Gå til innhold

Ja Tesla entusiaster.

Anbefalte innlegg

Er dere like hissige i deres lovsang over hvor bra bilen er. 
Kjører rundt som en reklameplakat for en av verdens sjukeste menn. 
#stolt, eller var det #dum

Milde himmel for et sirkus USA har blitt, og midt i manesjen står en kar med Asberger og bachelor i økonomi som har bløffet en hel verden. 😂 

Tesla vil aldri bli det samme igjen. 

Anonymkode: 72117...05c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452523-ja-tesla-entusiaster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er en bil! Hvorfor er du så truet av den?

Anonymkode: 1e949...345

Der tok du meg, jeg er virkelig truet av Tesla. Har mareritt om den. Det skumleste ned Tesla er de som kjører den, synes det er rart de får kjøre bil når de åpenbart burde hatt verge. 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Der tok du meg, jeg er virkelig truet av Tesla. Har mareritt om den. Det skumleste ned Tesla er de som kjører den, synes det er rart de får kjøre bil når de åpenbart burde hatt verge. 

Du legger et bra grunnlag for diskusjon må jeg si. Lurer på hvem som burde hatt verge

Anonymkode: d0c4f...218

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ja, noe er det som plager deg. Normale folk bryr seg katta om hva andre kjører. 

Anonymkode: 1e949...345

Annonse

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg kjøpte den ikke pga Musk og jeg kommer ikke til å selge den pga Musk. Spar meg for idiotiske klistremerker. 

Anonymkode: 3f459...ecf

Du får jo uansett ikke solgt den. Ingen vil ha Tesla. 

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Du får jo uansett ikke solgt den. Ingen vil ha Tesla. 

Tull. Hvorfor skal jeg selge den? Jeg kjøpte bil fordi jeg trenger en bil. Den dekker akkurat samme behov nå som da. 

Det er vel ingen som er så fjerne at de kjøpte elbil basert på etiske prinsipper? 

Anonymkode: 3f459...ecf

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Tror heller det er du som burde ha verge, som trekker konklusjoner om folk fordi de kjører tesla. 

Anonymkode: 08106...a28

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Naboen selger sin nye Tesla nå fordi de ikke støtter gale mennesker. Respekt. 

Anonymkode: cc59e...d20

Hva er respekt med det, da er det jo bare en annen som kjører den Teslaen, det endrer jo ikke noe som helst.

Anonymkode: d0c4f...218

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Er dere like hissige i deres lovsang over hvor bra bilen er. 
Kjører rundt som en reklameplakat for en av verdens sjukeste menn. 
#stolt, eller var det #dum

Milde himmel for et sirkus USA har blitt, og midt i manesjen står en kar med Asberger og bachelor i økonomi som har bløffet en hel verden. 😂 

Tesla vil aldri bli det samme igjen. 

Er enda mer fornøyd med bilen og stolt Tesla nå enn tidligere 

Anonymkode: 5a67b...4c4

Jeg er utrolig glad for at vi kjøpte annen bil enn tesla i sommer. Jeg hadde ikke likt å kjøre Tesla Nå, nettopp pga Trump. Vært mye diskusjoner om dette både på jobb og blant venner og de fleste mener dette. De som har tesla skal ikke kjøpe ny tesla når de skal bytte bil. Salget til tesla i Europa har stupt etter trump tok over og vi ser hvor fullstendig gal Elon er. 

nå har ikke jeg vært noen tesla-fan fra før for jeg mener altfor mange har samme bil. Men nå representerer bilen noe mer enn kun masseproduksjon. 

Anonymkode: 7295e...e8e

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Naboen selger sin nye Tesla nå fordi de ikke støtter gale mennesker. Respekt. 

Anonymkode: cc59e...d20

Ja virkelig. 
Han har jo vært en varslet katastrofe lenge. 
Det blir som å støtte terrorisme å legge penger i Tesla. Han går ikke for mindre enn verdensherredømme. 
Hitler førte rasekrig, han her er jo over alle mennesker og raser. 
Dette er skummelt dette som skjer i USA nå, det kan gå virkelig galt. 

Musk eier 13 % av Tesla, så det er nok mer du må boikotte da. Og så kan vi jo snakke om vw, bilen som ble laget på oppdrag fra Hitler himself. Og hvem vet hva kinesiske bilselskaper støtter?

Bilene er forøvrig svært gode, og aldri kjøpt med intensjon om å støtte hverken musk, Apple eller andre eiere av Tesla, kun for å ha en svært god bil.

Den perfekte mor, påan igjen skrev (5 minutter siden):

Musk eier 13 % av Tesla, så det er nok mer du må boikotte da. Og så kan vi jo snakke om vw, bilen som ble laget på oppdrag fra Hitler himself. Og hvem vet hva kinesiske bilselskaper støtter?

Bilene er forøvrig svært gode, og aldri kjøpt med intensjon om å støtte hverken musk, Apple eller andre eiere av Tesla, kun for å ha en svært god bil.

Selv om han ikke er majoritetseier lenger så er han fortsatt adm.dir i Tesla og en voldsom nedgang i salg (slik vi ser nå) er selvfølgelig en refleksjon på ledelsen i selskapet og ikke nødvendigvis eiere. 

Anonymkode: 7295e...e8e

Vi kjøpte Tesla i 2013, rett og slett fordi det var det eneste miljøvennlige alternativet for en stor familie som kjører mye. Selv har jeg null interesse av bil, men jeg ønsket en elbil som kunne frakte oss trygt dit vi skulle. 

Selv om jeg selv knytter null følelser til bil, er det tydelig at mange føler mye og sterk om akkurat Tesla. Vi var med i den litt pinlige fasen der alle med Tesla hilste på hverandre (jeg prøvde ofte å «gjemme» meg bak solskjermene), og opplevde at folk kom ut i veibanen og stoppet oss for å se på bilen og fortelle oss hvor kul de syntes den var. Har også opplevd flere direkte trafikkfarlige situasjoner der folk har vært tydelig provoserte av å se bilen på veien. Jeg kjører alltid hensynsfullt og varlig, så dette har helt klart vært på grunn av bilmerket, og ikke min kjørestil. 
Jeg kommer ikke til å selge bilen bare fordi Musk er et avskyelig menneske. Det ville vært ren posering. Ingenting er mer miljøvennlig enn å fortsette å kjøre bilen så langt det går (har bikket 550k trygge kilometer så langt). 

Det er leit at et bilmerke skaper så masse følelser hos deg og andre, hi, men det er strengt tatt ikke andres problem, og er noe du må lære deg å leve med. Jeg kommer ikke til å kjøpe noen ny Tesla, selv om vi har vært strålende fornøyd med bilen, men som sagt vil vi kjøre den så langt det går. For oss er miljøvern viktigere enn virtue signalling. 

Anonymkode: 39c4b...60e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...