Anonym bruker Skrevet 26. januar #1 Skrevet 26. januar Har nylig sett Slutten av sommeren og Gjennombruddet. Noen som har noen tips om noen lignende serier? Anonymkode: 458c6...32e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. januar #3 Skrevet 26. januar Helikopterranet og Den tynne blå linjen
Anonym bruker Skrevet 26. januar #5 Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har nylig sett Slutten av sommeren og Gjennombruddet. Noen som har noen tips om noen lignende serier? Anonymkode: 458c6...32e Etterforskningen https://www.imdb.com/title/tt9112152/?ref_=nm_flmg_job_1_cdt_t_13 Den döende detektiven https://www.imdb.com/title/tt7582346/?ref_=nm_flmg_job_1_cdt_t_16 Anonymkode: 535f6...893
Anonym bruker Skrevet 26. januar #9 Skrevet 26. januar Kastanjemannen, riktignok dansk, men vanvittig spennende! Anonymkode: 96efb...605
Anonym bruker Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april Hvis den ikke mååå være svensk, er jeg enig med hun som anbefaler Kastanjemannen. Ellers likte jeg Equinox (også en dansk serie) utrolig godt. Den har en "touch" av noe overnaturlig, og handler om Astrid, som leter etter sin lillesøster Ida, Hun forsvant sammen med en hel buss med sine klassekamerater, en natt under feiringen av avgangseksamen. 22 år senere får hun plutselig en mystisk telefon fra en av elevene fra avgangsklassen. Equinox 1985 - Kan du huske da de forsvandt? | Programmer og koncerter | DR Anonymkode: f50e0...34f
Anonym bruker Skrevet 28. april #12 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvis den ikke mååå være svensk, er jeg enig med hun som anbefaler Kastanjemannen. Ellers likte jeg Equinox (også en dansk serie) utrolig godt. Den har en "touch" av noe overnaturlig, og handler om Astrid, som leter etter sin lillesøster Ida, Hun forsvant sammen med en hel buss med sine klassekamerater, en natt under feiringen av avgangseksamen. 22 år senere får hun plutselig en mystisk telefon fra en av elevene fra avgangsklassen. Equinox 1985 - Kan du huske da de forsvandt? | Programmer og koncerter | DR Anonymkode: f50e0...34f Miniserien er basert på denne podcasten, for ordens skyld Anonymkode: f50e0...34f
Anonym bruker Skrevet 28. april #13 Skrevet 28. april Så absolutt Glasskuppelen på NetFlix, fy søren den var bra. Anonymkode: 225b8...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå