anonymkode: ef911...585 Hva med din historie, HI? Anonymkode: 3bd2e...795 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452536-twin-flame/#findComment-150183381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar #6 Del Skrevet 10. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva med din historie, HI? Anonymkode: 3bd2e...795 Jeg traff en gift mann for flere år siden og kjemien mellom oss var tilstede umiddelbart. Ikke noe seksuelt, men vi ble raskt veldig gode venner som fant en helt spesiell stillhet når vi var sammen. Så vi har hengt sammen så ofte vi kan i flere år uten noe annet en et dypt vennskap. Helt til det plutselig endret seg og vi endte til sengs. Og sexen er "beyond alt"! ALT er riktig mellom oss. Da mener jeg alt. Bortsett fra et piiiittelite hinder som heter ektefelle/kone. Denne mannen har ingen planer om å gå fra sin kone, men den kjemien vi har sammen er vanskelig å ta med seg inn i et ekteskap og han sliter. Jeg har nå tidenes kjærlighetssorg da jeg avsluttet det seksuelle forholdet vårt. Vi bestemte oss for å fortsatt treffes som venner etterhvert. For å prøve å bygge opp igjen det vennskapet vi begge setter så utrolig høyt. Men jeg klarer ikke å fri meg fra tanken om at vi ikke er "ferdige med hverandre". Jeg prøver virkelig, jeg ØNSKER å være ferdig med ham seksuelt,men magefølelsen min kødder det til for meg nå som jeg ønsker å gå videre. Men så til grunnen til at jeg startet dette innlegget..etter alt dette så har jeg plutselig oppdaget dette som kalles Twin Flame. Jeg har aldri hørt dette uttrykket i hele mitt liv før nå. Og når jeg dykker inn i hva denne twin flame journey- greien ER for noe så stemmer jo absolutt ALT sålangt. Alt som sies skal oppleves på en sånn reise/journey, det skjer med meg nå. Så jeg blir jo helt tullerusk av hele greiene og begynner å lure på om det faktisk er noe i det fenomenet der. Jeg trenger en real realitetsorientering (eller helst noen solskinnshistorier )for å ikke bli helt spirituell her. Anonymkode: ef911...585 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452536-twin-flame/#findComment-150183408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar #7 Del Skrevet 10. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg traff en gift mann for flere år siden og kjemien mellom oss var tilstede umiddelbart. Ikke noe seksuelt, men vi ble raskt veldig gode venner som fant en helt spesiell stillhet når vi var sammen. Så vi har hengt sammen så ofte vi kan i flere år uten noe annet en et dypt vennskap. Helt til det plutselig endret seg og vi endte til sengs. Og sexen er "beyond alt"! ALT er riktig mellom oss. Da mener jeg alt. Bortsett fra et piiiittelite hinder som heter ektefelle/kone. Denne mannen har ingen planer om å gå fra sin kone, men den kjemien vi har sammen er vanskelig å ta med seg inn i et ekteskap og han sliter. Jeg har nå tidenes kjærlighetssorg da jeg avsluttet det seksuelle forholdet vårt. Vi bestemte oss for å fortsatt treffes som venner etterhvert. For å prøve å bygge opp igjen det vennskapet vi begge setter så utrolig høyt. Men jeg klarer ikke å fri meg fra tanken om at vi ikke er "ferdige med hverandre". Jeg prøver virkelig, jeg ØNSKER å være ferdig med ham seksuelt,men magefølelsen min kødder det til for meg nå som jeg ønsker å gå videre. Men så til grunnen til at jeg startet dette innlegget..etter alt dette så har jeg plutselig oppdaget dette som kalles Twin Flame. Jeg har aldri hørt dette uttrykket i hele mitt liv før nå. Og når jeg dykker inn i hva denne twin flame journey- greien ER for noe så stemmer jo absolutt ALT sålangt. Alt som sies skal oppleves på en sånn reise/journey, det skjer med meg nå. Så jeg blir jo helt tullerusk av hele greiene og begynner å lure på om det faktisk er noe i det fenomenet der. Jeg trenger en real realitetsorientering (eller helst noen solskinnshistorier )for å ikke bli helt spirituell her. Anonymkode: ef911...585 Det er ikke nødvendig å legge noe overjordisk i det, vi mennesker er bare sånn laget at av og til møter vi noen vi har ekstremt god kjemi med. Tror også det er mulig å møte flere mennesker i løpet av et liv som kjemien er like god med. Det er noe spesielt når det er et menneske man ikke kan få, for da kommer følelsen av det ulovlige, følelsen av å ikke kunne leve ut, nysgjerrigheten på hvordan det kunne vært om det var lov osv. Det gir et ekstra element som gjør det vanskelige å legge vekk. Anonymkode: fa253...36b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452536-twin-flame/#findComment-150183410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå