Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I denne tråden ble det ryddet, hvor på mitt innlegg der jeg skrev at jeg har inntrykk av det jeg er blitt fortalt - at det generelt er en trend at der er folk som innbiller seg at de er bedre enn andre. Jeg understreket det med å henvise til at det var jo derfor NRK laget serien "Exit".

Jeg fortalte att jeg var blitt fortalt ting, ikke hva, bare at jeg er blitt fortalt ting som har gitt meg det inntrykket. Jeg har ikke spekulert i noe. Jeg understreket at dette er rykter og at jeg derfor ikke vil si noe mer om det.

Hvorfor ble det slettet?

Admin skrev (9 minutter siden):

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Admin

Anonymkode: af6fd...e17

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452476-er-det-ikke-lov-%C3%A5-ha-inntrykk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

I denne tråden ble det ryddet, hvor på mitt innlegg der jeg skrev at jeg har inntrykk av det jeg er blitt fortalt - at det generelt er en trend at der er folk som innbiller seg at de er bedre enn andre. Jeg understreket det med å henvise til at det var jo derfor NRK laget serien "Exit".

Jeg fortalte att jeg var blitt fortalt ting, ikke hva, bare at jeg er blitt fortalt ting som har gitt meg det inntrykket. Jeg har ikke spekulert i noe. Jeg understreket at dette er rykter og at jeg derfor ikke vil si noe mer om det.

Hvorfor ble det slettet?

Jeg kan ikke se at dette innlegget er blitt slettet, for jeg regner med det er dette du mener: 

Ingen av de slettede innleggene hadde noen referanse til Exit.

Admin

Admin skrev (5 minutter siden):

Jeg kan ikke se at dette innlegget er blitt slettet, for jeg regner med det er dette du mener: 

Ingen av de slettede innleggene hadde noen referanse til Exit.

Admin

Åja, unnskyld. Jeg som dummet meg ut. Jeg leste over og var sikker på det var borte. Takk for svar, Admin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...