Gå til innhold

Hotell i London

Anbefalte innlegg

Jeg skal på Londontur med min 18 år gamle datter i mars. Første mor/dattertur på mange år så vi gleder oss veldig!

Er det noen som kan anbefale oss noen gode hoteller? Og gi noen gode tips om ting å gjøre?Vi vil gjerne bo sentralt. Hun ønsker å oppleve Soho bl.a.men vi er åpne for det meste😊

Anonymkode: 10f3f...e9d

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452390-hotell-i-london/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler dere å legge litt ekstra på hotell.  Hadde ikke valgt noe under 3000 for en natt (regner med dere deler rom?) Mye dårlige hoteller i London. Bo gjerne i kort avstand fra tuben, ellers koster ikke Uber/Bolt så mye.
Soho og Camden Market bør dere få med dere😊 Liker dere musikaler så bør dere få med dere en.
Selfridges i Oxford St er et artig kjøpesenter og Harrdos

God tur😊

Anonymkode: 85543...78c

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Anbefaler dere å legge litt ekstra på hotell.  Hadde ikke valgt noe under 3000 for en natt (regner med dere deler rom?) Mye dårlige hoteller i London. Bo gjerne i kort avstand fra tuben, ellers koster ikke Uber/Bolt så mye.
Soho og Camden Market bør dere få med dere😊 Liker dere musikaler så bør dere få med dere en.
Selfridges i Oxford St er et artig kjøpesenter og Harrdos

God tur😊

Et hotell jeg har bodd på som er helt ok (under 3000 pr natt også) og i gå avstand fra Soho, ca 30 gange, er dette:
Apex Temple Court Hotel

Mye dårlige hoteller i London. Det normale der er den beste standarden du får i Norge for 500kr. Frokosten på hotellene i London er cornflakes og hvitt brød, te og kaffe. Mye bedre å velge bort frokost og ta frokosten ute. 
Dere kommer til å være lite på rommet uansett. Bruk heller pengene på opplevelser og shopping. Å sove til 5000 natta for en ok standard hadde jeg ikke gjort 

Anonymkode: 27dae...818

Bodde i leilighet på trafalger square, fantastisk bra og sentralt til alt.  Har og bodd på st giles, men der er rommene så små at en må rygge inn på toalettet…. Hadde ikke gått etter pris men beliggenhet, der dere vil gå

Anonymkode: 2eff1...3a5

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...