Anonym bruker Skrevet 2. februar #1 Skrevet 2. februar Altså etter at alt av faste utgifter, felles utgifter og sparing er tatt med? Anonymkode: f8dce...473
Anonym bruker Skrevet 2. februar #3 Skrevet 2. februar Det tenker jeg ikke over. Jeg betaler det jeg skal og så bruker jeg penger på det jeg kan etter det. Jeg er dårlig på budsjett, men bruker aldri mer enn jeg har. Anonymkode: 8dbc7...bbe
Anonym bruker Skrevet 2. februar #4 Skrevet 2. februar Der har jeg hatt alt fra + 40 000 til - 40 000. Akkurat nå møter vi en tid med minus 🥵 Anonymkode: 27109...42c
Anonym bruker Skrevet 2. februar #5 Skrevet 2. februar Jeg bruker de pengene på meg selv som jeg tenker er nødvendig. Vi går i pluss hver mnd. men vi sparer jo til ferie, nytt bad, fond, buffer osv. Så hvis jeg vil bruke 10-12 k på ny iPhone f.eks., så går det ut over annen sparing. Anonymkode: 40f36...5b6
Anonym bruker Skrevet 2. februar #6 Skrevet 2. februar Når alt det faste er betalt sitter jeg vel igjen med ca 4.000 kr, men jeg har to tenåringsdøtre så det er sjelden det blir igjen noe særlig til meg 🙈 Det skal jo dekke alle månedens små utgifter, alt fra frisør til flere sokker liksom. Anonymkode: 82b7a...c75
Anonym bruker Skrevet 2. februar #7 Skrevet 2. februar Vet ikke. Vi har romslig økonomi så trenger ikke lage budsjett. Jeg går til frisør ca hver tredje måned. Så går jeg en del på teater og konserter. Bruker ingenting på sminke og nesten ingenting på klær (har i flere år hatt tilnærmet shoppestopp på klær og sko). I tillegg bruker jeg penger på trening og en venninnetur en gang i året. Anonymkode: 340e6...4a6
Anonym bruker Skrevet 2. februar #8 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Vet ikke. Vi har romslig økonomi så trenger ikke lage budsjett. Jeg går til frisør ca hver tredje måned. Så går jeg en del på teater og konserter. Bruker ingenting på sminke og nesten ingenting på klær (har i flere år hatt tilnærmet shoppestopp på klær og sko). I tillegg bruker jeg penger på trening og en venninnetur en gang i året. Anonymkode: 340e6...4a6 Hvorfor trener du bare en gang i året? Anonymkode: a1d4d...c52
Anonym bruker Skrevet 2. februar #9 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor trener du bare en gang i året? Anonymkode: a1d4d...c52 Jeg vet at du tror du er smart nå, men du tabber deg ut. Anonymkode: 8dbc7...bbe
Anonym bruker Skrevet 2. februar #10 Skrevet 2. februar Vi har fullstendig fellesøkonomi, så det er ikke noe mitt og ditt der, altså har ikke jeg personlig noe igjen som er bare mitt sånn sett. Men vi har nok igjen til å kunne gjøre eller kjøpe det vi trenger uten å måtte tenke over det, rent økonomisk. Altså, trenger jeg nye sko, klippe håret hos frisør, vil se en film på kino el., så er det nok penger til dette. Nøyaktig hvor mye varierer veldig fra måned til måned, men i snitt har vi vel en 5000-10 000 kr vi kan bruke fritt til overnevnte ting. Hvis det begynner å bli snakk om litt dyrere aktiviteter, som en helgetur, ny mobiltelefon ol., snakker vi sammen før vi bruker noe, men har råd til det. Vi kan derimot ikke bruke tusenvis av kroner hver måned, hver av oss eller sammen, på kostbare vaner som spabehandling, manikyr osv., men det er heldigvis heller ikke noe vi savner. Anonymkode: dde2e...0f9
Anonym bruker Skrevet 2. februar #11 Skrevet 2. februar Enkelt og greit: nok. Anonymkode: 04066...a82
Anonym bruker Skrevet 2. februar #12 Skrevet 2. februar Frem til nå har det vært så å si null, men går opp i lønn fra februar, og betalte ned siste avdraget på billånet i januar, så da skal det være større rom for penger til meg selv ❤️. Anonymkode: 76c80...d57
Anonym bruker Skrevet 2. februar #14 Skrevet 2. februar Etter at jeg har overført min andel til felleskontoen som skal dekke altav mat og regninger har jeg ca kr 25.000,- igjen. Hvor mye som settes på sparing kommer an på hvor mye jeg har igjen på slutten av måneden Anonymkode: af5b0...2ce
Anonym bruker Skrevet 2. februar #15 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hvorfor trener du bare en gang i året? Anonymkode: a1d4d...c52 Hva tror du? Det er fordi jeg med min romslige økonomi bare har råd til en økt i året. Anonymkode: 340e6...4a6
Anonym bruker Skrevet 2. februar #16 Skrevet 2. februar jeg har strikt budsjett og til overs til meg selv etter alt er betalt inkl mat og sparing har jeg : 7375 kr pr mnd. Dette skal dekke klær, frisør, lege og tannlege besøk for meg og 3 tenåringer. Ikke dems ukelønner da. Anonymkode: 80499...69a
Anonym bruker Skrevet 2. februar #17 Skrevet 2. februar Til overs og til overs, det blir ikke noe til overs når jeg har puttet restene inn i sparing, jeg har ikke «egenpenger» på den måten. Vi bruker det vi trenger og sparer resten. Anonymkode: 7f550...4c0
Anonym bruker Skrevet 2. februar #18 Skrevet 2. februar Hvis jeg kun kjøper mat og det mest nødvendige. Er sparsom på mat en måned og ikke noe ekstra så hadde jeg sittet igjen med 16.000 til sparing. Men vi spiser godt, farter litt rundt og spiser ute og unner oss både klær og frisør og det barna trenger. Mannen likeså Anonymkode: c6dd5...e2b
Anonym bruker Skrevet 2. februar #20 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ca 40 000. Anonymkode: 2e09e...a33 Heldiggris! 😊 Det er nesten 10.000 mer enn jeg har utbetalt og jeg er alene med to tenåringer. Jeg får både barnetrygd og bidrag i tillegg til at jeg har lave boutgifter, men 40.000 til overs høres deilig ut. Anonymkode: 5d4e4...2b4
Anonym bruker Skrevet 2. februar #21 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Heldiggris! 😊 Det er nesten 10.000 mer enn jeg har utbetalt og jeg er alene med to tenåringer. Jeg får både barnetrygd og bidrag i tillegg til at jeg har lave boutgifter, men 40.000 til overs høres deilig ut. Anonymkode: 5d4e4...2b4 Hun har ikke det, bare troll… Anonymkode: c6dd5...e2b
Anonym bruker Skrevet 2. februar #22 Skrevet 2. februar Ca 10-15 000. Men jeg har hatt veldig lav inntekt i mange år, og mye av dette «overskuddet» har gått til å betale ned forbruksgjeld fra disse årene. Nå har jeg akkurat klart å komme i null, så det er veldig godt å kunne se fram til å kunne spare litt, og unne meg noe ekstra. Anonymkode: 1a1af...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå