Gå til innhold

Blir man for gammel for hullete olabukser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har passert 45 men synes fortsatt hullete olabukser er veldig kult, går ikke med de aller mest hullete men hull på et elller begge knær og litt sånn små hull på låret. Hadde dere tenkt at jeg var altfor gammel?

Anonymkode: b25ae...558

Jeg har aldri likt hullete olabukser selv verken da jeg var ung eller nå, men jeg synes ikke det er noen aldersgrense på det og man kan ha akkurat de olabuksene man liker enten det er hullete, skinny, baggy, sleng uansett alder synes jeg. 

Anonymkode: 90ded...439

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg syns man er for gammel til det hvis man er over 10 år. Da bør man være gammel nok til å ikke slite hull i buksene. 

Anonymkode: d33b6...2eb

Du er kjedelig!

Anonymkode: ba08b...9ae

Annonse

Jeg ønsker å være en type som tenker st alt er greit så lenge man trives med det, men må innrømme at hullete jeans og magetopper er unntaket. Men det kommer også an på typen og jeg hadde ikke tenkt så mye over hullete jeans. Men magetopp etter 19 år, det reagerer jeg på. 

Anonymkode: 0b6ff...78a

og leopardmønster er kun fint på leoparder, synes jeg. Men alle som synes leopardmønster kan gå i det så mye de vil uansett alder, for alle er forskjellige og liker forskjellig og det eneste som betyr noe er man selv liker det man har på seg. 

Anonymkode: 90ded...439

Jeg synes det er stygt uansett alder. Så jeg tenker kanskje at det er stygt, spesielt på voksne som burde skjønt det, men jeg fordømmer ikke hele personen av den grunn. Jeg kjenner mange som er merkelige, etter min smak, men likevel helt greie likevel. Sikkert mange som tenker det om meg også. 

Anonymkode: 71df6...f01

Annonse

Jeg har ikke gått med hullete bukser siden slutten av 80-tallet, og må innrømme at jeg synes det er forskjell på de naturlig slitte 501’ene vi gikk med da og de med etsede og fabrikkerte hullene du snakker om, hi. Sistnevnte er i mine øyne så harry at det ryker, uavhengig av alder. Når voksne damer og menn går med slike bukser ler jeg stille for meg selv, men du går jo med det du liker helt uavhengig av hva jeg synes. Jeg er veloppdragen så du vil aldri vite hva jeg synes.

Anonymkode: b14f8...6df

2 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg har ikke gått med hullete bukser siden slutten av 80-tallet, og må innrømme at jeg synes det er forskjell på de naturlig slitte 501’ene vi gikk med da og de med etsede og fabrikkerte hullene du snakker om, hi. Sistnevnte er i mine øyne så harry at det ryker, uavhengig av alder. Når voksne damer og menn går med slike bukser ler jeg stille for meg selv, men du går jo med det du liker helt uavhengig av hva jeg synes. Jeg er veloppdragen så du vil aldri vite hva jeg synes.

Anonymkode: b14f8...6df

Hi her. Haha ja enig at det virker litt merkelig å betale for bukser som allerde har hull, men klarer ikke lage egen hull som ser bra ut og orker ikke vente til de er naturlig slitt

Anonymkode: b25ae...558

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...