Gå til innhold

Eks tvang mindreårige datter til å ta skylda for forbrytelse

Anbefalte innlegg

Hennes far er sikkerhetsklarert. Han kjørte datteren vår i mindre ruset tilstand og mistet kontrollen og de traff lastebil. 

Han spurte henne om hun kan ta ansvaret at hun kjørte uten lappen. 

Det var bedre for han at forsikring ikke gir penger enn at han mister sikkerhetsklarering på høyt nivå.

Datteren har tatt ansvaret. Jeg ble sur på henne. Hun sier at hun ikke kan svikte pappa nå. Hun er redd for at det vil gå mer skeis med han hvis han mister jobben.

Jeg lurer på om jeg bør stå frem med sannheten?   

Anonymkode: f65b1...920

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hennes far er sikkerhetsklarert. Han kjørte datteren vår i mindre ruset tilstand og mistet kontrollen og de traff lastebil. 

Han spurte henne om hun kan ta ansvaret at hun kjørte uten lappen. 

Det var bedre for han at forsikring ikke gir penger enn at han mister sikkerhetsklarering på høyt nivå.

Datteren har tatt ansvaret. Jeg ble sur på henne. Hun sier at hun ikke kan svikte pappa nå. Hun er redd for at det vil gå mer skeis med han hvis han mister jobben.

Jeg lurer på om jeg bør stå frem med sannheten?   

Så da er historien at hun stakk av med bilen alene, uten å ha førerkort og uten at far visste at hun hadde tatt bilen?

Anonymkode: f2561...879

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Så da er historien at hun stakk av med bilen alene, uten å ha førerkort og uten at far visste at hun hadde tatt bilen?

Anonymkode: f2561...879

Ja

Annonse

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Du er sur på henne??

At eksen kjørte i ruset tilstand og satt hennes liv i fare kommer i andre rekke? Stakkars jente som har to udugelige foreldre!

Anonymkode: b1044...7b1

Jeg er selvfølgelig mer sur på eksen!

En skikkelig far hadde aldri latt barnet sitt ta på seg skylden for hans egne feil. Bare at han foreslår dette bør blinke rødt lys med dere begge. Aldri la han få slippe unna dette. 

Anonymkode: 2d317...121

Du lurer på om du skal bidra til at en mann som utsetter datteren sin for livsfare, som bryter vilkårene for en stilling som krever sikkerhetsklarering og som i tillegg får sin umyndige datter til å ta på seg skylden for sin idioti slipper unna straff? 

Unnskyld meg, men er du helt teit? 

Annonse

MissSaigon skrev (2 timer siden):

Du lurer på om du skal bidra til at en mann som utsetter datteren sin for livsfare, som bryter vilkårene for en stilling som krever sikkerhetsklarering og som i tillegg får sin umyndige datter til å ta på seg skylden for sin idioti slipper unna straff? 

Unnskyld meg, men er du helt teit? 

Nettopp! 

HI, det er nesten mer skremmende at du må spørre om det enn at faren får gjør det.  Stakkars unge med en idiot til far og en tafatt mor.  Nå får du kvinne deg opp og ta ansvar er!

Anonymkode: 2d1cc...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...