Gå til innhold

Å nei! Jeg glemte at det var morsdag!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den perfekte mor, påan igjen skrev (2 minutter siden):

Og startet dagen med sex før vi stod opp. Jeg har jo lært her at slikt gjør man ikke på en morsdag, og jeg er nå litt redd for følgene. Hva kan jeg gjøre? Kjøpe sametruse? Zebratruse? Hjælp!

T.M.I.

Anonymkode: 2ee10...9e3

Tante Hufsa skrev (5 minutter siden):

Herre min. Du ødelegger for alle oss andre som følger reglene. 
Får mannen min nyss om dette så må kanskje jeg bjuda på også. 
Er så lei av damer som deg som ikke klarer å følge reglene. 
Sukk!!!!

Jeg er virkelig lei for det altså, det slo meg bare ikke. Hadde jeg tenkt på det hadde jeg selvsagt knepet beina igjen og rømt, så jeg håpte kanskje det var formildende. Jeg ser at det var litt for naivt, og har allerede lagt inn varsling på morsdagen til neste år for ikke å gjenta blemmen 😔

Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 minutt siden):

Jeg er virkelig lei for det altså, det slo meg bare ikke. Hadde jeg tenkt på det hadde jeg selvsagt knepet beina igjen og rømt, så jeg håpte kanskje det var formildende. Jeg ser at det var litt for naivt, og har allerede lagt inn varsling på morsdagen til neste år for ikke å gjenta blemmen 😔

Setter pris på det. Håper ikke mannen min er venn med din mann og han sier at dette med «no sex» er en myte. 
Mulig å be mannen din holde helt tett, eller er han litt torgkjerring??

Annonse

Tante Hufsa skrev (2 minutter siden):

Setter pris på det. Håper ikke mannen min er venn med din mann og han sier at dette med «no sex» er en myte. 
Mulig å be mannen din holde helt tett, eller er han litt torgkjerring??

Jeg skal prøve å be han pent om å holde det for seg selv👍

sug lut skrev (2 minutter siden):

Zebratruse vil garantert gjøre at du slipper neste år, i hvert fall.

Ja, det er kanskje det safeste😅

Jeg blir altså så lei av sånne som bare kjører på uten tanke på oss andre! Glemt meg her og glemt meg der, noen ting må man bare merke seg, for søsterskapets skyld. 

Jeg har nå gjemt mannen sin telefon slik at ingen slumper til å poste at ‘no sex Sunday’ bare er en myte.  

Så håper jeg at du tar lærdom av dette. 

Det skulle ikke forundre meg om du kjører Tesla i tillegg!

Endret av *Miss Marple*

Annonse

Ja, jeg skammer meg dypt😭 Og ja, jeg kjører Tesla i tillegg🫣 Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå, og er glad dere ikke vet hvem jeg er og gir meg voksenkjeft irl🥵

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Neste år får du drikke litt hyllebærsaft og ha brannøvelse og for guds skyld må du huske å både undulaten og ørna!

Anonymkode: 0480d...361

Ja, og håpe at jeg parkerte teslaen i riktig garasje! 
Er det innafor å legge en liten bunke med ronkehonkle frem til han før morsdag kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...