Gå til innhold

De baltiske landene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kobler seg på strømnettet til Europa og Norden imorgen, ser en liten overskrift på Nrk.no, hadde vært fint å få litt informasjon om hva dette vil ha å si for pris og tilgjengelig strøm for Norge. 

Anonymkode: cf2e6...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære deg, norske medier har mye viktigere ting å skrive om slik som at influensere bruker for mye penger eller har gjort det slutt med kjæresten. 

Takk for tipset, jeg har ikke fått det med meg. 

Anonymkode: 13f07...bc2

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Men kjære deg, norske medier har mye viktigere ting å skrive om slik som at influensere bruker for mye penger eller har gjort det slutt med kjæresten. 

Takk for tipset, jeg har ikke fått det med meg. 

Ja uff...my bad 🤪 Er den nakne dama på Grammys fortsatt den store nyheten, eller er det viktigere ting jeg ikke har fått med meg?

Hi

Skrevet

Det har da vært omtalt lenge. VG, Dagsavisen, NRK... og ikke minst av Statnett. Det var ikke en baltisk innfall, lizzom...

Anonymkode: d11ef...e8c

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det har da vært omtalt lenge. VG, Dagsavisen, NRK... og ikke minst av Statnett. Det var ikke en baltisk innfall, lizzom...

Anonymkode: d11ef...e8c

Kom med noen kilder da og gjerne hvor Statnett har uttalt seg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ja uff...my bad 🤪 Er den nakne dama på Grammys fortsatt den store nyheten, eller er det viktigere ting jeg ikke har fått med meg?

Hi

Kan være at Haaland byttet treningsbag denne uken fra Louis vuitton til Mullburry. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...