Gå til innhold

Shorts til tur/trening om sommeren

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg en shorts som ser omtrent ut som denne: https://www.fjellsport.no/merker/arc-teryx/arcteryx-norvan-3-short-w-black-542301

Men, jeg ville foretrukket at den ikke gikk ekstra høyt opp bak, og heller med en normal baklomme, altså vertikal og ikke horisontal slik som den er her. Lommen MÅ være enten bak eller på siden av shortsen, og stor nok til en helt vanlig mobiltelefon. 

Finnes det en slik shorts til damer? Når jeg googler kommer det nesten kun opp tre alternativer:

1. Thights (nei google, thights er ikke det samme som shorts, for den ene er helt tettsittende, den andre løs).

2. Shorts som er tolags (hva i helv** er greia med det, da? Hvorfor skal man absolutt stappe en jæ*** thights under en ellers flott og luftig shorts?)

3. Turbukse som er avskåret så høyt oppe at de teknisk sett er en shorts (flink google), men likevel litt for tett og bukseliknende form og materiale til å være helt det jeg er ute etter.

For ikke å snakke om at de færreste har lommer bak, og de som har lommer, har de altså plassert midt på korsryggen, noe jeg ikke finner spesielt behagelig. Tips til en skikkelig shorts, med utseende i retning den i lenken, men med normal(e) baklomme(r)?

Anonymkode: 297d3...1af

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452354-shorts-til-turtrening-om-sommeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne shortser heter løpeshorts i sportsbutikkverden og da har de gjerne innershorts og baklomme midt på ryggen så telefonen ikke skal hoppe når man løper....

Jeg har flere shortser som er turshorts liksom, men de er litt lenger og ikke så løse.

Anonymkode: d272b...928

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sånne shortser heter løpeshorts i sportsbutikkverden og da har de gjerne innershorts og baklomme midt på ryggen så telefonen ikke skal hoppe når man løper....

Jeg har flere shortser som er turshorts liksom, men de er litt lenger og ikke så løse.

Anonymkode: d272b...928

Ja, altså jeg skjønner prinsippet med lommen, men hva i alle dager er meningen med innershorts? Altså to ulike lag?

Uansett var det et håp om å finne en slik shorts jeg beskriver 😊

HI

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja, altså jeg skjønner prinsippet med lommen, men hva i alle dager er meningen med innershorts? Altså to ulike lag?

HI

Innersgorts er sykt digg. En slik kort hotpants under er med på å bedre fasongen og komprimere. Jeg bruker kun shorts med det. 

Anonymkode: 8441e...d53

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Innersgorts er sykt digg. En slik kort hotpants under er med på å bedre fasongen og komprimere. Jeg bruker kun shorts med det. 

Men det blir jo unødvendig varmt og trangt? Og jeg går da virkelig ikke tur for å se bra ut, men for å føle meg bra 😊 At jeg tilfeldigvis likevel ser bra ut, er en helt annen sak 😁

HI

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men det blir jo unødvendig varmt og trangt? Og jeg går da virkelig ikke tur for å se bra ut, men for å føle meg bra 😊 At jeg tilfeldigvis likevel ser bra ut, er en helt annen sak 😁

HI

Det blir ikke varmt. Jeg løper med disse i 28 varmegrader og koser meg. Men det er digg at de komprimerer. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

HI

Jeg går lett gnagsår mellom lårene i en shorts som kan skli opp, så innershorts er perfekt for meg. 

Anonymkode: 6ca3f...436

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Takk! Den siste der så i hvert fall ganske lovende ut, det var bare litt vanskelig å se hvordan den så ut bak, så jeg skal prøve å finne bedre bilder. Den øverste var skikkelig fin, men lommen vil nok bli for liten dessverre. 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...