Anonym bruker Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Han ble sterilisert i desember 2024, da jeg ikke tåler hormoner. Vi er ferdige med barn og keg har heller ikke helse til det. Men jeg lurer på en ting.. jeg har en time hos gynekologen 18 februar denne mnd, da jeg fikk denne timen lenge før han steriliserte seg. Jeg prøvdte å sette inn en kobberspiral hos fastlegen i sommer men hun fikk den ikke inn. Jeg har mye arvev i selve livmorhalsen og smertene var grusomme. Derfor henvist til gynekolog. Men så til spørsmålet mitt.. er det "vits" å ta å prøve å sette inn spiral når mannen har sterilisert seg? Han skal snart levere inn en sædprøve for å sjekke, vi bruker kondom hele tiden nå. Hva ville dere ha gjort? Hadde en spiral før som jeg måtte til slutt få hjelp til å få ut på sykehuset da ingen fikk tak i den. Derfor jeg har mye arrvev der nede nå pga mye styr og innstrumenter.. Anonymkode: 9ba97...0cf
Anonym bruker Skrevet 2. februar #2 Skrevet 2. februar Jeg ville aldri i verden satt inn kobberspiral. For det første er det jo unødvendig når mannen er sterilisert. For det andre årsaker kobberspiral ofte mye smerter og kraftige blødninger. Anonymkode: 81a4c...3fb
Anonym bruker Skrevet 2. februar #3 Skrevet 2. februar Det er ikke lenge til 18. februar. Hadde ikke satt inn kobberspiral for å ikke bruke kondom i 2,5 uker. Anonymkode: 558bc...ec1
Anonym bruker Skrevet 2. februar #4 Skrevet 2. februar Ville aldri satt inn kobberspiral, mye bivirkninger med den og du trenger det ikke. Ville ringt gynekologkontoret og spurt om du kunne bruke timen til celleprøve og innvendig ul for å sjekke at alt er bra og sluppet tenke på det i 3-5 år. Anonymkode: dfd42...ac7
Anonym bruker Skrevet 2. februar #5 Skrevet 2. februar Nei hva skal du nå med den spiralen nå? Anonymkode: 650da...76f
Anonym bruker Skrevet 2. februar #6 Skrevet 2. februar Takk for svar allesammen❤️ måtte bare høre hva dere tenkte på ang dette.. Anonymkode: 9ba97...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå