Gå til innhold

Sladrekjerringer

Anbefalte innlegg

Jeg bor på et mindre sted. I går var det ei som tabba seg ut, hun sendte et privat bilde av seg selv til kjæresten, men klarte ved en feil å legge det ut på story. Pinlig og flaut men ikke mer enn det. 
Ei jeg kjenner engasjerer seg 100% i dette og skriver meldinger til folk og sprer dette som ild i tørt gress. Tenk å være så dum og herregud for et menneske hun er osv. dette blir aldri glemt og folk vil huske det for alltid bla bla. 
Sa hun må slappe av, blir snakkis noen dager så er dette glemt. Folk må begynne å konsentrere seg om eget liv, og slutte å snakke om alle andres problemer og tabber. Hun sto på sitt og dette var så ille.
så drar hun frem at faren til denne dama dro med seg en bensinpumpe en gang og det blir aldri glemt 😂 Nå har hun noe å snakke om de neste ukene. Hun ble sur på meg da hun ikke fikk vann på mølla og bare logget seg av. 
hva faen liksom? Det er kun hun og sikkert noen andre sladrekjerringer som er opptatt av å notere andre sine feil og holde i live praten.. det de ikke skjønner er at det er de som blir snakket om til slutt. 

Anonymkode: e826a...9dd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452534-sladrekjerringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Ok. Hva er det du ønsker å diskutere….? Eller skulle du bare slarve litt? 😁

Anonymkode: f41c6...754

Slarv er å sette andre i dårlig lys, jeg er anonym og ingen blir satt i dårlig lys her. 
så slarv er det ikke. 
hva er det med folk som må snakke om andre hele tiden? 

Her i bygda var det ett kvinnfolk som filmet et par som hadde seg ei hyrdestund på en benk ei sen natt og filmen spredte seg selvsagt like villig som bena på kvinnfolket på benken.

Hun som filmet tenkte nok at dette skulle få bygdedyret til å sluke det stakkars paret som hygget seg, men d hun ikke såg komme var at folket vernet om paret og det ble hun selv som ble hengt ut for å ha spredd den videoen.

Anonymkode: f6b0a...1b1

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Her i bygda var det ett kvinnfolk som filmet et par som hadde seg ei hyrdestund på en benk ei sen natt og filmen spredte seg selvsagt like villig som bena på kvinnfolket på benken.

Hun som filmet tenkte nok at dette skulle få bygdedyret til å sluke det stakkars paret som hygget seg, men d hun ikke såg komme var at folket vernet om paret og det ble hun selv som ble hengt ut for å ha spredd den videoen.

Anonymkode: f6b0a...1b1

Veldig bra! Slike folk må gå på trynet før de blir mer forsiktig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...