Gå til innhold

Hviken bukse har Louise Angelica på seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Hvordan skjedde det plutselig at Norge syntes det ble trivelig med Tv-underholdning der korte, gamle menn har seg med unge, søte kvinner? 

Anonymkode: cc4f8...06d

Hun er en golddigger, ingenting annet.

Anonymkode: a9d92...9ec

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan skjedde det plutselig at Norge syntes det ble trivelig med Tv-underholdning der korte, gamle menn har seg med unge, søte kvinner? 

Har de seg på tv??

Anonymkode: 5ac02...182

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har de seg på tv??

Anonymkode: 5ac02...182

😄 Nei, sikkert ikke, godt poeng! Jeg har faktisk ikke sett på. Jeg er bare fascinert av at det som i lang tid har blitt sett på som litt guffent - at eldre menn med en eller annen slags status sikler på og groomer langt yngre kvinner plutselig har blitt hele Norges kose-TV. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

😄 Nei, sikkert ikke, godt poeng! Jeg har faktisk ikke sett på. Jeg er bare fascinert av at det som i lang tid har blitt sett på som litt guffent - at eldre menn med en eller annen slags status sikler på og groomer langt yngre kvinner plutselig har blitt hele Norges kose-TV. 

Du får det til å høres ut som om han kunne vært bestefaren. at hun er knapt over 20.

Annonse

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Du får det til å høres ut som om han kunne vært bestefaren. at hun er knapt over 20.

Ikke bestefar, men far. Det er tilstrekkelig til å være mye i min bok 🤷🏼‍♀️ Forrige var vel ca like ung? 

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Fordi det engasjerer, tydeligvis. TV skal provosere, bli en snakkis, det er målet. 

Anonymkode: 04544...8c2

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Han har vel vært på tv i andre anledninger, og så fikk noen den lyse ideen å lage et program kun basert på han. Han er jo en kjekk mann, men at han har et så spennende liv at det er verd å følge med på i sesong etter sesong syns jeg er litt rart - med forbehold om at jeg aldri har sett en eneste episode. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...