Anonym bruker Skrevet 26. januar 2025 #1 Skrevet 26. januar 2025 Hei. Jeg har fått min første sommerjobb. Jeg har skrivet under kontrakt i dag og der står det at jeg skal få tarifflønn. Jeg glemte å spørre om jeg fikk tillegg fordi jeg skal jobbe lørdager og søndager og noen dager i påsken. Jeg leser at sommervikarer ikke får tillegg. Gjelder det for påske også? Takk Anonymkode: b83a3...964
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2025 #2 Skrevet 26. januar 2025 Gratulerer 😊 Det står sikkert i kontrakten din - noe om overtid og tillegg? Anonymkode: 9ff5e...22d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2025 #3 Skrevet 27. januar 2025 Om du får tillegg og hvilke tillegg avhenger av hvor mye du jobber og hvilken tariffavtale som gjelder. Ta en telefon og spør hvilken avtale de bruker så kan du lese der. Anonymkode: 2665a...261
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2025 #4 Skrevet 27. januar 2025 Du finner tariffavtalene på nett, hva slags jobb skal du ha? Det er forskjellige tariffer i forskjellige yrker. Anonymkode: e5746...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå