Anonym bruker Skrevet 7. februar #2 Skrevet 7. februar Omvendt. Sølv er det safeste. Anonymkode: 36011...a4f
Anonym bruker Skrevet 7. februar #3 Skrevet 7. februar Ja. Jeg kan bruke gulløredobber, men ikke sølv. Sølv blir det irritasjon og betennelse av hos meg. Anonymkode: 98009...810
Anonym bruker Skrevet 7. februar #4 Skrevet 7. februar Sølv er det absolutt reneste metallet, samtidig som det er bakteriehemmende. Gull er blandet med forskjellige andre metall i legering og vil derfor være lettere å bli allergisk mot. Anonymkode: 36011...a4f
Anonym bruker Skrevet 7. februar #5 Skrevet 7. februar Egentlig er vel både gull og sølv ganske allergivennlig, men det er metallene de er blandet med som skaper reaksjoner. Gull i seg selv er jo veldig mykt, så det er en del andre metaller i det for stive det av. Trodde det var mindre andre metaller i sølv, men det vet jeg ærlig talt ikke. Anonymkode: 79b19...b64
Anonym bruker Skrevet 7. februar #6 Skrevet 7. februar Piercingstudioet der min datter to hull i øredobbene fraråder bruk av sølvøredobber, ihvertfall de første to årene. Gull (minst 14 karat) er derimot visstnok ok. Anonymkode: 4cb10...982
Anonym bruker Skrevet 7. februar #7 Skrevet 7. februar Ja så klart. Du kan også reagere på epler og ikke druer. Anonymkode: 85407...307
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå