Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bruker du morgenkåpe/slåbrokk? 

Jeg fikk en lekker morgenkåpe til jul, men har kun brukt den to ganger. Om morgenen går jeg rett fra senga til badet hvor jeg kler meg, både i ukedager og helg, og om kvelden går jeg rett fra dusjen og i seng, så da blir den heller ikke brukt. Ellers har jeg jo på klær når jeg beveger meg rundt i huset. 

Anonymkode: eb6b7...a9b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144452262-morgenk%C3%A5pe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker den hver dag.

Henger på en knagg på badet så jeg tar den på før jeg går til soverommet og samme tilbake, tar den på før jeg går til badet om morgenen 

Har fire barn og stadig venner og kjærester av dem i hus, går ikke naken rundt i huset.

Anonymkode: f5e0f...cfd

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Har ikke men skal kjøpe meg og ha ved siden av sengen, eller sove i pysj, etter en venninne av meg måtte løpe ut i blanke messingen da de fikk brann. Hun skulle ønske hun hadde hatt en morgenkåpe ved siden av sengen.

Anonymkode: f51fc...a5c

Etter ulykker eller spesielle hendelser, som f eks leirraset på Gjerdum, sover jeg i pysj og har nesten sko og ytterjakke og rømningsplan klar i flere uker etterpå 😆 Selv om jeg bare hører om det i nyhetene 

Anonymkode: ac8ad...617

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg bruker den hver dag, særlig i helgene. Bruker den da jeg står opp - pleier å sitte i sofaen og drikke kaffe før jeg steller meg og kler på meg. Elsker morgenkåpetiden!

Anonymkode: ccb54...c16

Det er slik jeg drømmer om å bruke den også, men det skjer ikke at jeg setter meg i sofaen med det samme jeg har stått opp. Da må jeg sette på en klesvask, lufte hunden, ordne frokost +++ Egentid i sofaen ser jeg ikke for meg at skjer på 10 år enda 😅

Anonymkode: eb6b7...a9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...