Gå til innhold

Kvinnehat fra kvinner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hun er jo ei flyfille og horete. Hun fortjener all hets hun kan få. 

Anonymkode: 35802...1fe

Hvorfor kvalifiserer det å ha sex med veldig mange menn til hets? Vi er oppriktig nysgjerrige og prøver å finne ut av dette, så veldig fint hvis du forklarer hvorfor.

Anonymkode: cc8b7...ed0

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor kvalifiserer det å ha sex med veldig mange menn til hets? Vi er oppriktig nysgjerrige og prøver å finne ut av dette, så veldig fint hvis du forklarer hvorfor.

Hvem er ‘vi’? Hvem snakker du på vegne av?

Anonymkode: c5c13...29d

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvem er ‘vi’? Hvem snakker du på vegne av?

«Vi» er «vi som lurer på hvorfor sex med mange kvalifiserer til hets. Hvis det gjør det enklere for deg kan jeg godt omformulere:

Hvorfor kvalifiserer det å ha sex med veldig mange menn til hets? Jeg er oppriktig nysgjerrige og prøver å finne ut av dette, så veldig fint hvis du forklarer hvorfor.

Ok?

Har du kanskje selv en teori på hvorfor noen mener at sex med mange kvalifiserer til hets, eller deltar du kun i tråden for å plukke på andre?

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

«Vi» er «vi som lurer på hvorfor sex med mange kvalifiserer til hets. Hvis det gjør det enklere for deg kan jeg godt omformulere:

Hvorfor kvalifiserer det å ha sex med veldig mange menn til hets? Jeg er oppriktig nysgjerrige og prøver å finne ut av dette, så veldig fint hvis du forklarer hvorfor.

Ok?

Har du kanskje selv en teori på hvorfor noen mener at sex med mange kvalifiserer til hets, eller deltar du kun i tråden for å plukke på andre?

Jeg har skrevet flere innlegg i tråden. 

Annonse

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg har skrevet flere innlegg i tråden. 

Ja det har du. Men du har ikke svart på hvorfor du tror en del kvinner hetser andre kvinner fordi de har sex med mange. Har du noen teori?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...