Gå til innhold

Hva betyr denne emojien 😭 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ler så jeg griner, eller kjempelei seg?

Anonymkode: b18d9...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den betyr, "åh, jeg er så lei meg, buhu buhu gråte gråte, bare så lei meg".

Anonymkode: 0bf60...3f9

Skrevet

😂

Dette er ler så jeg griner

Anonymkode: 844c3...588

Skrevet

Den brukes ikke for latter nei. Men dette er emojiene jeg får frem når jeg søker «gråter» og «ler»

IMG_4836.jpeg

IMG_4837.jpeg

Anonymkode: fa979...ee8

Skrevet

Men hva en emoji opprinnelig betyr og hva den blir brukt til å symbolisere henger jo ikke alltid sammen 😏🍆🍩

Skrevet

Niesen min bruker den som ler-meg-ihjel, mens det i øynene mine svir, da den i min verden betyr at man er kjempelei seg. Kanskje den yngre generasjonen har tolket det annerledes.

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Niesen min bruker den som ler-meg-ihjel, mens det i øynene mine svir, da den i min verden betyr at man er kjempelei seg. Kanskje den yngre generasjonen har tolket det annerledes.

HI

Det er bedre enn at min svigermor bruker denne 😂når noe er virkelig trist, som at noen er døde!! Det er så ille 😅

Anonymkode: cf117...806

Skrevet

Vi voksne mener den betyr gråte/veldig lei seg. Unge mener den betyr å le så man gråter. Kommer an på hvem du spør.

Anonymkode: 62349...aa2

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

HI

Jeg er 41. Min familie og jeg jeg bruker :" Jeg ligger igjen spyr. 😂😭😂😭😂😭😂" Kanskje mere som tragi komisk. 

Lei seg er mere slik:" 🥺"  Syns vi. 

Anonymkode: 50f14...3b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 41. Min familie og jeg jeg bruker :" Jeg ligger igjen spyr. 😂😭😂😭😂😭😂" Kanskje mere som tragi komisk. 

* og

Skrevet

Eg tenker den betyr at ein er kjempe lei seg og griner mykje. Eller at du virkelig bryr deg om nokon og har inderlig vondt av kva dei går gjennom 

Anonymkode: 9f1a5...2a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

HI

Min datter på 15 også. Tror vi har ramlet av emoji 😅

Anonymkode: 42967...044

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker det samme som deg, litt sånn tragikomisk. Ser den ikke som kjempelei seg i det hele tatt. Er 48.

Anonymkode: 8002d...ee4

Skrevet

Jeg bruker den som rørt

Anonymkode: 3e3f4...d99

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Den emojien heter "bedende ansikt" og er ment for å brukes når du trygler eller ber om noe. Men kan også brukes når man synes noe er veldig rørende.

Anonymkode: 844c3...588

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg tenker det samme som deg, litt sånn tragikomisk. Ser den ikke som kjempelei seg i det hele tatt. Er 48.

Anonymkode: 8002d...ee4

Enig. 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Den brukes ikke for latter nei. Men dette er emojiene jeg får frem når jeg søker «gråter» og «ler»

IMG_4836.jpeg

IMG_4837.jpeg

Tårene er ikke alt, man ser på munn og øyne om en er lei seg eller ler. Kan fort bli feil. 
Ei voksen dame her jeg bor skjønner ikke dette. Hun trykker ler som jeg gråter og skriver LOL der andre skriver kondolerer. 
Hun mener da lots of love og gråte fjes. 

Anonymkode: 4e655...c0f

Skrevet

Jeg bruker den som gråteemoji, kan f.eks. bruke den når lillesøss sender videoer av katter som er så søte at man kan gråte 😄 Datteren min er 18, hun bruker 😭 som "gråter", og 😂 for "ler så hun gråter", Oslo om det har noe å si.

Anonymkode: 4a180...e18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...