Anonym bruker Skrevet 1. februar #1 Skrevet 1. februar Hei. Glemte testen så denne er etter fristen for avlesning. Synes den er veldig tynn. Burde jeg ta en ny eller er det bare pga jeg leste av for sent? Anonymkode: bf0bb...748
Anonym bruker Skrevet 1. februar #2 Skrevet 1. februar Oi, den der ville jeg ha kalt mulig positiv, og tatt en nye en. Masse lykke til Anonymkode: 3a027...382
Anonym bruker Skrevet 1. februar #3 Skrevet 1. februar Ville helt klart tatt en ny Man kan ikke stole på resultatet etter tiden, for tester som ligger våte kan se svakt positive ut fordi testområdet har blitt helt vått Men samtidig skal det jo ikke være noen reaksjon mellom fargestoff og urin om den er negativ, så jeg ville tatt en ny for et mer sikkert resultat. Anonymkode: e4451...f6a
Anonym bruker Skrevet 1. februar #4 Skrevet 1. februar Ser positiv ut. Har også sjekket tester lenge etter, er den negativ så blir den ikke svak positiv etter noen dager. Anonymkode: 9ed5f...7e0
Anonym bruker Skrevet 1. februar #5 Skrevet 1. februar Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Ser positiv ut. Har også sjekket tester lenge etter, er den negativ så blir den ikke svak positiv etter noen dager. Anonymkode: 9ed5f...7e0 Dette er 1t etter testen ble tatt. Anonymkode: bf0bb...748
Anonym bruker Skrevet 1. februar #6 Skrevet 1. februar Slutter meg til de andre: ta en ny! Anonymkode: c9288...f58
Anonym bruker Skrevet 2. februar #7 Skrevet 2. februar Ikke med morgenurin men fortsatt svak strek... Anonymkode: bf0bb...748
Anonym bruker Skrevet 2. februar #8 Skrevet 2. februar Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ikke med morgenurin men fortsatt svak strek... Anonymkode: bf0bb...748 Dersom dette er innen tidsfristen så er det bare å si gratulerer Trenger ikke å være morgenurin, men mange tester i det siden den er mer konsentrert og man da får kraftigere utslag dersom man er gravid Anonymkode: 3a027...382
Anonym bruker Skrevet 4. februar #9 Skrevet 4. februar Synes ikke den blir mørkere som den burde... Anonymkode: bf0bb...748
Anonym bruker Skrevet 4. februar #11 Skrevet 4. februar En strek er en strek når det kommer til graviditetstest. Gratulerer Anonymkode: 3a027...382
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå