Gå til innhold

Møter en mann. Syns det er litt vanskelig

Anbefalte innlegg

Han bor i Norge, har bodd her i mange år, men er gift med ei som bor i et annet land. Han sier at jeg er damen hans. Han søker ikke andre.

Han tar mye kontakt, han liker meg. Han sier han er sjenert. Men ofte avlyser han samme dag vi skal treffes. Jeg blir litt lei meg, da vil han at jeg skal komme til han likevel. 

Hvordan tolke dette?

Anonymkode: 97dd9...3e0

Fortsetter under...

Han er gift, men ønsker en dame her. Ønsker du det? Mulig det ikke er ett kjærlighets ekteskap mellom han og konen hans, men han nå fortsatt gift. 

Når han i tillegg ofte avlyser (holder deg litt for narr) så er det flere store røde flagg her! 

Anonymkode: de484...11b

Dette er jo ikke en type forhold du vil ha?

Du er elskerinnen hans i Norge, mens han har familie i hjemlandet!

Han "skalter og valter" med deg, og du lar han styre på, du tar rollen som hans nikkedukke. Du blir lei deg når han avlyser, og han nyter å være ønsket og begjært så han lar deg komme likevel.

Du kan da ikke leve livet ditt sånn!

Finn deg en singel mann du.

Anonymkode: cfbb5...0f7

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Dette er jo ikke en type forhold du vil ha?

Du er elskerinnen hans i Norge, mens han har familie i hjemlandet!

Han "skalter og valter" med deg, og du lar han styre på, du tar rollen som hans nikkedukke. Du blir lei deg når han avlyser, og han nyter å være ønsket og begjært så han lar deg komme likevel.

Du kan da ikke leve livet ditt sånn!

Finn deg en singel mann du.

Du har rett. Vil ikke ha det sånn! 

Annonse

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Han er gift, men ønsker en dame her. Ønsker du det? Mulig det ikke er ett kjærlighets ekteskap mellom han og konen hans, men han nå fortsatt gift. 

Når han i tillegg ofte avlyser (holder deg litt for narr) så er det flere store røde flagg her! 

Anonymkode: de484...11b

Jeg har spurt han rett ut om han holder meg for narr. Da har han svart: Nei. Du vet jeg liker deg!

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har spurt han rett ut om han holder meg for narr. Da har han svart: Nei. Du vet jeg liker deg!

Han holder deg jo ikke for narr, han er helt ærlig. Han har kone og familie i hjemlandet, og vil ha deg her. Får vel ikke vært mer ærlig enn det.

Spørmålet er om du ønsker å leve sånn.

Mannen lever to liv, og du velger å være en del av det ene...

Han kommer ikke til å skille seg fra kona, han kommer til å sende henne penger, besøke henne når det passer seg sånn og leve et pendlerliv med henne.

Så har han deg som elskerinne når han er i Norge, han er helt ærlig om det, og du aksepterer det.

Hvilken fremtid ser du for deg med denne mannen? Skal du være den han koser seg med mens han er borte fra familien og den han reiser fra for å være med dem? Du blir aldri noe mer enn et ligg for han. 

Anonymkode: afb8e...7b6

Hi her. Jeg kjenner på et sinne !

Han behandler meg som dritt. Nå har han avlyst to ganger pga han må på trening. Wtf! 

Jeg begynner å lure på om jeg er feit og eller stygg ! 

Han sender sååå masse fint. Kyss osv. 

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Han behandler meg som dritt. Nå har han avlyst to ganger pga han må på trening. Wtf! 

Så hvis du hadde du vært feit eller stygg, så hadde du fortjent behandlingen, da hadde den vært forståelig?

Anonymkode: ac3e8...4d6

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Så hvis du hadde du vært feit eller stygg, så hadde du fortjent behandlingen, da hadde den vært forståelig?

Anonymkode: ac3e8...4d6

Nei. Der sa du noe ! 

Er dere enig i at han behandler meg dårlig?  Jeg har ingen verdi i mine egne øyner! Klarer ikke å sette foten ned. 

I går gledet han seg sånn til å se meg. Avtalte å komme i dag. I dag skulle han klippe seg. Så kunne ikke likevel. Hi

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Det er ikke bare pene og slanke jenter som skal behandles med respekt altså....

Dessuten er det ikke han som behandler deg som en dritt, han er jo helt ærlig med deg, han ønsker en elskerinne som kan komme på hans vink når han er i Norge, og du har visst om det hele tiden og sagt det er greit.

Han har ikke lovet deg noen ting, du har bare antatt at han skal skilles fra kona si og velge deg eller? Det kommer ikke til å skje. Du har vært "den andre kvinnen", og det er aldri positivt. Han er en mann du aldri kan stole på, du kan aldri senke skuldrene og være deg selv sammen med han.

Gjør det slutt. Be han finne seg en annen norsk elskerinne, også finner du deg en singel mann.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei. Der sa du noe ! 

Er dere enig i at han behandler meg dårlig?  Jeg har ingen verdi i mine egne øyner! Klarer ikke å sette foten ned. 

I går gledet han seg sånn til å se meg. Avtalte å komme i dag. I dag skulle han klippe seg. Så kunne ikke likevel. Hi

Han behandler deg ikke så dårlig. Han behandler kona si dårlig når han er utro med deg. Du behandler deg selv dårlig, men sån som du skriver lurer jeg nesten på om du fortjener det.

Anonymkode: 895cd...ec8

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Det er ikke bare pene og slanke jenter som skal behandles med respekt altså....

Dessuten er det ikke han som behandler deg som en dritt, han er jo helt ærlig med deg, han ønsker en elskerinne som kan komme på hans vink når han er i Norge, og du har visst om det hele tiden og sagt det er greit.

Han har ikke lovet deg noen ting, du har bare antatt at han skal skilles fra kona si og velge deg eller? Det kommer ikke til å skje. Du har vært "den andre kvinnen", og det er aldri positivt. Han er en mann du aldri kan stole på, du kan aldri senke skuldrene og være deg selv sammen med han.

Gjør det slutt. Be han finne seg en annen norsk elskerinne, også finner du deg en singel mann.

Mente det med at han avlyser ! 

Please si til deg selv det du ville sagt til en venninne du var glad i i en lik situasjon. Og ta rådet. Og please prøv å jobbe med å like deg selv litt bedre. Denne tråden er faktisk litt sår lesning. 

Anonymkode: ed06d...7c4

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Han bor i Norge, har bodd her i mange år, men er gift med ei som bor i et annet land. Han sier at jeg er damen hans. Han søker ikke andre.

Han tar mye kontakt, han liker meg. Han sier han er sjenert. Men ofte avlyser han samme dag vi skal treffes. Jeg blir litt lei meg, da vil han at jeg skal komme til han likevel. 

Hvordan tolke dette?

Åh herre. Dette var mye greier . Hadde holdt meg unna. Du blir lei deg? Det er sikkert kona hans også. 

Anonymkode: e34b8...3a2

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Please si til deg selv det du ville sagt til en venninne du var glad i i en lik situasjon. Og ta rådet. Og please prøv å jobbe med å like deg selv litt bedre. Denne tråden er faktisk litt sår lesning. 

Anonymkode: ed06d...7c4

Jeg vet 🥺 kom akkurat ut av et merkelig forhold med en singel mann. Han lurte meg. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...