Gå til innhold

Nakenhet på Grammy, hva skal vi mene om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Patetisk.

Anonymkode: 4daaa...c56

Skrevet

Tragisk. Hun er så preget av å være sammen den syke mannen der..

Anonymkode: 331bb...506

Skrevet

Trykker ikke på linker, men det er vel et desperat forsøk på å bli lagt merke til. Og det hjelper tydeligvis. Jeg er så lei av at pupper og rumpe skal være en nyhet, det er faktisk noe som er helt vanlig. 

Skrevet

Lurer på hva som hadde skjedd hvis han hadde stilt i nakendress,

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hun er så preget av å være sammen den syke mannen der..

Det er et viktig poeng, om hun ønsker selv å vise hvor fin hun er, eller om det er bare han som ønsker det. Det er mange sider i dette. 

Anonymkode: 30ee9...b01

Skrevet

Nakenhet er unaturlig. Merkelig nok er det bare de som har utseendet med seg som paraderes som "tøffe" og "sterke" som "våger å vise seg frem". De som ikke er klassisk pene vises ikke frem, men anklages for blotting, får skyllebøtter så ørene flagrer, osv.

Anonymkode: 60ec4...312

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Lurer på hva som hadde skjedd hvis han hadde stilt i nakendress,

Ikke mange ville satt pris på det. Det ville nok tendert mer over mot det komiske. Det er en stor forskjell på hvordan menn og kvinner blir mottatt. Det er genetiske og estetiske forskjeller. I tillegg kommer alle fordommene, og de er det mange av. De påvirkes også av kjønn.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ikke mange ville satt pris på det. Det ville nok tendert mer over mot det komiske. Det er en stor forskjell på hvordan menn og kvinner blir mottatt. Det er genetiske og estetiske forskjeller. I tillegg kommer alle fordommene, og de er det mange av. De påvirkes også av kjønn.

Vg og dagbladet hadde nok ikke postet nakenbilde av han.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nakenhet er unaturlig. Merkelig nok er det bare de som har utseendet med seg som paraderes som "tøffe" og "sterke" som "våger å vise seg frem". De som ikke er klassisk pene vises ikke frem, men anklages for blotting, får skyllebøtter så ørene flagrer, osv.

Anonymkode: 60ec4...312

Det er lettere å unnskylde de som velskapte og pene ja. Men reaksjonene kan overraske positivt også. Det har vi sett innen filmindustrien. Enkelte som var kjedelige blir lett "oppdaget" om de våger å vise seg fram. I Norge har vi Ane Dahl Torp. Ikke spesielt pen, men etter et nakenstunt så kommer oppmerksomhet. Bare positiv oppmerksomhet. 

Skrevet

Er det så mange som setter pris på dette da? Nakne folk kan man finne andre steder, det er virkelig sørgelig at hun føler at hun må ty til dette for å sikre seg plass i rampelyset. Jeg får vondt når jeg ser hvor livløse øynene hennes er, dette tror jeg ikke er gjort av fri vilje - enten påvirket (tvunget) av den ekle mannen eller avgjort i påvirket tilstand. 

Det er jo merkelig at det er lov, det er faktisk ikke sååå lenge siden det nesten ble nasjonal krise fordi LaToya Jackson viste pupp på Super Bowl

Anonymkode: 07a2b...0c6

Skrevet

Det er lettere å unnskylde de som velskapte og pene ja. Men reaksjonene kan overraske positivt også. Det har vi sett innen filmindustrien. Enkelte som var kjedelige blir lett "oppdaget" om de våger å vise seg fram. I Norge har vi Ane Dahl Torp. Ikke spesielt pen, men etter et nakenstunt så kommer oppmerksomhet. Bare positiv oppmerksomhet. 

Ikke spesielt pen? Hun er da virkelig vakker!

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vg og dagbladet hadde nok ikke postet nakenbilde av han.

Det tror jeg. Men artikkelen ville hatt liten interesse. Omtrent ingen interesse sammenlignet med en naken kvinne. Kvinnekroppen har langt høyere status.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke spesielt pen? Hun er da virkelig vakker!

Jeg synes også hun er veldig vakker. Men sammenlignet med de aller vakreste, som Amber Heard og Helene Spilling er hun ikke det. 

Skrevet

Jeg synes også hun er veldig vakker. Men sammenlignet med de aller vakreste, som Amber Heard og Helene Spilling er hun ikke det. 

Du syns hun er vakker, men ikke spesielt pen? Ok...

