Gå til innhold

Øyenbryn, hva gjør dere med de?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Napper innimellom, men skjemmer meg bort hver ca 2. måned med å dra på salong. Da tar jeg både bryn og overleppe. En liten luksus i hverdagen som jeg koser meg med, selv om prisene begynner å bli litt stive... 

Anonymkode: 68391...3e0

Jeg har lyse bryn, ikke spesielt pen fasong og ikke spesielt fyldig med hår. Det er kun jeg som _ikke_ har problemer med det. Alle andre kommenterer at jeg bør dra å fikse de. Men lever fint med de. De går samme vei og jeg napper det som ikke ligger der de skal

Anonymkode: 4010d...fae

Annonse

Napper litt oppe i buen der det er hårstrå som ikke følger formen helt, men det varierer veldig hvor ofte jeg gidder. Når jeg skal noe, som ut å spise, tar jeg gjerne å legger på litt mer farge med blyant laget for formålet. Hvis jeg skal reise til "syden" pleier jeg å ta en runde med forming og farging av både vipper og bryn, men ellers aldri.

Anonymkode: 2a4d0...fec

Fint lite. Mine er helt lyse og nesten usynlige. De er også temmelig ryddige, så de får bare være som de er. Farget de i salong for noen år siden, men synes ansiktet mitt ble så fremmed med synlige bryn at jeg stoppet igjen.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...