Anonym bruker Skrevet 30. januar #1 Skrevet 30. januar Jeg har en kranglete kropp som konstant trenger behandling for å fungere. Etter sist runde fikk han ikke tatt skikkelig bak i ryggen, så den ene "vingen" (aner ikke hva den heter) bak på ryggen var intens vond. Har forsøkt å kna og massere hjemme, brukt massasjeppute osv, og det har sluppet bittelitt. MEN, jeg får leamus i den muskelen. Det er forøvrig samme vondter som gjør at jeg får tidvis "lammelser" i ansiktet og prikninger i nedre arm og håndledd... Men leamus/kramper i muskel. Er det farlig? Eller kan det bare være sånn til kroppen gidder å ta seg sammen? Anonymkode: 63f25...bcc
Anonym bruker Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar Prøv å ta magnesiumtilskudd. Det hjelper ofte på leanus og kramper. Anonymkode: e58ec...788
Anonym bruker Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Prøv å ta magnesiumtilskudd. Det hjelper ofte på leanus og kramper. Anonymkode: e58ec...788 Selv om det er muskulært? Skader vel uansett ikke å prøve 😁 takk for tips! Anonymkode: 63f25...bcc
Anonym bruker Skrevet 30. januar #4 Skrevet 30. januar Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Selv om det er muskulært? Skader vel uansett ikke å prøve 😁 takk for tips! Anonymkode: 63f25...bcc Ja, det er musklene det hjelper på. Anonymkode: e58ec...788
Anonym bruker Skrevet 30. januar #5 Skrevet 30. januar Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Ja, det er musklene det hjelper på. Anonymkode: e58ec...788 Ok, takk for tips! Anonymkode: 63f25...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå