Gå til innhold

Var sammen med en narsissist i over 15 år, disse årene er så godt som fjernet fra minnet. Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Etter alle disse årene sammen sitter jeg igjen med vage minner av enkelte hendelser, men resten er så godt som borte. Klarer ikke huske uansett hvor hardt jeg prøver. Men jeg husker følelsen hver gang jeg får melding/ han ringer (vi har barn sammen), og angsten kommer med en gang jeg ser navnet hans på skjermen. Er dette normalt, å glemme så mange år og så vondt ting som har skjedd?

Anonymkode: dea5f...fd4

Fortsetter under...

Lenge siden det ble slutt? Høres ut som du har hatt så mye vondt med han, at hjernen din nå bare soner ut for å overleve. Er du i mye stress nå? 
Nå skal ikke dette handle om meg, men jeg opplevde noe svært traumatisk for 2 år siden, og siden jeg står i andre ting nå som er krevende så soner jeg ut det som har skjedd. Hjernen har ikke plass eller kapasitet å deale med det. Ting kommer ofte frem igjen når du har funnet ro og landet. Vær glad du ikke plages med tanker om han nå. At du får angst når du får tlf fra han sier litt om hvor tøft dette har vært for deg. Håper du har det bedre i livet ditt nå ❤️ godt å lese at du kom deg bort fra han. Du er sterk og flott, ikke svak. Å være i klørne på en slik mann kan skje alle. 

Anonymkode: 87b17...87a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...