Anonym bruker Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Har møtt en mann. Han er super og vi har det veldig bra. Men han boler seg og risikerer å miste jobben pga det. Anonymkode: d58ed...a8d
Anonym bruker Skrevet 2. februar #2 Skrevet 2. februar Herregud ja, det hadde jeg styrt unna. Anonymkode: d56df...3e5
Anonym bruker Skrevet 2. februar #3 Skrevet 2. februar Det er helt sprøtt å vurdere å innnlede et forhold med en som bruker bol. Herrgud Anonymkode: a6da6...c4d
Anonym bruker Skrevet 2. februar #4 Skrevet 2. februar Ville vurdert å vurdere det hvis han sluttet på timen. Anonymkode: a6da6...c4d
Anonym bruker Skrevet 2. februar #5 Skrevet 2. februar Menn som boler holder man seg unna ja. Bivirkningene er grusomme, sinnemestring og liten tiss/libido er det mest merkbare for partner. Anonymkode: 96f67...962
Anonym bruker Skrevet 2. februar #6 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Menn som boler holder man seg unna ja. Bivirkningene er grusomme, sinnemestring og liten tiss/libido er det mest merkbare for partner. Anonymkode: 96f67...962 Å? Jeg kan ikke noe om det. Libido? Liten tiss? Sinnemestring ? Anonymkode: d58ed...a8d
Anonym bruker Skrevet 2. februar #7 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ville vurdert å vurdere det hvis han sluttet på timen. Anonymkode: a6da6...c4d Han lovte, men begynte igjen Anonymkode: d58ed...a8d
Anonym bruker Skrevet 2. februar #8 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Å? Jeg kan ikke noe om det. Libido? Liten tiss? Sinnemestring ? Anonymkode: d58ed...a8d Det er jo hormoner de tar, for å vokse, så den naturlige hormonbalansen i kroppen blir ødelagt. At de som boler blir sinte, får kort lunte, er kjent. Det at sexlysten og evnen påvirkes er også kjent. Mindre kjent er langtidsvirkningene, selv lenge etter at de har sluttet kan bivirkningene være plagsomme. Anonymkode: 96f67...962
Anonym bruker Skrevet 2. februar #9 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Å? Jeg kan ikke noe om det. Libido? Liten tiss? Sinnemestring ? Anonymkode: d58ed...a8d https://www.helsenorge.no/rus-og-avhengighet/anabole-steroider/ Her kan du lese om hva boling gjør med kroppen. Det er en grunn til at det er ulovlig. Anonymkode: 96f67...962
Anonym bruker Skrevet 2. februar #10 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er jo hormoner de tar, for å vokse, så den naturlige hormonbalansen i kroppen blir ødelagt. At de som boler blir sinte, får kort lunte, er kjent. Det at sexlysten og evnen påvirkes er også kjent. Mindre kjent er langtidsvirkningene, selv lenge etter at de har sluttet kan bivirkningene være plagsomme. Anonymkode: 96f67...962 Og dette gjør de frivillig? Jeg forstår ikke! En annen mann jeg var med var også veldig muskuløs, trente mye. Han var alltid så ekstremt kåt. Og hadde problemer med å komme- brukte lang tid. Stresset på. Bolet han seg kanskje? Han var ikke sint. Men mye irritert! Anonymkode: d58ed...a8d
Anonym bruker Skrevet 2. februar #11 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Og dette gjør de frivillig? Jeg forstår ikke! En annen mann jeg var med var også veldig muskuløs, trente mye. Han var alltid så ekstremt kåt. Og hadde problemer med å komme- brukte lang tid. Stresset på. Bolet han seg kanskje? Han var ikke sint. Men mye irritert! Anonymkode: d58ed...a8d Han var og veldig sjalu. Sleit med angst. Anonymkode: d58ed...a8d
Anonym bruker Skrevet 2. februar #12 Skrevet 2. februar Glem liten tiss, da. Det er STERK sammenheng mellom bol og aggresjon, voldelighet, paranoia, psykisk sykdom og risiko for bruk av andre rusmidler. Og det kommer gjerne snikende. Anonymkode: a6da6...c4d
Anonym bruker Skrevet 2. februar #13 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Han var og veldig sjalu. Sleit med angst. Anonymkode: d58ed...a8d Ikke sant. Anonymkode: a6da6...c4d
Anonym bruker Skrevet 2. februar #14 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (5 minutter siden): https://www.helsenorge.no/rus-og-avhengighet/anabole-steroider/ Her kan du lese om hva boling gjør med kroppen. Det er en grunn til at det er ulovlig. Anonymkode: 96f67...962 Skremmende lesning ! Takk for link! Anonymkode: d58ed...a8d
Anonym bruker Skrevet 2. februar #15 Skrevet 2. februar Trenger du virkelig spørre?? Anonymkode: e06a7...fbb
Anonym bruker Skrevet 2. februar #16 Skrevet 2. februar Anabole steroider er forbud og bare det bør være nok til å la det være. I tillegg kommer alle bivirkninger du ikke vil være en del av Anonymkode: 21344...f86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå