Gå til innhold

Hårfarge kald blond. Hvilken er best synes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gyllen blond og ønsker en litt kaldere farge. Jeg har tykt hår og tykke hårstrå, ser ut som hestehår. 😂

Har forsøkt litt forskjellig men husker ikke hvilke da. Synes fargen slipper fort. Burde jeg kjøre litt «lett bleking» før farge? 
Jeg gjør aldri noe med håret så dette kan jeg lite om. 
Var hos frisør og ba om det samme, jeg kunne knapt se forskjell, bortsett fra at det var blankere. 
Derfor prøver jeg hjemme, billigere. 
Håret er friskt så det tåler endel tror jeg. 

Anonymkode: 3d44d...5e8

Skrevet

Det spørs vel hvor lyst hår du har i utgangspunktet. Og det er vanskelig å «kvele» de gyldne nyansene uten å bleke dem bort. Og hvor mye bleking du trenger for å gjøre det, avhenger av håret ditt. Jeg har ganske lyst hår, men trenger å bleke det ganske hardt for å bli kvitt det gyldne. 
Du kunne kanskje ha prøvd å stripe det kaldere hos frisøren? Det høres ut som du har hårkvalitet som passer til det, hvis du har tykt hår og tykke hårstrå. 

Anonymkode: ed661...b87

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det spørs vel hvor lyst hår du har i utgangspunktet. Og det er vanskelig å «kvele» de gyldne nyansene uten å bleke dem bort. Og hvor mye bleking du trenger for å gjøre det, avhenger av håret ditt. Jeg har ganske lyst hår, men trenger å bleke det ganske hardt for å bli kvitt det gyldne. 
Du kunne kanskje ha prøvd å stripe det kaldere hos frisøren? Det høres ut som du har hårkvalitet som passer til det, hvis du har tykt hår og tykke hårstrå. 

Jeg er ganske lys, men har nok som du sier en veldig varm undertone. 
Når jeg farger så ser det ok ut men blir borte fort. 
Vurdert å bleke noen striper og teste, men ikke helt våget meg på den biten. 😊

Skrevet

Hva med å ta noen lysere striper hos frisøren? 

Anonymkode: 7b98d...09d

Skrevet

Ønsker du å få lysere hår, eller kun kaldere farge?

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ønsker du å få lysere hår, eller kun kaldere farge?

Kaldere men ikke særlig mørkere. Men det er kanskje det jeg må prøve litt mørkere. Er bare redd det blir for mørkt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kaldere men ikke særlig mørkere. Men det er kanskje det jeg må prøve litt mørkere. Er bare redd det blir for mørkt. 

Ville anbefalt at du går til frisøren og få kalde striper. IKKE gjør det selv 😅 Dersom du skal prøve noe selv, så gå for helbleking med en helt kald tone. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...