Gå til innhold

Hvor handler skikkelig petite damer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jeg er 1.60 og veier 56kg. Bruker 34-36/XS-S. Jeg bor sentralt i Oslo og ser stadig influencer-jenter og de er jo helt ekstremt små? 

Hvor får en tak i klær når en er mindre enn XS?

Anonymkode: 9b424...292

Jeg er 1.60 og 45 kg og handler klær i helt vanlige butikker som HM, Vero.moda, Vila, Bik Bok, Zara,Mango og lignende. Synes stort sett det er bra utvalg i små størrelser, men jeg bruker også noe i barnestørrelser.

Anonymkode: 5ec91...3d0

Svigerdatteren min er adoptert fra Korea og er veldig lita, hun handler både på nett og i butikk.

Hun bruker str 32 eller xxs og det har de f.eks på zalando og i butikker det handler en del tenåringer, som Only.

Kjøpte akkurat en pysjbukse i str xxs på Sparkjøp. Har også handlet noe på Gina Tricot vet jeg.

Hennes største problem er sko, for damesko i str 34/35 er ikke så lett å finne i Norge, og det er ikke alltid hun har lyst til å gå i sko fra barneavdelingen...

Anonymkode: a8c59...151

Annonse

Har ikke de fleste kleskjeder xxs/34 også da? Jeg var på helgetur i Oslo med datteren min i høst, og hun fant da klær som passet i omtrent alle butikker vi var innom. Hun er forøvrig omtrent nøyaktig på din størrelse, 1.59 cm og 53-54 kg. Noen kleskjeder har også egne klær som er petite, f.eks. Gina Tricot. 

Anonymkode: 880c1...d6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...