Gå til innhold

Bruker dere sokker hjemme?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kommer an på vær og årstid. Som en hovedregel går jeg med sokker i sko med snøring, og så lenge været tilsier sko, blir det da også sokker. Når været åpner opp for sandaler, lette sommersko ol., så går jeg barbent. Det hender jeg starter med sokker og tar dem av i løpet av dagen også hvis det blir varmere ute, og  omvendt. 

Dette har jeg forøvrig gjort omtrent hele mitt voksne liv, både da jeg veide 95 kg og var overvektig, og nå som jeg veier 60 kg og er i nedre del av normalvektig (med min høyde).

Anonymkode: 392c9...53a

Brukte sokker inne frem til jeg var i starten av tyveårene og hadde fått to unger, da var det barbent i tovede tøffler. Gjør det enda utenom vinterstid, da er det sokker i tøfflene også. Det startet jeg med når vi føytta til leiligheten her, her er det litt kaldere på gulvet enn der jeg bodde før. 

Har to unger somkaster sokkene så fort de kommer inn døra, slik har de alltid vært selv om begge har skaffet seg tøffler og bruker de innimellom uansett årstid. De kan begge gå ut med søppla barbeina i -20, som igrunn alle damer i min familie. 

Anonymkode: 28c41...24e

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ofte folk som er overvektig som går barbeint da de er varm og svett 

Anonymkode: 03e94...d98

Og relevansen til hi er?

Jeg bruker som regel sokker inne, men om morgenen er det deilig å trå barbeint inn i de varme skinntøflene mine. 

Anonymkode: 7f5f4...d1a

Takler ikke sokker, så de ryker idét jeg kommer inn døren hjemme😅 jeg går barbeint, eller barbeint i mine uggs tøfler nå om vinteren.

Et av barna er lik meg og klør i fingre etter å ta av seg sokker når han kommer hjem.

Anonymkode: c10d2...201

Går alltid med sokker. Har ei venninne som ikke liker å bruke sokker inne, og mener hun skal gå barbeint inne hos meg. Det er helt uaktuelt så enten må hun ha på seg sokker eller så får hun ikke komme på besøk/må dra hjem igjen hvis hun allerede har kommet.

Anonymkode: 95ac6...cf8

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så rare dere er! Sokker er tvangstrøyer? Ja, jeg går inne med sokker. 

Anonymkode: 1afd6...755

Enig! Så mye rart. Folk takler ikke føtter eller tær visstnok . Sender venner hjem hvis de er barbeint inne hos dem osv. Skjønner ingenting lenger - helt normale ting er blitt "ick" - det er også en idiotisk greie. 

Anonymkode: 88a3c...ae4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...