Gå til innhold

Så var det ikke terror,likevel....

Anbefalte innlegg

Østerdølen skrev (1 time siden):

Nei, at hvorfor slår mange det fast at en gjerningsmann må være muslim fordi han ikke blir identifisert i mediene?

Hvorfor kommer all denne whataboutismen "det er urettferdig at han ble identifisert, men ikke den eller den innvandreren i den eller den saken".

Hvorfor er det "ikke så alvorlig" når en hvit mann utfører slike handlinger, han må ha psykiske problemer, han har ikke fått hjelp, han hadde sikkert en grunn osv.

Hvorfor må alle muslimer stå til ansvar for en muslims gjerninger, mens ingen krever at hvite menn skal ta avstand eller stå til ansvar for en hvit manns gjerninger?

Hvorfor angriper du dette forumet egentlig? Hvem her inne har hevdet at det å drepe en haug uskyldige mennesker «ikke er så alvorlig» så lenge man er hvit?? Hvem har ment at alle muslimer skal stå ansvarlige for én muslims gjerninger? Du fyrer jo løs som en løs kanon på dekk! Skal alle dib-brukere stå til ansvar for uttalelsene til random folk på Facebook?

Det var forresten ikke bare folk som antok at det var en muslim som måtte stå bak denne skytingen. Representanter for det muslimske miljøet i Norge gikk jo ut og hevdet at det måtte være en rabiat muslimhater av en nynazistit. Men akkurat det nekter du å kommentere. 

Anonymkode: 7ef75...1a9

Fortsetter under...

Østerdølen skrev (5 timer siden):

Nei, at hvorfor slår mange det fast at en gjerningsmann må være muslim fordi han ikke blir identifisert i mediene?

Hvorfor kommer all denne whataboutismen "det er urettferdig at han ble identifisert, men ikke den eller den innvandreren i den eller den saken".

Hvorfor er det "ikke så alvorlig" når en hvit mann utfører slike handlinger, han må ha psykiske problemer, han har ikke fått hjelp, han hadde sikkert en grunn osv.

Hvorfor må alle muslimer stå til ansvar for en muslims gjerninger, mens ingen krever at hvite menn skal ta avstand eller stå til ansvar for en hvit manns gjerninger?

Hvem er alle de du prater om? 

Samtlige stod opp da vi møtte 22. juli, vi markerte hvor vi stod. Det har vel knapt vært så mange mennesker i gatene. Hva er det du ønsker sånn egentlig? At vi skal hate på generelt grunnlag? Akkurat det sier jeg nei takk til. 

Anonymkode: 9313b...134

Jeg regner med at hi mener kommentarene på Facebook fra alle venstreekstreme som nettopp også har demonstrert på butikker og resturanter i Oslo for å få jøde-frie soner i Oslo. Jeg så på Facebook at muslimske ledere var tidlig ute og sa at dette var terror mot muslimer. 

Anonymkode: b5e2f...d0f

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jeg regner med at hi mener kommentarene på Facebook fra alle venstreekstreme som nettopp også har demonstrert på butikker og resturanter i Oslo for å få jøde-frie soner i Oslo. Jeg så på Facebook at muslimske ledere var tidlig ute og sa at dette var terror mot muslimer. 

Hvor i Oslo har dette skjedd? Jeg bor i Oslo, og har aldri sett noe til dette. 

Anonymkode: bb110...93d

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvor i Oslo har dette skjedd? Jeg bor i Oslo, og har aldri sett noe til dette. 

Anonymkode: bb110...93d

https://www.facebook.com/share/p/18LEoFbAmd/

Et arrangement fra Palestinakomiteen i Oslo.

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

https://www.facebook.com/share/p/18LEoFbAmd/

Et arrangement fra Palestinakomiteen i Oslo.

Har du lest linken din? De ønsker apartheidfrie soner. Det betyr ikke at det skal være jødefrie soner. 

Anonymkode: 3149f...c41

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har du lest linken din? De ønsker apartheidfrie soner. Det betyr ikke at det skal være jødefrie soner. 

Jepp og lenger nede står det Israel, som jøde ville jeg ha følt meg veldig truffet. 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Nysgjerrig på hva du mener om han 24 år gamle afghaneren som hadde fått avslag på asylsøknaden sin, og meiet ned rundt 30 mennesker i München, hi? Hva er din kommentar?

Anonymkode: d80bc...c38

Hvorfor skal hi ha en kommentar til det? Det er jo en helt annen sak med en helt annen bakgrunn. 

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Hvorfor skal hi ha en kommentar til det? Det er jo en helt annen sak med en helt annen bakgrunn. 

Fordi hun ranta herfra til månen om hvor driti ut det var at noen antok at Sverige-skytteren var innvandrer. 

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Fordi hun ranta herfra til månen om hvor driti ut det var at noen antok at Sverige-skytteren var innvandrer. 

Og det var jo helt på sin plass.

At en innvandrer begår en forbrytelse i et annet land har da null med den saken å gjøre. 

Annonse

MissSaigon skrev (45 minutter siden):

At en innvandrer begår en forbrytelse i et annet land har da null med den saken å gjøre. 

Nei, det er jo høyst relevant. Og nå er hun helt tyst. 

MissSaigon skrev (3 timer siden):

Det er her du bommer så totalt. Temaet er lite tilfredsstillende mediedekning, og innvandrere som utøver vold og terror fordi de ikke kan integreres, de passer ikke inn i det samfunnet de har havnet i. 

I linken under er den siden ved mangfoldet vi ikke skal vite om:

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/17-aring-utsatt-for-grov-gruppevoldtekt-a-tilbakeholde-etnisitet-kan-ha-store-konsekvenser/o/5-95-2257513

Anonymkode: 1aee2...4f4

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Han fyren i Sverige er ikke etnisk svensk. Han byttet navn til det svensk klingende navnet for noen år siden.

Anonymkode: aad04...24b

Han byttet navn fra Jonas med et fransk etternavn fordi hans mor er etterkommer av noen som innvandret derfra på attenhundretallet.

Etnisk svensk som noen, med andre ord. Herregud. 

Anonymkode: ddd2b...0a2

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nei, det er jo høyst relevant. Og nå er hun helt tyst. 

Nei,jeg har ett liv utenom forumet her,vet du.Men det har kanskje ikke du?

Og så?Ble denne mannen i den saken du refererer til uthengt som hvit?Viss ikke,så ser jeg ingen sammenheng mellom dem,gitt.

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...