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Du syns hun er vakker, men ikke spesielt pen? Ok...

Ja, faktisk er det forskjell på hva noen mener, og hva noen er. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Er det så mange som setter pris på dette da? Nakne folk kan man finne andre steder, det er virkelig sørgelig at hun føler at hun må ty til dette for å sikre seg plass i rampelyset. Jeg får vondt når jeg ser hvor livløse øynene hennes er, dette tror jeg ikke er gjort av fri vilje - enten påvirket (tvunget) av den ekle mannen eller avgjort i påvirket tilstand. 

Det er jo merkelig at det er lov, det er faktisk ikke sååå lenge siden det nesten ble nasjonal krise fordi LaToya Jackson viste pupp på Super Bowl

Det siste kommer an på publikum. På Super Bowl er det barnefamilier til stede, ikke på Grammy. 

Veldig mange nyter nok hvor vakker hun er ja. Hun virker ukomfortabel, men det er ikke så rart, det er tøft og spennende å gjøre noe så spesielt. Om det kommer av selve spenningen i øyeblikket, eller av at den ekle mannen hennes har overtalt og presset henne til noe hun ikke ville, er ikke opp til meg å bedømme. Jeg liker ikke de falske oppblåste leppene hennes. Kroppen er veldig fin.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ja, faktisk er det forskjell på hva noen mener, og hva noen er. 

Men du skriver ikke på vegne av andre? Du skrev at hun ikke er spesielt pen, for så å mene at hun er veldig vakker. Man må jo gå ut fra at det er din mening du hevder så lenge du ikke skriver noe annet. Og hvem "noen" er det som har ment noe om hennes utseende?

Skrevet

Pinlig og stygt. Hallik som selger sitt kjøttstykker.

Anonymkode: 617bb...978

Skrevet

Jeg tillater meg å ikke mene så mye om det.

Anonymkode: e5815...0ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kanye er supercreepy, så ville ikke blitt overrasket om det ikke var så frivillig.

Skrevet
MissSaigon skrev (2 timer siden):

Trykker ikke på linker, men det er vel et desperat forsøk på å bli lagt merke til. Og det hjelper tydeligvis. Jeg er så lei av at pupper og rumpe skal være en nyhet, det er faktisk noe som er helt vanlig. 

Du ser bildene overalt.

Skrevet

Jeg synes det er et veldig merkelig valg, og skjønner ikke helt hva hun vil med det...

Hun lever i en verden hvor kropp og klær har stor betydning, og på Grammy får alle stjernene karakter på antrekket sitt. Men hva vil hun med dette stuntet, vil hun gjøre opprør mot det? Vil hun omfavne det og garantert være den som viser mest kropp og er mest seksualisert?

Gjør hun det for å provosere, eller er det bare et stunt for å få oppmerksomhet?

Uansett hva hun ønsker å formidle blir det ikke tydelig nok formulert, så det faller litt på steingunn og blir bare patetisk.

Anonymkode: 8fbc5...678

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg synes det er et veldig merkelig valg, og skjønner ikke helt hva hun vil med det...

Hun lever i en verden hvor kropp og klær har stor betydning, og på Grammy får alle stjernene karakter på antrekket sitt. Men hva vil hun med dette stuntet, vil hun gjøre opprør mot det? Vil hun omfavne det og garantert være den som viser mest kropp og er mest seksualisert?

Gjør hun det for å provosere, eller er det bare et stunt for å få oppmerksomhet?

Uansett hva hun ønsker å formidle blir det ikke tydelig nok formulert, så det faller litt på steingunn og blir bare patetisk.

Anonymkode: 8fbc5...678

Enig med deg. Derfor jeg ble nysgjerrig på hvordan dere her inne tolket dette. Ut over de vanlige kommentarene om forkastelig og tragisk osv.

TS

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men du skriver ikke på vegne av andre? Du skrev at hun ikke er spesielt pen, for så å mene at hun er veldig vakker. Man må jo gå ut fra at det er din mening du hevder så lenge du ikke skriver noe annet. Og hvem "noen" er det som har ment noe om hennes utseende?

Jeg bruker alltid å skrive min mening. Det er ikke uvanlig å måle den opp mot hva en har erfart om andres meninger.

Amber Heard er utvilsomt vakker for de aller fleste, mens Ane Dahl Torp er vakker, men ikke like vakker for alle. Dette burde være ganske ukontroversielt.

Hva folk mener om personene er en annen sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...