Anonym bruker Skrevet 3. februar 2025 #1 Skrevet 3. februar 2025 Bonusoppdrag, hva i all verden er det for noe tøys, - kjøp 6 golgate produkter og få 30% bonus på alle - kjøp 5 whiskas produkter og få 30% bonus på alle - kjøp 5 lys og servietter og få 30% bonus på alle - kjøp 4 fjordland og få 30% bonus på alle Tilbus som krever at man kjøper en viss mengde er dårlig tilbud i mine øyne, og veldig lite aktuelt for mange med dårlig råd eller små husstander. Anonymkode: 487e6...023
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2025 #2 Skrevet 3. februar 2025 Rema har bare blitt dårligere og dårligere, og ikke minst flere og flere EMV-produkter, Det nye "bonus-systemet" er bare forvirrende, og tungvint. Og man kan jo bare være helt sikker på at dette er ikke et system de har laget fordi vi kunder skal tjene på det... Dessverre er det Rema som er "nærbutikken" vår, ellers tror jeg nesten ikke at vi hadde handlet der. Anonymkode: 00112...fe8
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2025 #3 Skrevet 3. februar 2025 Er jo ikke tøys hvis det er ting man bruker. Hvis jeg får 30% på sjampo, tørrvarer etc så kan jeg heller "hamstre" til 30% enn å kjøpe en ny hver 14.dag til fullpris. Lys og Servietter er eneste aktuelle for meg denne uken. Kattemat er aktuelt for søsteren min. Bedre lykke neste uke til deg. Anonymkode: cce17...d54
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2025 #4 Skrevet 3. februar 2025 Du må ikke legge ut på bonusoppdraget, det velger du jo helt selv. Du får fremdeles personlige priskutt. Hva som er tøys her, det skjønner jeg ikke. Anonymkode: d7442...55b
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2025 #5 Skrevet 3. februar 2025 For en minstepensjonist med katter og middagsgjester er det perfekt! Det meste er jo ting som holder i evigheter. Vi er «bare» 4 i husstanden, men vi bruker opp en tube tannkrem i uken omtrent. Anonymkode: 77588...792
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2025 #6 Skrevet 3. februar 2025 Det er jo en "skjult" måte å bli med for 3 for 2 tilbud o.l. som de tidligere har kritisert fordi det blir mer matsvinn av det og det er UHØRT å lure folk til å kjøpe mer enn de trenger (klast seg i pannen). Anonymkode: bf109...f7a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2025 #7 Skrevet 4. februar 2025 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Er jo ikke tøys hvis det er ting man bruker. Hvis jeg får 30% på sjampo, tørrvarer etc så kan jeg heller "hamstre" til 30% enn å kjøpe en ny hver 14.dag til fullpris. Lys og Servietter er eneste aktuelle for meg denne uken. Kattemat er aktuelt for søsteren min. Bedre lykke neste uke til deg. Anonymkode: cce17...d54 Og man har 26 dager igjen på å kjøpe (kampanjeperioden). Så du kan kjøpe 1-2 i uka og når du har kommet opp i antallet så får du 30% av kostnaden for alle inn på appen.. Anonymkode: d525a...b9c
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2025 #8 Skrevet 4. februar 2025 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Du må ikke legge ut på bonusoppdraget, det velger du jo helt selv. Du får fremdeles personlige priskutt. Hva som er tøys her, det skjønner jeg ikke. Anonymkode: d7442...55b Hadde de bare vært persomlige så, får stort sett ting jeg aldri har kjøpt. Hi Anonymkode: 487e6...023
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2025 #9 Skrevet 4. februar 2025 Her blir det både lys og servietter samt Fjordland i bonusjakten denne måneden. Jeg likte dette. Anonymkode: a5bc7...7b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå