Anonym bruker Skrevet 3. februar 2025 #1 Skrevet 3. februar 2025 Sitter og koser meg i sofaen med en kopp te og sløver med telefonen. Så tikker det inn en sms fra kommunen: All bruk av vann må opphøre, mer informasjon kommer når vi vet mer. 😱😱 Dytter jo bort teen tvert selvsagt. Tenker på vannglasset jeg drakk for litt siden, egget jeg kokte meg og skylte grundig i vann før jeg spiste... Men mest av alt tenker jeg på at jeg nesten med en gang måtte skikkelig på do 😂😂 Vet jo ikke grunnen til at vi ikke skal bruke vann, kan jo være noe med rørene, så de ikke vil ha noe i dem nå. Og ikke minst burde jeg fått dusja før jeg skal på jobb om en time. Har ikke våtservietter heller, så her blir det maskering med parfyme i dag 🙈 Jaja, håper det ikke er noe alvorlig 🙃 Anonymkode: 54747...3fd
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2025 #2 Skrevet 3. februar 2025 Kjip melding å få. Vi er jo ganske så vant med å ha vann rundt oss til å drikke, lage mat, dusje. Om det er i Nordnorge kan det nå dusjes, men det er jo mulig det drøyer en stund før man kan drikke av det. Blir fort litt styret for berørte, spesielt om det er institusjoner involvert. Anonymkode: e833a...d15
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2025 #3 Skrevet 3. februar 2025 Den er kjip, høres jo litt dramatisk ut. Det er når man er uforberedt man innser hvor avhengig man er av vannet. Jeg våknet til stengt vann en morgen, det var før alle kriseberedskapsplaner, så jeg hadde ikke vanndråpen i hus. Måtte kjøre til nærmeste bensinstasjon og tisse, kjøpe vann til katten min, og dusjet på treningssenteret. Anonymkode: 14aa7...38c
Himmel og hav Skrevet 3. februar 2025 #4 Skrevet 3. februar 2025 Kjedelig, men dette er jo en av grunnene til at de sier at man skal ha et beredskapslager hjemme med bl.a. vann. Det er ikke bare i tilfelle atomkrig og zombieapokolypse. Hos oss gikk strømmen forrige helg. Da var det greit å ha alternative kokemåter tilgjengelig.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2025 #5 Skrevet 3. februar 2025 Har du en lokalavis? I såfall er det verdt å sjekke om det står noe mer der. (Litt rart med "All bruk av vann", ikke bare drikkevann. ) Anonymkode: 90964...e3c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2025 #6 Skrevet 3. februar 2025 Så nettopp at innlegget av fem timer gammelt... Håper du har funnet ut av det! Anonymkode: 90964...e3c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2025 #7 Skrevet 3. februar 2025 Det kan da ikke være nødvendig å dynke seg med parfyme selv om du er uten vann? Håper du snart får vannet tilbake! Anonymkode: 261bb...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå