Anonym bruker Skrevet 9. februar 2025 #1 Skrevet 9. februar 2025 Og reiste idag i 15 tiden til en kompis som har blitt singel. Skulle ha innflyttnings fest og skulle på byen etterpå. Sa han skulle ta båten hjem i 23 tiden men neida den tok han ikke. Sender mld frem og tilbake og er veldig rare enkle svar tilbake. Så ringe han og mener d ikke er noe, men hører jo folk rundt han.. så blir jeg så forbanna for han hadde sagt han skulle hjem før og vi skal i barneselskap i morgen. Sa til han, javel kos deg med kvinnfolka rundt deg du og la på. Jeg blir såra av hans oppførsel. Ja jeg vet det var barnsligt men føler jeg ble litt svikta når han ikke gir beskjed om at han blir senere enn gang. Blit litt småsjalu for han er ute å feste med en som har blitt singel og klar for ny.. Anonymkode: d48ed...61a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2025 #2 Skrevet 9. februar 2025 Hadde vært bekymret hadde jeg vært deg. Har dessverre vært det drittkvinnfolket som har ligget med mange gifte menn. De fleste gir faen med alkohol innabords. Anonymkode: 6d3c8...578
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2025 #3 Skrevet 9. februar 2025 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hadde vært bekymret hadde jeg vært deg. Har dessverre vært det drittkvinnfolket som har ligget med mange gifte menn. De fleste gir faen med alkohol innabords. Anonymkode: 6d3c8...578 Javell.. han har enda ikke kommet hjem og tlf e avskrudd og.. Anonymkode: d48ed...61a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2025 #4 Skrevet 9. februar 2025 Hvis noen blir tatt i glattcella, gir ikke politi noe lyd ifra seg? Anonymkode: d48ed...61a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2025 #5 Skrevet 9. februar 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Javell.. han har enda ikke kommet hjem og tlf e avskrudd og.. Anonymkode: d48ed...61a Kan du ringe en av kompisene hans? Går det båt så seint som nå? Skjønner godt du blir stresset. Han er nok ikke utro, han er bare ute å har det gøy. Mest sannsynlig utladet. Jeg er kontroll freak så jeg hadde ikke tålt om en av mine blir utladet på tlf. Har hatt ungdom som har vært på fest i kveld, og sittet oppe og ventet på å hente. Når de ikke svarer på tlf eller forhandler om å være ute lengre blir jeg stresset. Fikk hentet de begge til slutt og de er trygt i seng. Å være tenåringsmor med ungdom på fest er en periode det også Anonymkode: 82f68...3d3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2025 #6 Skrevet 9. februar 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kan du ringe en av kompisene hans? Går det båt så seint som nå? Skjønner godt du blir stresset. Han er nok ikke utro, han er bare ute å har det gøy. Mest sannsynlig utladet. Jeg er kontroll freak så jeg hadde ikke tålt om en av mine blir utladet på tlf. Har hatt ungdom som har vært på fest i kveld, og sittet oppe og ventet på å hente. Når de ikke svarer på tlf eller forhandler om å være ute lengre blir jeg stresset. Fikk hentet de begge til slutt og de er trygt i seng. Å være tenåringsmor med ungdom på fest er en periode det også Anonymkode: 82f68...3d3 Jeg ringte til han ene som han var med, jobbkollega og han var hjemme og han hadde ikke hatt kontakt med han siden 1 tiden… 1 time etter tlf hans gikk av. De andre er jobb kollegaer så aner ikke hvem de er. Han kom hjem nå! Har vært så stressa, forbanna og urolig om en annen. For det var null aktivitet på kontoen hans også etter 12. tenkte har det skjedd noe, har han havna på glattcella plutselig, osv. rett før han kom hjem prøvdte jeg å ringe politiet for å etterlyse han der.. den siste nattbussen hadde kjørt og han var ikke på den heller så då ble jeg skikkelig stressa. Politiet tok ikke tlf. Sykehuset var neste på lista.. han hadde tydligvis drikket så mye at han husker ikke noen ting. Våkna i en steinkant og måtte få noen til å kjøre han hjem. Og ja han fikk høre det når han kom hjem.. snart 40 år og enda ikke klare å drikke skikkeligt. Dårlig samvittighet men fader så ringe jeg har vært har ei tenåringsdatter selv og har mtte ringe og hente mitt på natta her også.. 17 år. Så bekymringer der også når de ikke tar tlf😤 Anonymkode: d48ed...61a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå