Gå til innhold

Sveriges statsminister innrømmer at gjengkriminaliteten handler om innvandring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremmedfrykten og fordommene er overvunnet. Nå har de fått status som sannhet. Endelig. Det tok 20 år.

Politikerne bør holdes ansvarlige. Det som skjer er at vi må betale enda mer skatt fordi vi hadde rett, og de tok feil. Listen over hva vi må betale er uendelig. Det handler om alt fra trygd, stønader og tilskudd, domstoler, helse, politi, tolker, hjelpearbeidere osv osv. Omfanget av denne feilslåtte politikken er enorm. Og vi som visste hvor det gikk, og fikk helt rett, vi ble mobbet for fordommer og fremmedfrykt. Dette er tidenes såpeopera hvor politikerne nå innrømmer 20 år for sent det vi alle visste men ikke hadde lov til å mene. Det viktige her er hvilke konsekvenser det får for politikerne, at vi tar bedre vare på innvandrere, og forhindrer at det kommer flere. Disse tre punktene vil avgjøre vår framtid. 

Anonymkode: 45168...553

Skrevet

Det er ein av grunnene til at eg skal stemme FRP. Skal til og med førehandsstemme i tilfelle noko skjer meg eller eg vert forhindret på valgdagen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Fremmedfrykten og fordommene er overvunnet. Nå har de fått status som sannhet. Endelig. Det tok 20 år.

Politikerne bør holdes ansvarlige. Det som skjer er at vi må betale enda mer skatt fordi vi hadde rett, og de tok feil. Listen over hva vi må betale er uendelig. Det handler om alt fra trygd, stønader og tilskudd, domstoler, helse, politi, tolker, hjelpearbeidere osv osv. Omfanget av denne feilslåtte politikken er enorm. Og vi som visste hvor det gikk, og fikk helt rett, vi ble mobbet for fordommer og fremmedfrykt. Dette er tidenes såpeopera hvor politikerne nå innrømmer 20 år for sent det vi alle visste men ikke hadde lov til å mene. Det viktige her er hvilke konsekvenser det får for politikerne, at vi tar bedre vare på innvandrere, og forhindrer at det kommer flere. Disse tre punktene vil avgjøre vår framtid. 

Og da stemmer du frp til høsten?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Enig. Tenk at politikere og folk på venstresiden vil legge sensur på denne delen av samfunnsmessige konsekvenser og årsaker, som påvirker vårt samfunn i så stor grad. De vil ikke at vi skal vite om dette, og ønsker å nekte oss informasjon, slik at vi kan ta veloverveide valg når vi skal stemme. 

Anonymkode: 3f218...317

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Enig. Tenk at politikere og folk på venstresiden vil legge sensur på denne delen av samfunnsmessige konsekvenser og årsaker, som påvirker vårt samfunn i så stor grad. De vil ikke at vi skal vite om dette, og ønsker å nekte oss informasjon, slik at vi kan ta veloverveide valg når vi skal stemme. 

Det er jo for å forhindre flere terrorister. Hvilken hudfarge har terrorister i Norge hatt?

Anonymkode: d73e7...50c

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det som er enda mer bekymringsfullt er hvordan en bølge av offentlig manipulasjon og propaganda har skylt over hele Europa, for at vi skal fornekte denne virkeligheten. Det minner veldig om virkemiddel vi kjenner fra nazismen og kommunismen, hvordan informasjon styres og manipuleres av offentlige myndigheter, for å styre folkemassene. Veldig skremmende. 

Skrevet
pele skrev (11 minutter siden):

Og da stemmer du frp til høsten?

For meg er innvandring, og alt for mye skatt til forvaltning av politikere, de to aller viktigste sakene i dagens samfunn. Så selvsagt stemmer jeg Frp. Det viktigste først. Når den jobben er gjort da kan jeg stemme annerledes.

Skrevet

Jeg håper Frp gjør et kjempevalg. Det vil være den sterkeste sparket til alle de andre politikerne som ikke tar vare på det norske samfunnet. 

Det er viktig å straffe de som har ansvaret for den elendige politikken som er i ferd med å rasere samfunnet, og IKKE innvandrere. Dette er IKKE innvandrernes skyld. Vi kan ikke bebreide dem for å ønske seg et bedre liv, og gjør alt de kan for det. Det ville vi også gjort. Det er flommen av innvandrere som helt ukritisk er blitt godkjent og ønsket, og tvunget gjennom med uærlige midler og falsk informasjon, av norske politikere, som må kritiseres. Det norske politikere som må ta ansvaret, og dere mindre opplyste som stemte på dem. Ikke innvandrerne. Det er en viktig forskjell.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg håper Frp gjør et kjempevalg. Det vil være den sterkeste sparket til alle de andre politikerne som ikke tar vare på det norske samfunnet. 

Det er viktig å straffe de som har ansvaret for den elendige politikken som er i ferd med å rasere samfunnet, og IKKE innvandrere. Dette er IKKE innvandrernes skyld. Vi kan ikke bebreide dem for å ønske seg et bedre liv, og gjør alt de kan for det. Det ville vi også gjort. Det er flommen av innvandrere som helt ukritisk er blitt godkjent og ønsket, og tvunget gjennom med uærlige midler og falsk informasjon, av norske politikere, som må kritiseres. Det norske politikere som må ta ansvaret, og dere mindre opplyste som stemte på dem. Ikke innvandrerne. Det er en viktig forskjell.

Innvandrere som er kriminelle må ta ansvar, ikke skylde på alt mulig ikke tilrettelegges for de.

Anonymkode: 92e87...271

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jo for å forhindre flere terrorister. Hvilken hudfarge har terrorister i Norge hatt?

Ihvertfall 1 hvit.

Anonymkode: 7998d...be6

Skrevet

Alle hudfarger...

Anonymkode: 60c92...57d

Skrevet

For å snakke om det som er problemet må vi være ærlig, hvis ikke kan man ikke løse problemet. Sverige har tatt inn mer innvandrere enn de klarer å integrere. Derfor har det blitt mye kriminalitet som har gått over styr som de ikke har kontroll på. Vi vil IKKE at Oslo og Norge skal bli som Stockholm. Derfor må vi se hva som er problemet for å unngå at vi får samme tilstander her. Grunnet vi bor i et krenke samfunn og rasisme kortet blir dratt opp så snart noen kommenterer adferd til innvandrere så føler de seg krenket og roper rassisme. dette må vi ikke godta eller la oss lure. 
Jeg vil ikke ha økt kriminalitet rundt meg, og det er uavhengig om de er hvit eller mørk. 

Anonymkode: d2eed...b90

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og brukerdebatt.

Admin

Skrevet

At det handler om innvandring betyr ikke at det handler om innvandrere. Det håper jeg de fleste vet?

Anonymkode: 04ec4...583

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det handler ikke bare om terrorisme. Det handler om endring i grunnleggende verdier i samfunnet vårt. Dugnadsånd, tillit, ikke utnytte velferdssystemet (da jeg var ung var det «en skam» å utbytte systemet - nå bruker ungdommen stolt alle sykedagene de «har krav på»). Kvinnesyn. Jeg sier på ingen måte at det norske samfunnet var et perfekt samfunn, men mye var bedre.  

Anonymkode: 411cb...c9d

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det handler ikke bare om terrorisme. Det handler om endring i grunnleggende verdier i samfunnet vårt. Dugnadsånd, tillit, ikke utnytte velferdssystemet (da jeg var ung var det «en skam» å utbytte systemet - nå bruker ungdommen stolt alle sykedagene de «har krav på»). Kvinnesyn. Jeg sier på ingen måte at det norske samfunnet var et perfekt samfunn, men mye var bedre.  

Anonymkode: 411cb...c9d

Mye av det du sier her kom med olja og pengene det har gitt oss, ikke innvandring 

Anonymkode: 60c92...57d

Skrevet

At det handler om innvandring betyr ikke at det handler om innvandrere. Det håper jeg de fleste vet?

Mye dårlige holdninger kommer fra endel innvandrere, det er jo ikke noe man kan nekte for.

Skrevet

Stem FRP til høsten. Få de til helvete ut av landet ved første overtredelse. Vi skal ikke betale trygda til disse menneskene, ei heller for soningen. God tur hjem..

Anonymkode: 1415a...ecd

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Stem FRP til høsten. Få de til helvete ut av landet ved første overtredelse. Vi skal ikke betale trygda til disse menneskene, ei heller for soningen. God tur hjem..

Anonymkode: 1415a...ecd

Si meg at du er rasist uten å si at du er rasist...

Anonymkode: e1ba7...d94

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Så klart det også handler om innvandrere. Dessverre kommer mange fra land hvor klanen og familien står i sentrum ikke myndighetene. De er fra land hvor det er mye korrupsjon og hvor det er vanlig å gjøre opp innad i klanen eller familien noe vi har gått bort ifra her for lenge siden. 

Når de da kommer til et tillits basert system som vi har i Norge er det som å slippe en rev inn i hønsegården. 

Et eksempel er det unormale høye antallet 'alenemødre' fra Somalia, for menn har flere koner både her i Norge og i Somalia. Så her er det snakk om dobbel svindel. Siden bigami ikke er tillatt og siden man lyver og sier man er alenemor. 

Anonymkode: 90783...354

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Mye dårlige holdninger kommer fra endel innvandrere, det er jo ikke noe man kan nekte for.

Mye dårlige hold Inger kommer fra nordmenn også. Det kom ikke inn i landet med de brune menneskene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Så klart det også handler om innvandrere. Dessverre kommer mange fra land hvor klanen og familien står i sentrum ikke myndighetene. De er fra land hvor det er mye korrupsjon og hvor det er vanlig å gjøre opp innad i klanen eller familien noe vi har gått bort ifra her for lenge siden. 

Når de da kommer til et tillits basert system som vi har i Norge er det som å slippe en rev inn i hønsegården. 

Et eksempel er det unormale høye antallet 'alenemødre' fra Somalia, for menn har flere koner både her i Norge og i Somalia. Så her er det snakk om dobbel svindel. Siden bigami ikke er tillatt og siden man lyver og sier man er alenemor. 

Anonymkode: 90783...354

Og integreringen har ikke feilet i det hele tatt? Det er vi plettfrie?

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Si meg at du er rasist uten å si at du er rasist...

Anonymkode: e1ba7...d94

Kanskje hun er NORSKIST? Det er jeg! Jeg har ingenting imot svarte, gule, blå pga fargen. Men jeg godtar ikke at det kommer utlendinger hit å ødelegger vårt fantastiske land! 

Men ukritisk innvandring har skapt rasisme! Politikere har skylden for at en stor del av den norske befolkningen nå hater innvandrere!

Anonymkode: 0ea40...575

Skrevet

Mye dårlige hold Inger kommer fra nordmenn også. Det kom ikke inn i landet med de brune menneskene. 

Æresdrap, niqab, hijab, rope hore etter jenter som ikke kler seg rikitg i deres øyne, barneekteskap, tvangsekteskap. Ingenting av dette kommer fra nordmenn.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...