Gå til innhold

Fascistiske ytringer i forumet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Islamofobien. Det at enkelte her ikke respekterer islam.

Anonymkode: e419b...ebf

Det er riktig at det går en blå bølge gjennom Europa om dagen, men det er heldigvis ikke så mange som er høyreekstreme nasjonalister da.

Og at folk ikke respekterer religion har da ingenting med saken å gjøre.

Anonymkode: 3d8f7...c95

Helt enig!Her inne har det blitt en flom av brune "skeptikere" som forer hverandre med propaganda og raseløgner. Nå er det vel fritt frem med Nazi-trump borti USA, så de føler vel endelig de kan krype frem fra de dypeste hullene for å gulpe opp ene påstanden etter den andre.

Utrolig skremmende at admin lar disse trådene stå, rett og slett flaut og skremmende.

Østerdølen skrev (27 minutter siden):

Helt enig!Her inne har det blitt en flom av brune "skeptikere" som forer hverandre med propaganda og raseløgner. Nå er det vel fritt frem med Nazi-trump borti USA, så de føler vel endelig de kan krype frem fra de dypeste hullene for å gulpe opp ene påstanden etter den andre.

Utrolig skremmende at admin lar disse trådene stå, rett og slett flaut og skremmende.

Den tråden ble moderert, men det var det vel du som sørget for? 

Anonymkode: d83a5...f48

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Nei, faktisk ikke! Uansett er det vel ikke min skyld at noen velger å bryte forumregler, er det vel? LITT Butthurt,eller?!

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er vel admin som sørger for at tråder blir moderert. Eller skylder du på dem som rapporterte så kan du ta meg. Jeg rapporterer dere fortløpende, og nei, det er ikke brudd på ytringsfriheten å ikke få bryte forumreglene. 

Anonymkode: d7b78...db2

Annonse

Jeg synes det er befriende at vi endelig kan diskutere begge sidene. Jorda er ikke lenger flat, jordkloden er blitt rund, og det er lov til å mene det. Heldigvis dør disse fanatiske fornekterne av virkeligheten ut av forumet. Det er gode nyheter for ytringsfriheten. For diskusjonen handler ingen ting om nazisme eller rasisme. Den handler om hvordan vi skal løse problemer på best mulig måte for flest mulig.

Anonymkode: dfdeb...807

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det er vel admin som sørger for at tråder blir moderert. Eller skylder du på dem som rapporterte så kan du ta meg. Jeg rapporterer dere fortløpende, og nei, det er ikke brudd på ytringsfriheten å ikke få bryte forumreglene. 

Nei, jeg skylder ikke på den som rapporterte, hva i all verden, snakk om å trekke kjappe konklusjoner. Tråden ble ryddet for avsporing og brukerdebatt, ikke rasistiske utsagn. Den jeg svarte var en del av den avsporingen. 

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jeg synes det er befriende at vi endelig kan diskutere begge sidene. Jorda er ikke lenger flat, jordkloden er blitt rund, og det er lov til å mene det. Heldigvis dør disse fanatiske fornekterne av virkeligheten ut av forumet. Det er gode nyheter for ytringsfriheten. For diskusjonen handler ingen ting om nazisme eller rasisme. Den handler om hvordan vi skal løse problemer på best mulig måte for flest mulig.

Anonymkode: dfdeb...807

Jorda er ikke lenger flat? Har du røyka sokkene dine? Det har alltid vært lov å mene at jorden er rund. Det betyr ikke at rasisme er greit

Anonym bruker skrev (På 2.2.2025 den 22.36):

Islamofobien. Det at enkelte her ikke respekterer islam.

Anonymkode: e419b...ebf

Hvorfor skal vi respektere en religion som utfører kvinneundertrykking og barne-ekteskap? 

Anonymkode: 15cf8...8b0

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor skal vi respektere en religion som utfører kvinneundertrykking og barne-ekteskap? 

Anonymkode: 15cf8...8b0

Det er lov å skille dette. Det er lov å være i mot kvinneundertrykkelse og barneekteskap, uten å anta at alle som praktiserer en religion, driver med det. 

Se på kristne sekter; det er mange av dem som er tatt for barneekteskap. Skal vi forby kristendom? Alle former for Indisk religion? Der er barneekteskap vanlig, men de tror på flere forskjellige guder. Kvinneundertrykkelse er veldig vanlig i USA tydeligvis. Og mange asiatiske land, selv de som ikke anser seg som religiøse. Og i norske trossamfunn av den kristne typen.

Anonymkode: 8c2c1...411

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jorda er ikke lenger flat? Har du røyka sokkene dine? Det har alltid vært lov å mene at jorden er rund. Det betyr ikke at rasisme er greit

Nei det har det ikke alltid vært

Anonymkode: 639d8...966

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er lov å skille dette. Det er lov å være i mot kvinneundertrykkelse og barneekteskap, uten å anta at alle som praktiserer en religion, driver med det. 

Se på kristne sekter; det er mange av dem som er tatt for barneekteskap. Skal vi forby kristendom? Alle former for Indisk religion? Der er barneekteskap vanlig, men de tror på flere forskjellige guder. Kvinneundertrykkelse er veldig vanlig i USA tydeligvis. Og mange asiatiske land, selv de som ikke anser seg som religiøse. Og i norske trossamfunn av den kristne typen.

Anonymkode: 8c2c1...411

All religion burde vært forbudt 

Anonymkode: 639d8...966

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...