Pobie Skrevet 7 timer siden #26 Del Skrevet 7 timer siden Når du har kamera inne er det jo ikke noe problem. Sjekk én gang i timen en hel uke, ta skjermbilde av hunden som sover. Hver gang hun sender melding sjekker du hunden og sender henne skjermbilde og sier hunden ligger og sover. Det er vel klokkeslett og dato på kameraet? Hvis hun går videre med det har du masse skjermbilder som viser at hunden ligger og sover på samme klokkeslett som hun klaget. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452416-den-nye-naboen-klager-p%C3%A5-hunden-v%C3%A5r-hele-tiden/page/2/#findComment-150181369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #27 Del Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (15 timer siden): Hadde en slik nabo. Hadde ikke kameraovervåkning selv da. Men jeg hadde mistanke om at hun bare var for å være jævelig for hunden lå alltid og sov da jeg kom hjem. Uansett, jeg beklaget bare og sa ikke mer. Så begynte hun å sende klager til styret. Jeg begynte å kjøre hunden til mine besteforeldre før jobb så den var aldri alene hjemme. Klagene fortsatte og jeg sa bare beklager. Til slutt fikk jeg advarsel fra styret. Jeg hadde dokumentert alle dager den var hos mine besteforeldre, dato og levert/hentet. Alle datoene i klagen kunne dokumenteres, den var ikke hjemme. Så jeg valgte å anmelde naboen. Selvsagt skjedde ingenting, men det var prinsippet. Hun sa hun hadde stått utenfor døra vår og hunden var hysterisk inne. Det er reinspikka løgn. Leverte kopi av anmeldelsen til styret med klage på naboen og forlangte en unnskyldning fordi hun var ute etter meg. Fikk aldri unnskyld men jeg tok henne et grundig tak da jeg møtte henne, hun var rimelig flat. Fem måneder senere flyttet hun. Anonymkode: 6f696...9d0 Jeg ELSKER dette! Endelig en smekk på lanken til drittfolk som terroriserer andre. 🤩 Sikker på at det ikke er hun som har flyttet i nærheten av HI da? 😂 Anonymkode: 1eae4...cfa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452416-den-nye-naboen-klager-p%C3%A5-hunden-v%C3%A5r-hele-tiden/page/2/#findComment-150181371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #28 Del Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (På 2.2.2025 den 17.55): Vi har hund, og for ikke lenge siden fikk vi en ny nabo. Fruen i huset er uføre og hjemme hele tiden. For en liten stund siden fikk jeg en melding fra henne mens jeg var på jobb om at hunden vår som var alene hjemme stod og bjeffet. Jeg ønsker selvfølgelig ikke at hunden vår skal være trist når vi er borte og var i utgangspunktet veldig glad for den meldingen. Sjekket hvordan hunden hadde det (har kameraovervåkning der hunden er når den er alene hjemme), og den lå og sov. Svarte pent til bake at jeg satte stor pris på den meldingen, men at den hunden hun hørte ikke var vår siden han ligger og sover. Nå tar hun mer og mer av, hun sender meg meldinger hele tiden om at hunden vår står og bjeffer, og hver gang jeg sjekker så sover han. Virker nesten som at hver gang hun hører en hund ute, og det er mange hunder i området, så legger hun skylden på vår. Hun har også sendt meldinger om at hunden står og bjeffer når en av oss har hatt hjemmekontor hvor vi vet den ikke bjeffet på det tidspunktet, og når hunden ikke har vært hjemme. Det siste er at hun nå har tatt det med leder av styret i sameiet. Hva hadde dere gjort i denne situasjonen? Anonymkode: cb4a4...d2d Du har gode bevis og sånn som leder i sameiet sier har ingen hørt noe før. Enkelte har bare for lite å gjøre, du må fortelle naboen at hun må få seg en hobby. Anonymkode: 43a62...f1e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452416-den-nye-naboen-klager-p%C3%A5-hunden-v%C3%A5r-hele-tiden/page/2/#findComment-150181375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24 minutter siden #29 Del Skrevet 24 minutter siden Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det er veldig mange hunder i området. Jeg mistenker at hun hører bjeffing utenfra, fra andre hunder som er ute siden jeg vet at enkelte av dem bjeffer ganske mye når de er ute, og legger skylden på vår. Vurderer om jeg skal prøve å snakke med hennes mann/samboer. HI Anonymkode: cb4a4...d2d Ja, snakk med mannen hennes. Forklar hvordan hun holder på. Kanskje han kan få henne litt mer fornuftig. Anonymkode: f52b1...d10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452416-den-nye-naboen-klager-p%C3%A5-hunden-v%C3%A5r-hele-tiden/page/2/#findComment-150181386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå