Gå til innhold

Rema 1000 skal oppdatere Æ med b.l.a nytt navn og samme opptjeningssystem som Trumf.

Anbefalte innlegg

"3. februar gjør Rema flere endringer i appen der det blant annet også kommer en konto for oppspart bonus, slik Norgesgruppens Trumf-kundeprogram har."

https://www.vg.no/nyheter/i/wg5oW1/dropper-ae-navnet

Vil det si at det går helt bort fra å gi rabatten med en gang i kassa? For meg var det å få rabatten trukket fra med en gang, det eneste som var bra med Æ, det skilte de ut fra alle andre opptjenngssystem. jaja, enda en grunn mindre for å handle på Rema 1000.

Anonymkode: 82f05...b76

Fortsetter under...

Takk og pris for at det Æ-systemet forsvinner, og i 4 av 5 tilfeller kun tullete tilbud. Vil mye heller å bonus.  Når det er sagt handler jeg kun det jeg må på Rema.  Den butikken mer dårligere og dårligere med mer og mer dårlige egne merkevarer, inkl kjøtt. 

Anonymkode: 69b94...d32

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Takk og pris for at det Æ-systemet forsvinner, og i 4 av 5 tilfeller kun tullete tilbud. Vil mye heller å bonus.  Når det er sagt handler jeg kun det jeg må på Rema.  Den butikken mer dårligere og dårligere med mer og mer dårlige egne merkevarer, inkl kjøtt. 

Anonymkode: 69b94...d32

Ja, de bonustilbudene er bare tull, de pusher kun egne merkevarer som jeg aldri har kjøpt. Men jeg likte godt å få direkte rabatt på frukt og grønt. Så når det og forsvinner, så blir Rema enda mer uinteressant en det er, som du sier så blir det bare mer og mer egne merkevarer der, så utvalget blir dårligere.

Hi

Det står at de får begge deler, priskutt i kassa på bind, bleier og de personlige tilbudsvarene også kan man spare opp bonus på frukt, grønt og bonustilbud.

Stående også at man kan bruke bonuspoengene på Rema, så ikke som Trumf hvor du kan ta de ut eller bruke dem andre steder.

Ser ikke helt hvordan dette skal bli en stor oppgradering. Jeg fortsetter å handle på Kiwi.

Anonymkode: b1468...ab9

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det står at de får begge deler, priskutt i kassa på bind, bleier og de personlige tilbudsvarene også kan man spare opp bonus på frukt, grønt og bonustilbud.

Stående også at man kan bruke bonuspoengene på Rema, så ikke som Trumf hvor du kan ta de ut eller bruke dem andre steder.

Ser ikke helt hvordan dette skal bli en stor oppgradering. Jeg fortsetter å handle på Kiwi.

Så man kan ikke ta pengene ut engang, det gjør de enda mer uinteressant. Og de skal fortsette med de personlige tilbudsvarene som overhodet ikke er personlige? Hvor har du lest dette, det sto ikke så mye i den jeg linket til.

Hi

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Så man kan ikke ta pengene ut engang, det gjør de enda mer uinteressant. Og de skal fortsette med de personlige tilbudsvarene som overhodet ikke er personlige? Hvor har du lest dette, det sto ikke så mye i den jeg linket til.

Hi

Inne i appen, vil jeg tro. 

Anonymkode: f4bf9...37d

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hi

I appen sto det litt, og enda mer inne på nettsiden til Rema

Trist at Rema tvinges av idiotiske kunder til å fordyre produktene sine med ulike narretilbud som alle andre. Vi som tenker litt vi vet at alt av slike ting må administreres og fordyrer varene i butikken. Reitan ville ikke ha dette, nettopp derfor, men han er nå tvunget til å senke ambisjonene ned til nivået til dumme forbrukere som ønsker apper og medlemsskap. Folk elsker å få 3% bonus på all shopping, framfor å få 7% billigere varer når du handler. Og flertallet bestemmer hvordan det blir. Slik er demokratiet. Flertallet er ikke smart, og dermed blir heller ikke sluttresultatet smart, når flertallet bestemmer. Men det blir best for flest mulig. Det er bra, men ikke det smarteste. De smarteste forlater landet, aksepterer å svelge kameler, eller driter i alt av medlemsskap og apper og betaler heller en overpris, fordi det er minst pes. Selv om det er dumt. 

Anonymkode: 4792a...789

Teit. Jeg liker at Rema hadde sin egen greier. Hater bonus, da får man ikke pengene før om ett år.

Når jeg betaler med visakortet mitt å Rema blir beløpet for frukt og grønt automatisk trukket fra og sluttsummen blir lavere. DET liker jeg! Ikke som med Kiwi at jeg får se det igjen om ett år

Anonymkode: 00023...db7

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Teit. Jeg liker at Rema hadde sin egen greier. Hater bonus, da får man ikke pengene før om ett år.

Når jeg betaler med visakortet mitt å Rema blir beløpet for frukt og grønt automatisk trukket fra og sluttsummen blir lavere. DET liker jeg! Ikke som med Kiwi at jeg får se det igjen om ett år

Anonymkode: 00023...db7

Hos Kiwi kan du ta ut trumfen akkurat når du vil, du kan gå inn på nettsiden til trumf en gang i uken eller etter hver handlel om du ønsker. Du kan bruke trumfbonusen din enten hos sas, få de overført til bankkontoen din eller bare la de trekke summen fra neste gang du handler hos dem.

Du tenker på coop du, de pengene får du en gang i året.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hos Kiwi kan du ta ut trumfen akkurat når du vil, du kan gå inn på nettsiden til trumf en gang i uken eller etter hver handlel om du ønsker. Du kan bruke trumfbonusen din enten hos sas, få de overført til bankkontoen din eller bare la de trekke summen fra neste gang du handler hos dem.

Du tenker på coop du, de pengene får du en gang i året.

Dette. Jeg pleier å bruke oppspart trumf til å trekke fra sluttsummen når jeg bestiller varer fra Meny. Kan gjøre det så ofte du vil. 

Anonymkode: da04b...928

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Rema har bedre varer og bedre utvalg og bedre priser enn konkurrentene, men Æ har aldri vært enkel så jeg ser fram til dette.

Anonymkode: 9c1bb...14f

Det samme tenker jeg om Kiwi, har bedre utvalg og ikke minst billigere. Rema har dårlig utvalg og er dyrere.

Anonymkode: d7166...cc3

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det samme tenker jeg om Kiwi, har bedre utvalg og ikke minst billigere. Rema har dårlig utvalg og er dyrere.

Anonymkode: d7166...cc3

Rema har mange flere varelinjer enn kiwi, så at de har flere varer og bedre utvalg er udiskutabelt. 

Men hvordan butikken fremstår har mye med butikksjef og drift å gjøre, her er også kiwi mye mer delikat, fremstår som ryddigere, rett og slett bedre.

Jeg velger også kiwi.

Jeg velger Rema fordi de er billigst ut fra min handleliste, og de er også nærmere der jeg bor. Men Rema trenger en facelift. De kan starte med vognene, som er skranglete og dårlige. Kiwi er generelt sett mer ryddig, så jeg liker Kiwi godt. Og Kiwi har fine arbeidsuniformer. Ikke de med rutete bukser, men de buksene med mørkt felt på knærne, de er spesielt fine på damer.

Anonymkode: 4792a...789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...