Gå til innhold

Mann som ikke bruker dokost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny kjæreste bruker ikke dokost etter toalettbesøk. Bør jeg ta opp dette med han? Det irriterer meg ihvertfall. 

Anonymkode: db652...40c

Skrevet
*Nøtta* skrev (10 minutter siden):

Ja.

Han gjer og andre ting som irriterer meg. Klarer ikkje å henge opp dusjehåndklær til tørk og kan finne på å sitte på salongbordet. HI

Skrevet

Da må du vurdere om du har lyst nok til å være kjærest med han til at du orker uvanene hans, for å vente at han forandrer seg er nok ganske nytteløst. 

Anonymkode: 0374d...f9b

Skrevet

Det kjæresteprosjektet hadde jeg bare droppet. Men du ser selv om du vil begynne å påpeke/oppdra ham, og se om det skjer noen forbedringer. 

Anonymkode: 2c2df...c29

Skrevet

Ny kjæreste og han irriterer deg så mye allerede, og legger så lite krefter i å vise seg fra sin bedre side?

Nei, han der hadde jeg droppet.

Skrevet

Han kommer ikke til å forandre seg til det bedre, dette blir bare verre og verre med tiden, så løp nå.

Anonymkode: 87cda...23f

Skrevet

En og annen forskjell på hvordan man gjør ting vil det alltid være når to voksne finner sammen, så finner man gjerne en middelvei begge er fornøyd med i samlivet sitt.

Men å bli kjæreste med noen som allerede med de rosa forelsketbrillene på irriterer deg, og som du må begynne oppdra med en gang, det er er dødfødt. Han kommer garantert alltid til å irritere deg.

Anonymkode: 3f331...fc3

Skrevet

Run! Seriøst. Lær av mine feil. 

Anonymkode: a3da9...0a1

Skrevet

Tok det opp med han og han forstod faktisk ikke at det er galt å sitte på eit bord. Er det eg som er "prippen" , er det vanlig å sitte på bord? Det andre var en forglemmelse fordi han hadde andre ting å tenke på. Han har mange gode egenskaper, er enormt kjærlig og vil bare det beste, men er litt vimsete og rotete. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Tok det opp med han og han forstod faktisk ikke at det er galt å sitte på eit bord. Er det eg som er "prippen" , er det vanlig å sitte på bord? Det andre var en forglemmelse fordi han hadde andre ting å tenke på. Han har mange gode egenskaper, er enormt kjærlig og vil bare det beste, men er litt vimsete og rotete. 

I hvilke sammenhenger sitter han på bordet da? Jeg ser ikke noe galt i å sitte på bordet egentlig, det er vel ikke noe som skjer så ofte? At han ikke rengjør doen etter seg eller gidder å henge opp våte håndklær hadde plaget meg mye er.

Anonymkode: 41cac...a8d

Skrevet

Du må selvsagt ta det opp med han. Det er mye som må tilpasses når du har fått en ny kjæreste, mange menn tenker ikke så nøye over dette. Ikke gjør det til noe dramatisk. Blir det for mye er det dramatisk. Å stå og stake nede i dassen er ikke attraktivt, enda mindre attraktivt er det å komme etter en som ikke har gjort rent etter seg. Forklar det.

Anonymkode: c34ff...90f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...